PORI WHFB LIIGA (II)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: PORI WHFB LIIGA (II)
No niin hyvä hyvä, tasaisuus ja jännitys säilyy. Koittakaas nyt nopeesti pelata Akia vastaan pari peliä...Näkis sitten millaiset asetelmat on ennen 2 viimeistä peliä.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Geratsua ja Runtia vastaan pelit lauantaina. Lisää otan mielelläni ilmoitettuina päivinä. Tulee viellä muuten kiire.
No voithan sä tietty luovuttaakin loppupelit jos tulee kiire.............:)
Kyllä mä olen antanu senverta päiviä, että haasteesta kieltäytyminen laskettakoon luovutukseksi.
:D
Mutta asiaan
Mutta asiaan
Missäs ja mihin aikaan pelaatte?gobliini kirjoitti:Geratsua ja Runtia vastaan pelit lauantaina. Lisää otan mielelläni ilmoitettuina päivinä. Tulee viellä muuten kiire.
Mun kämpillä vissiinkin ja eiköhän tuo aloitella joskus 12 aikoihin. Mulla tulee olemaan taas varmaan aivan jäätävä krapula kun edellisenä päivänä sitsit, mutta pakko nuo pelit on saada pelattua. Ottaa sit pari tasottavaa nii voittaaki varmemmin :Dsyrja kirjoitti::D
Mutta asiaanMissäs ja mihin aikaan pelaatte?gobliini kirjoitti:Geratsua ja Runtia vastaan pelit lauantaina. Lisää otan mielelläni ilmoitettuina päivinä. Tulee viellä muuten kiire.
Jännitys tiivistyy ja erilaisia kysymyksiä herää ilmoille. Ottavatko kääpiöt sittenkin liigan jumbo sijan Breteiltä? Voittaako Dark Elffit vai Dwarffit liigan, vai yllättäkö Empire tai Demonit nappaamalla voiton toisen nenän edestä? Mitä Beastmenit tekevät ja miten se vaikuttaa kokonaistilanteeseen?
Pakko myöntää että näin jännittävää liigan loppua en osannut ennalta edes kuvitella. Mielenkiinnolla seuraan miten viimeiset pelit sujuvat ja ennen kaikkea miten itse suoriudun viimeisestä koitoksestani. Kertokaa toki omia mietteitänne niin saadaan spekuloida tilanteista yhdessä.
Sarjataulukko
Demon 7/108
Empire 8/101
Dark Elf 7/98
Beastmen 7/89
Dwarfs (G) 5/83
Lizardmen 9/77
Ogres 6/47
Warriors of Chaos 5/41
Bretonnia 9/26
Dwarfs (H) 7/26
Pakko myöntää että näin jännittävää liigan loppua en osannut ennalta edes kuvitella. Mielenkiinnolla seuraan miten viimeiset pelit sujuvat ja ennen kaikkea miten itse suoriudun viimeisestä koitoksestani. Kertokaa toki omia mietteitänne niin saadaan spekuloida tilanteista yhdessä.
Sarjataulukko
Demon 7/108
Empire 8/101
Dark Elf 7/98
Beastmen 7/89
Dwarfs (G) 5/83
Lizardmen 9/77
Ogres 6/47
Warriors of Chaos 5/41
Bretonnia 9/26
Dwarfs (H) 7/26
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
no sen verran mä sanon että mä tarvisin yhden voiton ainakin, 1 tasuri ja 6 pahaa tappioo, se syö motivaatioo ja miestä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Tällähetkellä pelikohtaisesti eniten pisteitä on mulla, sitten Demonit, Delffit... Delffit tosiaan 10 pinnaa Demoneiden takana ja 2 peliä aikaa kuroa välimatka. Menee oikeasti aika hakalaksi. Omalla keskiarvosuorituksella olisin 7 pelin kohdalla 116 pisteessä, mutta sitähän ei sitten tiedä miten pelit etenee. Uskoisin, että hapid vielä 2 pelin aikana ainakin jonkun pisteen nappaa, eikä siten jää jumbosijalle. Paljoa siitä ylemmäs ei kyllä ole kovin helppoa päästä (max 66 pinnaa). Runt on kärkikolmikkoa lähellä, mutta 1 peli pelattavana ja se on mua vastaan... lauantaina nähdään miten käy, kun 3 kärki kaikki 7 peliä alla ja miten oma taisteluonni ratkoo. Tämänhetkinen oma arvio olisi oma voitta, Demonit toka, Delf, Empire, Beastmen...
Geratsu on muuten tehnyt virheen listassa. Eipä taida teurastajamestari pahemmin panssaria pukea.
voi, koska löytyy optio ironfistiin, joka taas on panssaria
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
FAQ sanoo että saa maagisen panssarin koska saa Ironfistin.gobliini kirjoitti:Geratsu on muuten tehnyt virheen listassa. Eipä taida teurastajamestari pahemmin panssaria pukea.
Näköjään jopa FAQ sanoo noin. Vähän ihmeellinen pyöräytys. No eipä väliä, en sitä jamppaa muutenkaan eritysemmin haluais lyödä, kun helpommalla saa jampat ympäriltä hengiltä.
- Half-breed
Taidat olla aika lähellä arviossasi. Saamarin Empirepelin pelleily ja mokailu sekotti kyllä oman pakan täysin.gobliini kirjoitti:Tämänhetkinen oma arvio olisi oma voitta, Demonit toka, Delf, Empire, Beastmen...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Pitää näemmä yrittää sotkea kääpiöidenkin paketti jotta saadaan Delffit ja kääpiöt taas samalle viivalle ;) 20-0 voitto kääpiöistä kyllä tekesi vieläkin mielenkiintoisemman tästä liigasta. No lauantaina nähdään miten tulee käymään, kaikkeni lupaan jokatapauksessa laittaa likoomaan joten helpolla ei kääpiöt ainakaan pääse.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Se nähdään sitten. Magia tai jomman kumman taktinen kömmähdys, onnistunut katapulttitoiminta tai tykkisniputus voi hyvinkin tehdä peliin paljon ikävää jälkeä. Samoin Ogret on suhteellisen ikävän tuntunen vastus, mutta paha sanoa miten se tulee menemään. Ei tässä muu auta kun ottaa olut, hivellä partaa ja katsoa miten tapahtuu.
Niin syö, ainoa vaan että vikaan peliin mennessä mulla ol ikaikki tappioita ja 6 pistettä, koten ajattele näinpäin, sä olet paremmissa asemissa kuin minä olin. Ja se sun edellisen liigas lista tais toimia itsellesi paremmin kuin nykyinen. Et sä gun lineä tarvitse vaan vahvan lähistelyn.Hapid kirjoitti:no sen verran mä sanon että mä tarvisin yhden voiton ainakin, 1 tasuri ja 6 pahaa tappioo, se syö motivaatioo ja miestä.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Joo tuo on kyl melkonen aivopieru mut näillä mennään. Samoin greedy fist ja death lore yhdistelmä.gobliini kirjoitti:Näköjään jopa FAQ sanoo noin. Vähän ihmeellinen pyöräytys. No eipä väliä, en sitä jamppaa muutenkaan eritysemmin haluais lyödä, kun helpommalla saa jampat ympäriltä hengiltä.
Mutta juu jännäksi menee. Lauantain jälkeen ollaan taas viisaampia, kun kärkipää on samoissa pelimäärissä. Nyt ei voi kun toivoa, et kääpiöillä on vain väljää ykköskaljaa jäljellä lauantaina:) Analisoidaan sit tarkemmin, kun nähdään mis mennään vai onko sprintterikääpiöt karkuteillä. Ja ompa täs viel itelläkin pari hankalaa peliä edessä.
tajusin tuon saman jo ensimmäisen liigapelin jälkeen.ManAtArm kirjoitti:Et sä gun lineä tarvitse vaan vahvan lähistelyn.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Jaahas, tänään olisi sitten itselläni liigan viimeinen peli edessä. Pelinä siis Dwarfs (G) VS Empire, saas nähdä miten tuossa pelissä tulee käymään.
Sarjataulukkoa toki piti tiirailla ja todeta että pelin panos on voitanko beastmenit liigassa vai en. Toki jos 20-0 voiton onnistun ottamaan on minulla teoriassa mahdollisuus voittaa jopa koko liiga. Koko ligan voittamiseen kuitenkin tarvittaisiin todellisia ihmeitä, joten käytännön tasolla haaveet saan unohtaa.
Sarjataulukkoa toki piti tiirailla ja todeta että pelin panos on voitanko beastmenit liigassa vai en. Toki jos 20-0 voiton onnistun ottamaan on minulla teoriassa mahdollisuus voittaa jopa koko liiga. Koko ligan voittamiseen kuitenkin tarvittaisiin todellisia ihmeitä, joten käytännön tasolla haaveet saan unohtaa.