2012 OETC listat
Re: 2012 OETC listat
Niin lisäyksenä vielä, että mun mielestä Bokur ei oikeesti ole kovin usein sen kolmen pojon arvoinen. Joku A&H on niin monikäyttöinen toolbox, että siitä saa aina hyötyä. Bokur on vaan kallis muutamaan corner case -skenaarioon.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
oon sen 4-5 peliä pelaanut A&H:lla, ja ne ei oo tehny yhtään mitään. siis oikeasti iha tosi vähän. Gorman ei riitä Drakhunin suojaamiseen, ja Bokur tuplaa sen funktion hyvin PW-suojauksen lisäksi. Ainoa mikä kirpasee, on magic weaponeiden puute, mutta sipoon 4 pelissä meniittejä vastaan selvisin passagesta ihan riittävän hyvin, en kokenut häviäväni liikaa siinä etten saanut ampua niitä sen kerra tai kaksi pelissä, on siellä muitakin kohteita.
tämä setuppi antaa myös mulle laidan, joka on täysin stealthattu, ja saattaa siis joskus vaikka selvitäkin sen takia, Nyssit ovat tuolla se uhkapala ja uhraus, niitten on tarkotus vetää huomiota, muut tekee sitten tapon... Gorman vaan välillä rokkaa, siksi se eikä wishnaileria, ja onhan se koira välillä pop. ja onpi enempi counter-chargea.
Myöskin A&H:n puute saattaa saada meniitit ajattelemaan että tämä ois niille edullinen setuppi, ja sitä kautta vois päästä sillai kivasti yllättämään. Oon melko vakuuttunut että tää toimii kivasti niitäkin vastaan, kyllä se avatarkin antautuu, enkä sen mitää arm-buffia voi ignoraa muutenkaan (versh joo, se gormanin tilalle?)
tämä setuppi antaa myös mulle laidan, joka on täysin stealthattu, ja saattaa siis joskus vaikka selvitäkin sen takia, Nyssit ovat tuolla se uhkapala ja uhraus, niitten on tarkotus vetää huomiota, muut tekee sitten tapon... Gorman vaan välillä rokkaa, siksi se eikä wishnaileria, ja onhan se koira välillä pop. ja onpi enempi counter-chargea.
Myöskin A&H:n puute saattaa saada meniitit ajattelemaan että tämä ois niille edullinen setuppi, ja sitä kautta vois päästä sillai kivasti yllättämään. Oon melko vakuuttunut että tää toimii kivasti niitäkin vastaan, kyllä se avatarkin antautuu, enkä sen mitää arm-buffia voi ignoraa muutenkaan (versh joo, se gormanin tilalle?)
Aliquando Insanire Iucundum Est
-
Der Dexter
Mulla Bokurin tehtävä on saada Drakhun selviämään siihen asti, että sen voi featata ja chargaa kaverin heavyyn sisään, se riittää, ja A&H ei tätä edistä mitenkään.
Juu huono mun alkaa vastaan väittämään, kun sä näillä pelaat kuitenkin! Kuhan yritin antaa jotain ajatuksia.
-
Der Dexter
Keskustelua tässä haetaankin.
A%H toimii paremmin tätä listaa vastaan, kuin tässä listassa. Ei multa puutu lyöntitehoa, kaikki menee kylä rikki minkä tarviikin, tai sitten oon hävinny jo aikasemmin. En myöskään pysty oikeen suojaan sitä kaksikkoa, mun jalkaväet viipottaa jossain ihan muualla, sekä silloin kun haluaisin jotain harmata, on se jossain 20" päässä niistä, tarkoitus tällä listalla on lyödä nopeasti ja kovaa, ja sitten vaihtaa attritiovaihde päälle kun on kaverin hard-hitterit telottu.
Mutta toi Versh vois toimii tässä setupissa aika ok, vaikk Gorman onkin aina Gorman kyl...
A%H toimii paremmin tätä listaa vastaan, kuin tässä listassa. Ei multa puutu lyöntitehoa, kaikki menee kylä rikki minkä tarviikin, tai sitten oon hävinny jo aikasemmin. En myöskään pysty oikeen suojaan sitä kaksikkoa, mun jalkaväet viipottaa jossain ihan muualla, sekä silloin kun haluaisin jotain harmata, on se jossain 20" päässä niistä, tarkoitus tällä listalla on lyödä nopeasti ja kovaa, ja sitten vaihtaa attritiovaihde päälle kun on kaverin hard-hitterit telottu.
Mutta toi Versh vois toimii tässä setupissa aika ok, vaikk Gorman onkin aina Gorman kyl...
No mieti sit sitä Bokuria. Millon se oikeesti on auttanut sua merkittävästi pelin voittoon? Ihan rehellisesti.
Gorman EI VOI lähteä listasta =)
Gorman EI VOI lähteä listasta =)
-
Der Dexter
Jospa vaikka tässä turneessa?
Toi Drakhun on ollut hirveen iso nappi tässä listassa, ja sen suojaus ois aika pop. Toinen optio ois tosiaan ne uhlanit, jotka sitten bodyblockkais sen LOSin kokonaan, ja ois samalla feattia varten sitten menossa johonkin kovaan kiinni. Kuitenkin jokaisessa pelissä se otti jonkun reckonerin, ravagoren tai vastaavan boostatun laakin, usein 2, jotka meinas sen dismounttaa, ja kun toisen sieltä ottaa poies, pääsee se pollen kanssa sinne sisään, ja tekee vahinkoa.
Bokur tuplaisi sitten cryxiä vastaan conquestille, tarvittaessa toki rakuunalle kans, mutta eihän se muuten mikään överi nappi ole. Mulla vaan ei ole faktiossa mitään mikä tuon roolin täyttäisi, ottaisin mielelläni 4 pinnan sentinelin tai aspiksen.
Uhlanit blokkaa losia ja pakottaa aktivaatioita, mutta oisivat kyllä aika hyviä, joka tapauksessa. Oishan ne tossa kaapissakin kyllä, ihan oottavat päivää jolloin pääsee peliin...
Uhlaneiden kanssa sitten mistään debuffista ei pääse eroon, eikä voi yrittääkää poistaa arcaneshieldejä. se on sen verta kova, jotta ehkä sen otan mielummin kuin uhlanit, sillä sitä virkaa hoitaa noi eliminaattorit, vaikka threatissa vähän häviääkin kyl.
Toi Drakhun on ollut hirveen iso nappi tässä listassa, ja sen suojaus ois aika pop. Toinen optio ois tosiaan ne uhlanit, jotka sitten bodyblockkais sen LOSin kokonaan, ja ois samalla feattia varten sitten menossa johonkin kovaan kiinni. Kuitenkin jokaisessa pelissä se otti jonkun reckonerin, ravagoren tai vastaavan boostatun laakin, usein 2, jotka meinas sen dismounttaa, ja kun toisen sieltä ottaa poies, pääsee se pollen kanssa sinne sisään, ja tekee vahinkoa.
Bokur tuplaisi sitten cryxiä vastaan conquestille, tarvittaessa toki rakuunalle kans, mutta eihän se muuten mikään överi nappi ole. Mulla vaan ei ole faktiossa mitään mikä tuon roolin täyttäisi, ottaisin mielelläni 4 pinnan sentinelin tai aspiksen.
Uhlanit blokkaa losia ja pakottaa aktivaatioita, mutta oisivat kyllä aika hyviä, joka tapauksessa. Oishan ne tossa kaapissakin kyllä, ihan oottavat päivää jolloin pääsee peliin...
Uhlaneiden kanssa sitten mistään debuffista ei pääse eroon, eikä voi yrittääkää poistaa arcaneshieldejä. se on sen verta kova, jotta ehkä sen otan mielummin kuin uhlanit, sillä sitä virkaa hoitaa noi eliminaattorit, vaikka threatissa vähän häviääkin kyl.
- Ihme_apina
FInland, Hermanni Raatevaara
List 1
System: Hordes
Faction: Legion of Everblight
Casters: 1/1
Lylyth, Shadow of Everblight (*5pts)
* Naga Nightlurker (5pts)
* Nephilim Bolt Thrower (6pts)
* Ravagore (10pts)
* Ravagore (10pts)
Blighted Nyss Striders (Leader and 5 Grunts) (6pts)
* Blighted Nyss Striders Officer & Musician (3pts)
Blighted Nyss Shepherd (1pts)
1 Spell Martyr (1pts)
Succubus (2pts)
The Forsaken (2pts)
The Forsaken (2pts)
List 2
Vayl, Disciple of Everblight (*6pts)
* Ravagore (10pts)
* Ravagore (10pts)
* Scythean (9pts)
* Typhon (12pts)
Blighted Nyss Hex Hunters (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Bayal, Hound of Everblight (3pts)
The Forsaken (2pts)
List 1
Lylyth, Shadow of Everblight (*5pts)
* Naga Nightlurker (5pts)
* Ravagore (10pts)
* Ravagore (10pts)
Blighted Nyss Striders (Leader and 5 Grunts) (6pts)
* Blighted Nyss Striders Officer & Musician (3pts)
1 Spell Martyr (1pts)
Succubus (2pts)
The Forsaken (2pts)
The Forsaken (2pts)
List 2
Vayl, Disciple of Everblight (*6pts)
* Ravagore (10pts)
* Ravagore (10pts)
* Scythean (9pts)
* Typhon (12pts)
Blighted Nyss Hex Hunters (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Bayal, Hound of Everblight (3pts)
The Forsaken (2pts)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
-
Der Dexter
Täytyy kyl sanoo et noilla listoilla pitäis kyllä ottaa niitä aggressiivisii skenui aika 10-0 kotiin, poislukien incurison mikä voi olla vähä nihkee, muttei liian paha.
eli taitaa olla sitte pelaajasta kiinni, kuten ne sanoo...
eli taitaa olla sitte pelaajasta kiinni, kuten ne sanoo...
Lähetin siis tosiaan eilen illalla ne listat. Tatulle lisäsin tittelin, kun oli unohtunut. Katsoin, että Hermanni on jostain syystä laittanut pVaylin, eli muutin sen eeppiseksi versioksi, koska onhan se nyt parempi. Muu lista on siis sama. Ja Ollille laitoin nyt ne Satyxikset niiden gorgereiden tilalle niin kuin oli puhetta.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ei kyllä ollut mutta kai niitäkin voi pelaa.petskules kirjoitti:Lähetin siis tosiaan eilen illalla ne listat. Tatulle lisäsin tittelin, kun oli unohtunut. Katsoin, että Hermanni on jostain syystä laittanut pVaylin, eli muutin sen eeppiseksi versioksi, koska onhan se nyt parempi. Muu lista on siis sama. Ja Ollille laitoin nyt ne Satyxikset niiden gorgereiden tilalle niin kuin oli puhetta.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
- Ihme_apina
Grattis
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Siis häh, kumpaa Vayliä Hermanni nyt on pelaamassa?petskules kirjoitti:Lähetin siis tosiaan eilen illalla ne listat. Tatulle lisäsin tittelin, kun oli unohtunut. Katsoin, että Hermanni on jostain syystä laittanut pVaylin, eli muutin sen eeppiseksi versioksi, koska onhan se nyt parempi. Muu lista on siis sama. Ja Ollille laitoin nyt ne Satyxikset niiden gorgereiden tilalle niin kuin oli puhetta.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "