WM/H Kauppanurkkaus
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Re: WM/H Kauppanurkkaus
Kaik mänt.
Viimeksi muokannut Hollo, Ti 11.06.2013 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moi!
Jos satut omistamaan Eiryksen limited edition sculptin ja olet kyllästynyt häneen, älä pelkää laittaa minulle YV:tä. Olen valmis maksamaan suolaisen hinnan.
Hyvää ystävänpäivää.
EDIT: ostoslistaa päivitetty
Jos satut omistamaan Eiryksen limited edition sculptin ja olet kyllästynyt häneen, älä pelkää laittaa minulle YV:tä. Olen valmis maksamaan suolaisen hinnan.
Hyvää ystävänpäivää.
EDIT: ostoslistaa päivitetty
Viimeksi muokannut Veripallo, Ke 27.02.2013 12:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hän on puhunut.
Eikös limited-Eirystä saa edelleen PP:n storesta tilaamalla kyseiset kolme NQ:ta? Leikkaavat vielä kulmat valmiiksi pyydettäessä, niin ei tarvitse edestakaisin postitella.Toinen asia, jos satut omistamaan Eiryksen limited edition sculptin ja olet kyllästynyt häneen, maksan vielä suolaisemman hinnan.
Mä muistelisin, että ainakin joku noista tarvittavista lehdistä (ellei kaikki) on myyty loppuun.JArrow kirjoitti:Eikös limited-Eirystä saa edelleen PP:n storesta tilaamalla kyseiset kolme NQ:ta? Leikkaavat vielä kulmat valmiiksi pyydettäessä, niin ei tarvitse edestakaisin postitella.Toinen asia, jos satut omistamaan Eiryksen limited edition sculptin ja olet kyllästynyt häneen, maksan vielä suolaisemman hinnan.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Joo ajattelin ensin lähteä metsästämään niitä lehtiä, mutta luovutin aika nopeasti. Eipä tuolla kuitenkaan niin väliä, pEiryss on jo upea ja tuleva Eiryss3 konsepti on myös tosi lupaava joten selviän ilman tuotakin nappia. Muuuuutta jos sattuisi joku tahtomaan omastaan eroon.....Celebdae kirjoitti:Mä muistelisin, että ainakin joku noista tarvittavista lehdistä (ellei kaikki) on myyty loppuun.JArrow kirjoitti:Eikös limited-Eirystä saa edelleen PP:n storesta tilaamalla kyseiset kolme NQ:ta? Leikkaavat vielä kulmat valmiiksi pyydettäessä, niin ei tarvitse edestakaisin postitella.Toinen asia, jos satut omistamaan Eiryksen limited edition sculptin ja olet kyllästynyt häneen, maksan vielä suolaisemman hinnan.
Hän on puhunut.
Cryxiä ois:
Bile thralls NIB
Necrotech ja thrallit
Pistol Wraith (alternative)
Skarlock thrall
Lisäksi voisin myydä mun cygnarit jos joku ostaa koko satsin. (puna-valkoset, pyörivät turnauksissa melko frequently) Käytännössä siis jos haluat hyvin maalatun valtavan armeijan, niin kysele tästä.
Bile thralls NIB
Necrotech ja thrallit
Pistol Wraith (alternative)
Skarlock thrall
Lisäksi voisin myydä mun cygnarit jos joku ostaa koko satsin. (puna-valkoset, pyörivät turnauksissa melko frequently) Käytännössä siis jos haluat hyvin maalatun valtavan armeijan, niin kysele tästä.
Onko jollain ylimääräistä Garrythiä ja/tai Gorgoneita? Vähän houkuttais, mutta ei ihan niin paljoa, että viittis koko hintaa maksaa... :)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
edit. kaikki meni kaupaksi
Viimeksi muokannut Liqududi, Ti 26.02.2013 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gone.
Viimeksi muokannut Billbox_, Ke 20.03.2013 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Löytyykö jakajaa Retribution battle boksille? Ottaisin itelleni griffinin ja Kaelyssan. Loput sinulle.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mie olisin halukas ostamaan hyvään kotiin Trollbloodeja ja Circleä. Tarvetta olisi seuraaville:
5 Sluggers
5 Champions
6 Kriel Warriors + 4 lippu ja muusikko
War Wagon
ja
12 Warpborn Skinwalkers
Maksan rahaa, mutta en uuden veroisesti. Ilmoitus ei vanhene tosin saatan unohtaa päivittää ostoksien jälkeen.
5 Sluggers
5 Champions
6 Kriel Warriors + 4 lippu ja muusikko
War Wagon
ja
12 Warpborn Skinwalkers
Maksan rahaa, mutta en uuden veroisesti. Ilmoitus ei vanhene tosin saatan unohtaa päivittää ostoksien jälkeen.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 15:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- GreenMeanie
Jahas. Mercenaryt lähti sit ilmeisesti leijailemaan.
Oisko kellään myydä mulle possui tilalle? Onko kellään ylipäätään possuja?
Oisko kellään myydä mulle possui tilalle? Onko kellään ylipäätään possuja?
Viimeksi muokannut GreenMeanie, To 07.03.2013 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
YV laitettu.. haluu merccejä!
Mulla olis myynnissä seuraavat:
2 Thrall Warrioria (Alexian mobiili ohjuksia) maalaamattomia, mutta koottuja.
2 Thrall Warrioria (Alexian mobiili ohjuksia) maalaamattomia, mutta koottuja.
tosiaan ei kukaan haluis myydä mulle 3 ryhmää doom reavereita?( oli kunto ihan mikä tahansa) 1 spriggan, 1 berserker, kovnik markov, 2xtäydet ulhanit.2x BE ja 1xConquest, Great bears of gallowswood,1 MoW drakhun. täys MoW demolition squad.
sit merkuille 2xmule,1 mariner, 1 vanguard, 1xgunmaget(täydet)+UA, 2xtäydet steelhead hilpparit, cavalryt, boomhowler&co, lanyssa, madelyn, ratsu alexia, damiano,
sylys.
sit tietysti 2xGaleon+1xBart
sit merkuille 2xmule,1 mariner, 1 vanguard, 1xgunmaget(täydet)+UA, 2xtäydet steelhead hilpparit, cavalryt, boomhowler&co, lanyssa, madelyn, ratsu alexia, damiano,
sylys.
sit tietysti 2xGaleon+1xBart
Viimeksi muokannut santso, La 23.03.2013 10:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Ei kellään varmaan oo ylimäärästä Griffonin kilpeä ja keihästä, että saisi Gorgonchimerasta rakenneltua Griffonin? Retrin lighteista siis puhe...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Viimeksi muokannut Pecu, Ke 27.03.2013 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.