Veripallo kirjoitti:Tattista :) GreenMeanien rapsat oli viihyttäviä kans. Kirjoitin nyt sunnuntain tapahtumat (edellisellä sivulla).
Pahoittelut tuosta pässin abilityjen unohduksesta. Oli itsellä vähän hitaanlainen aamuja (saatoit huomata pelistä) ja näemmä (ei mitään muistikuvaa itsellä) unohdin muiden abilityjen selostuksessa mainita kaiken mitä pässi osaa.
Iteltä joku nopea selostus omista matseista:
Eka peli khadoria vastaan eBaldurilla .pButcherin tieri (30 IFP:tä), lähtökohdat ei ollut hyvät. Mun bricki mureni pikkuhiljaa, kun IFP:t vaan tuli (ARM 24 watcherit kesti kuitenkin todella hyvin). Lopussa mulla oli vähän päälle minuutti aikaa, kun vastustaja jättää butcherin vähän liian lähellä. Balduri pushilla toisiin kiviin, niistä 3" eteenpäin toisiin ja siitä iholle. Pari hyvää heittoo ja butcheri oli vainaa. Kelloon jäi 27 s.
Toka peli Hermannia vastaan. pVayl vs eBaldur. Hermanni vähän derppaileen ja saan ilmatteeksi Typhonin ja scytheanin. Megalith lähtee 2 ravan chargeen, mutta vastapalloon guardian ja 2 watcheria tappaa ravat. Baldur viimeistelee Nagan. Hermannilla stinger ja Vayl periaatteessa jäljellä (joku random 'geist ja paimen myös), itellä kaikki muut paitsi megalith pedoista. Baldurilla 4 fyryä. Tässä alan ite derppaileen urakalla, mitä teen: camppaankö, jollon Hermannilla ei riitä hyökkäykset, heitänkö armor-spellin jolloin sillä ei riitä poweri vai heitänkö muurin, jonka se pystyy kiertään nodella? No tietenkin heitän muurin. Hermanni heittää pari kertaa hyvin stingerillä ja vaylilla ja peli ohi.. Älä pelaa masiinaa väsyneenä.
Kolmas peli oli sitten Gortenia vastaan. Koska oli pakko pelata joka listaa kahdesti (en tykännyt) oli mun pakko valita eKaya, koska en halunnut balduria lukkoon. Matsi olis ollu kuin baldurille luotu, mutta pakkorako eKayalla. Kehno matsi heti alkuun, ja nopat pettää itellä pahasti (pässi chargaa karhua, osuu kutosilla, 7 lyöntiä, osuu 3 kertaa. Karhu jää henkiin ja listii seuraavalla gortenin feat vuorolla juttuja. Lopulta mulla ei riitä väki ja nopeus contestoimaan toista objektiiviä. Turpaan
4. Peli Robinin (Veripallo) retriä (Kaelyssa) vastaan. Ennen peliä päätin jo että pakko pelata eKayalla vielä, että on vikassa molemmat auki. Onneksi retri tykkää todella paljon stealthista. Derppailen vähän matsissa ja nopat kusee jälleen kun pitäis heittää kutosia... Robin kuitenkin jättää suoran linjan: pässi-MHSF-banshee-Kaelyssa. MSHF ei vaan meinaa kuolla, kunnes teleen Kayan tappaan sen. Seuraavaksi pässi slammaa bansheen kaelyssa yli ja follow uppaa. 4 fyryä jäljellä ja Robin kättelee.
5. Peli Richardia vastaan. Ebaldur vs Rask. Ihan ok matsi. Richard heittää koko pelissä yhden heiton ohi ja arm 22 megalith vain poistetaan kentältä wrastlerin jälkeen mun feat vuorolla.. Itellä tekee tuskaa osu watchereilla buustattuja kaseja (4-2-1, 3-2-1 jne..) ja guardian ei osaa tappaa wrastleria. Richard oikeen pahoittelee omaa noppatuuriaan ja mun osumattomuutta. Lopulta kentällä pari watcheria istumassa toisella alueella ja Balduri. Richardilla 3 vajaata possee krokoja ja 1 horrori, jotka listii Baldurin, koska ei ollu Megalithia healaamassa..
Lopputulos 2-3, SOS:lla 2-voiton kavereista paras ja sijoitus keskivälillä. Ei ihan mitä lähdettiin hakemaan, mutta tolla derpin ja alle kutosten heittelyllä ei pidemälle pääse.
Listoista eBaldur tuli todettua todella kovaksi. ARM 24 watcherit vaan on ihan sairaita imeen damagee ja jumittaan.