WM/H-tiimiturnaus Turussa 21.-22.9.2013
Re: WM/H-tiimiturnaus Turussa 21.-22.9.2013
jezze84 on valittu Tiimi Vasuriin, joten muut hakijat voivat lopettaa CV:den kirjoittamisen.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Jes, hyvä että saitte tiimin näin nopeasti takaisin kasaan.
Harmittavasti tarkoittaa kyllä toisaalta että ollaan yhdeksässä tiimissä (eikä varsinaisesti kai ylimääräisiä enää tiimien ulkopuolla). Todennäköisesti tarkoittaa siis BYEtä joka rundille, mutta ei oikein voi mitään.
Harmittavasti tarkoittaa kyllä toisaalta että ollaan yhdeksässä tiimissä (eikä varsinaisesti kai ylimääräisiä enää tiimien ulkopuolla). Todennäköisesti tarkoittaa siis BYEtä joka rundille, mutta ei oikein voi mitään.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ordo Aboensis
- Peliporukkavalvoja
- Viesti:
BYEttäminenhän on aika perseestä, mutta harmillisen pakollinen paha. Toivotaan ettei arpa osu kohdalle!
Pyritään vielä että mitä kauempaa on tullut paikalle, sitä pienemmällä todennäköisyydellä joutuu koppaamaan BYEn (kuitenkin niin että BYE menee nollissa olevalle tiimille).
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Meiän tiimi voi mun puolesta ottaa BYEn ekalle kiekalle, jos kukaan muu ei haluu. Voi Tatu vaikka nukkua muutaman tunnin ennen kuin lähetään reissuun =)TheEmu kirjoitti:Pyritään vielä että mitä kauempaa on tullut paikalle, sitä pienemmällä todennäköisyydellä joutuu koppaamaan BYEn (kuitenkin niin että BYE menee nollissa olevalle tiimille).
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mun puolesta sopii kanssa. Voin olla lauantaina vielä hetken perheen kanssa ja ansaita vähän perhepisteitäkin.Celebdae kirjoitti:Meiän tiimi voi mun puolesta ottaa BYEn ekalle kiekalle, jos kukaan muu ei haluu. Voi Tatu vaikka nukkua muutaman tunnin ennen kuin lähetään reissuun =)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Kuulostaa ihan hyvältä. Jos Sumppi sattuis häviämään ekan pelin, niin ne vois varmaan ottaa tokaan peliin BYEen kun ovat vajaamiehitettyjä niin eipä tossa enää montaa jääkään muuten jaettavaksi.
Ja tuleepahan motivaatiota peleihin kun häviämällä joutuu mahdolliseen bye-uhkaan :)
Ja tuleepahan motivaatiota peleihin kun häviämällä joutuu mahdolliseen bye-uhkaan :)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jeps, me ny koitetaan kaivaa ihmistä pelaa noit, mut kyl bye varmaan kelpaa tokal tai kolmannel kiekal.
edit: nada
edit: nada
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Olisko jollain ylimääräistä pThaggyn stattikorttia? Olen hukannut omani, voin tuosta jotain suklaapatukkaa vaikka maksaa turneessa jos joltain löytyy ylimääräinen mk2 pakasta. :)
Puhutaanko politiikkaa?
En pääse tiimiturnaukseen :(
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
- Ihme_apina
Ni tänne o tulos joku 10 hesalaist? :D
Noo lattiatilaa on.. tai siis tulee olemaan kuhan saa vähän kamaa vähemmäks.
Ostaak ihmiset jotai kuraläppiä aamuks vai kerääks mää jonku parin euron kolehdin kaikilt punkkaajilt ja laitetaa illaks saunaa ja aamuks esim jotai munakast vaik?
Noo lattiatilaa on.. tai siis tulee olemaan kuhan saa vähän kamaa vähemmäks.
Ostaak ihmiset jotai kuraläppiä aamuks vai kerääks mää jonku parin euron kolehdin kaikilt punkkaajilt ja laitetaa illaks saunaa ja aamuks esim jotai munakast vaik?
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Plus kolme tamperelaista ja kuus oululaista?Ihme_apina kirjoitti:Ni tänne o tulos joku 10 hesalaist? :D
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ihme_apina
Oulul o hotelli ja laskin varmaa kaikki muut Hesalaisiks (paitti Salolaiset yms)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
-
Der Dexter
me mitään byejä tarvita, ihan hyvin se pelaaminen väsyneillä silmillä toimii, ei ole ongelma ennenkään ollut...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Sut taidettiin Tatu jo äänestää nurin, et nuku vaan. Ei sillä etteikö meillä ois ihan omiakin syitä tulla mestoille vähän myöhemmin =)
Olettaisin, että tässä on turnauksen skenaariot:
Close Quarters
Incursion
Incoming
Into the Breach
Fire Support
Close Quarters
Incursion
Incoming
Into the Breach
Fire Support
Nii en tiiä sitten. Viimeks kun koitin tehdä WTC-myönteisiä muutoksia turnaukseen niin tuli hirveä paskamyrsky kuinka WTC on kamalaa. Jos muutellaan sääntöjä näin loppumetreillä niin mähän saan turpaani vielä turnauksessa...
:=
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Säännöissähän vaan lukee, että TO julkistaa kierroksen alussa skenaarion. Eli voit julkistaa kunkin kierroksen alussa jonkin noista. En mä tätä mitenkään erityisen WTC-myönteisenä näe, vaikka toki pientä iloa siitä meille olisikin. Tuskin kellekään muulle merkittävästi väliä on mikä skenaario sieltä tulee (ja voisivathan ne olla tasan nuo samat oli valintaperuste mikä tahansa). Lisäbonarina ei-WTC listoja pelaavat voivat vielä muokata listansa "skenuihin sopiviksi" =)TheEmu kirjoitti:Nii en tiiä sitten. Viimeks kun koitin tehdä WTC-myönteisiä muutoksia turnaukseen niin tuli hirveä paskamyrsky kuinka WTC on kamalaa. Jos muutellaan sääntöjä näin loppumetreillä niin mähän saan turpaani vielä turnauksessa...
Ja voithan sä arpoa satunnaisesti noi viisi...TheEmu kirjoitti:Nii en tiiä sitten. Viimeks kun koitin tehdä WTC-myönteisiä muutoksia turnaukseen niin tuli hirveä paskamyrsky kuinka WTC on kamalaa. Jos muutellaan sääntöjä näin loppumetreillä niin mähän saan turpaani vielä turnauksessa...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”