"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Syksyn 40K-liiga

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: Syksyn 40K-liiga

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Se on ohi nyt! Anteeksi hiljaisuudesta, täällä lännessä on ollut aika paljon muuta tekemistä ja mahdollisuus virtuaalimaailman tarjoamiin ylellisyyksiin on ollut ylen harvassa. Kiitoksia kovasti kaikille osanottajille ja onnea voittajalle näin järkkärinkin puolesta :) Keväällä tullaan järjestämään mun toimesta lisää ellei jollakulla ole siihen jotain suurempaa vastalausetta. Mahdollisia toiveita pistekoosta ja alkamisajankohdasta saa antaa: tarkoituksena ois alkaa nostamaan osallistujamäärää noiden isoimpien 40k-liigojen tasolle ja sitä varten oisin kiinnostunut mahdollisimman monelle ihmiselle sopivasta päivämäärästä.

Alustavaa osallistujalistaa laitetaan keväämmällä. Tällä kertaa joudutaan ehkä harkitsemaan vähän komppejakin. En ainakaan itse oo hirvittävän innoissani Escalation-lisärin tarjoamasta mahdollisuudesta tiettyjen Superheavyjen pelaamiseen. Tästäkin toki lisää keskustelua sitten keväällä.

Hyvää joulua ja rauhallista uuttavuotta vaan joka iikalle!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
peruszombie

Viesti Kirjoittaja peruszombie »

IRiaD: iso kiitos liigan järjestämisesestä! ainakin minä lähden myös keväällä pelaamaan.
doupeimmat coveri seivaa
Stone Fist

Viesti Kirjoittaja Stone Fist »

Kiitokset järkärille hyvä liiga oli kaikin puolin. Kiitos!
-Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the Dwarfs.
Longinus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Longinus »

Kiitokset järjestäjälle ja kanssapelaajille! Liiga oli mukava ja osallisun mielelläni seuraavaankin.
Only the insane have strength enough to prosper. Only those who prosper may truly judge what is sane.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”