Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Paavi muuten ottaisin ehdottomasti haasteen vastaan mutta Perditaa en voi porossa pelata sillä se ei ole maaleissa.
Something something Dangerzone!
- NorjanPaavi
Thats not a problem. Pelata voi muuallakin/muulloinki. :P No katotaan en ehkä tosissani haluis nähä sitä teurastusta.Fiend_ kirjoitti:Paavi muuten ottaisin ehdottomasti haasteen vastaan mutta Perditaa en voi porossa pelata sillä se ei ole maaleissa.
Haha, sanoo Herra joka pyyhki mun koko Mollyn porukan pöydältä Opheliallaan, vai tarkoititko ettet halua nähä Ortega poloisten kuolevan? ;)
Ai, että sai tästä hyvät naurut :D Kiitos. Aivan mahtava quote! :DNorjanPaavi kirjoitti:No niin kiitos teidän Ophelia ja Predita kikkailulle, karkotatte kaikki uudet pelaajat! :P Ehkä mun pitää ruveta vetää näitä demoja kun olen niin hyvä häviää. :D
- NorjanPaavi
Onkos nyt niin että jätkät on suunnitellu tiistain sijasta keskiviikko päivää peleille?
Kai se jos porossa pelataan niin se on se tiistai, en mä ainakaan siihen ole muutosta kuullut?NorjanPaavi kirjoitti:Onkos nyt niin että jätkät on suunnitellu tiistain sijasta keskiviikko päivää peleille?
- NorjanPaavi
Ok eli huomenna siis klo. 16.00 -> Onko muita tulossa?Fiend_ kirjoitti:Kai se jos porossa pelataan niin se on se tiistai, en mä ainakaan siihen ole muutosta kuullut?NorjanPaavi kirjoitti:Onkos nyt niin että jätkät on suunnitellu tiistain sijasta keskiviikko päivää peleille?
No siis mun tietojen mukaan ketään ei oo tulossa? Mä oon yrittäny kysellä mut ette te pirun gubbet vastaa :D Jos oot Jussi pääsemässä paikalle niin mä tuun erittäin mielelläni! :)NorjanPaavi kirjoitti:Ok eli huomenna siis klo. 16.00 -> Onko muita tulossa?Fiend_ kirjoitti:Kai se jos porossa pelataan niin se on se tiistai, en mä ainakaan siihen ole muutosta kuullut?NorjanPaavi kirjoitti:Onkos nyt niin että jätkät on suunnitellu tiistain sijasta keskiviikko päivää peleille?
- NorjanPaavi
:PNorjanPaavi kirjoitti:Seuraavan kerran taitaa sitten minun osaltani olla 27.5. kun pääsee pelailemaan. Tässä menee ainkin se kaksi viikkoa huti kiitos reissun.
No joo hyvä pelataan me huomenna. Molja ei vissiin päässy?
Mahtavaa! Ei se ainakaan mun mielestä whatsappiin oo kuitannut mitään tästä viikosta? Hammerheart on ilmeisesti seuraavan kerran 3.6. pelaamassa mutta pitää Eden demoa.NorjanPaavi kirjoitti::PNorjanPaavi kirjoitti:Seuraavan kerran taitaa sitten minun osaltani olla 27.5. kun pääsee pelailemaan. Tässä menee ainkin se kaksi viikkoa huti kiitos reissun.
No joo hyvä pelataan me huomenna. Molja ei vissiin päässy?
Eikä tollasia voi muistaa, hahahaha, joo olithan sä näköjään kuitannut :D
- NorjanPaavi
Ai se HH aikoo vetää Eden demoa. No hyvä voikin taas hyvin seurata vierestä muistella sääntöjä. Toi 3.6 pitäs kanssa olla vapaana ellei mitään ihmeellistä tapahdu.
Oikein muistettu. En oo huomen pääsemässä, koska kokous. Keskiviikko vapaapäivä, niin silloin ehtisi hieman paremmin.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Jees huomenna neljältä porossa.
Flippasin schemet valmiiks lazyfauxista (https://dl.dropboxusercontent.com/u/320 ... M2E_v2.htm) niin voidaan rakentaa lössit valmiiksi niin ei mee niin kauaa huomenna säätämiseen. Jos käy, saat flipata uudet jos haluat, mulla ei oo niin väliä:
Corner deployement, turf war, line in the sand, assasinate, bodyguard, distract, plant evidence.
Flippasin schemet valmiiks lazyfauxista (https://dl.dropboxusercontent.com/u/320 ... M2E_v2.htm) niin voidaan rakentaa lössit valmiiksi niin ei mee niin kauaa huomenna säätämiseen. Jos käy, saat flipata uudet jos haluat, mulla ei oo niin väliä:
Corner deployement, turf war, line in the sand, assasinate, bodyguard, distract, plant evidence.
Mä pääsen keskiviikkonakin! Tulee sit kolme päivää Malifauxia putkeen, tiistaina Paavin kans, keskiviikkona Moljan kans ja torstaina Mocan kans! BOOYAH! Mikä viikko! :DMolja kirjoitti:Oikein muistettu. En oo huomen pääsemässä, koska kokous. Keskiviikko vapaapäivä, niin silloin ehtisi hieman paremmin.
Jos saisin vaikka 3' x 3' pöydänkin askarrelluksi siihenmennessä...
- NorjanPaavi
Mennään näillä nämä kelpaa.Fiend_ kirjoitti:Jees huomenna neljältä porossa.
Alright, koitan rakentaa lössin tässä ennen poroa, announcaan nyt sit Killan. Jää Lynchi kotiin.
- NorjanPaavi
OK tasaåuolisuuden nimissa, vastaan tulee Ressut, sekä niistä Molly. Otetaan uusinta ottelu.Fiend_ kirjoitti:Alright, koitan rakentaa lössin tässä ennen poroa, announcaan nyt sit Killan. Jää Lynchi kotiin.
Missäs päin olette tortaina pelaamassa?Fiend_ kirjoitti:Mä pääsen keskiviikkonakin! Tulee sit kolme päivää Malifauxia putkeen, tiistaina Paavin kans, keskiviikkona Moljan kans ja torstaina Mocan kans! BOOYAH! Mikä viikko! :DMolja kirjoitti:Oikein muistettu. En oo huomen pääsemässä, koska kokous. Keskiviikko vapaapäivä, niin silloin ehtisi hieman paremmin.
Mun luona Malminkartanossa.
Ai Rezzerit. Mahtavaa! Niitä vastaan on aina kiva pelata :)