En osaa oikein sanoa olenko "kokenut" - olen pelannut ykkösedikasta lähtien, mutta pienessä piirissä ja suht harvakseltaan. En ollut tosiaan testannut tätä skenua ennen, eli siinä en ainakaan ollut kokenut. TO camot tosiaan älytöntä kylläkin unohdin tokalla vuorolla (soimasin itseäni ihan sikana, kun et tullut kummankaan alueelle, että olisin voinut edes AROssa paljastaa niitä), mutta toisaalta mulla kävi älytön lykky siellä oikeassa reunassa, eli minusta se oli vähän plusmiinus nolla (jos olisi käynyt normaalimpi mäihä, mutta olisin muistanut Malignokset, niin suunnilleen sama lopputulema, on mun arvio).sp3ktri kirjoitti:Jep, minä olin se camoilija jonka kanssa pelasit sen quadrantin. En tiedä kuinka ''kokenut'' pelaaja olet, mutta ilmeisesti sinulla oli muutama suht-kallis TO-camo figuuri hidden deploymentissä, noin keskikentän paikkeilla kolmannelle vuorolle asti. Itsehän voitin sen pelin oikeastaan vain siksi, että sain kaksi quadranttia varastettua toisella vuorolla muutaman pisteen erolla (mikäli muistan vielä oikein, yhden sain 40 pisteen tank huntterillani ja toisen chasseur/uxia combolla, molemmissa oli eroa 2-4 pistettä). Tämän lisäksi speculosi murhasi minun aro jengini täysin ekalla vuorolla, sekä yhden line kazakeistani. Luutnanttini oli noin 6 tuuman päässä speculostasi vuoron lopussa, joten tank huntterin oli pakko ampua se atomeiksi, pahoittelen.Hammerheart kirjoitti:Täysin mahdollista, että pelasin huonosti (oikeastaan jokseenkin varma, että pelasin huonosti) ja itse asiassa liian konservatiivisesti, mutta camojen avaaminen vain on tosi tuskaisaa.
Tajusin kyllä jälkikäteen, että Malignos hakkerin vaihtaminen Malignos Monofilament miinoittajaan olisi ollut hemmetin hyvä idea (tosin figukokoelma tulee hieman vastaan, kun tuon muutoksen myötä muutakin listaa olisi kannattanut hieman rukata ja omistan 11 Shasvastii nappia). Mutta väitän, että listoilla joilla minä ja vastustajani pelasimme, niin kakkonen on ykkönen, jos vain pelitaidot ovat jokseenkin samalla tasolla.
Ja olihan se etu pelata tasoittavaa vuoroa, kun molemmilla osapuolilla on suurin osa armeijasta camo-merkkeinä.
Ja siis en nyt todellakaan missään nimessä tarkoita, että voitto ei olisi mennyt oikeaan osoitteeseen tuossa taistossa, kyllä sä selvästi paremmin pelasit kuin minä! Mutta vaikka olisin ollut paremmin messissä, niin silti tuo on minusta aika epätasapainoinen skenu ja etenkin camo-armeijoilla vastakkain hyvinkin epätasapainoinen.