"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropeconin Infinity-turnaus lauantaina

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Hammerheart

Re: Ropeconin Infinity-turnaus lauantaina

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

sp3ktri kirjoitti:
Hammerheart kirjoitti:Täysin mahdollista, että pelasin huonosti (oikeastaan jokseenkin varma, että pelasin huonosti) ja itse asiassa liian konservatiivisesti, mutta camojen avaaminen vain on tosi tuskaisaa.

Tajusin kyllä jälkikäteen, että Malignos hakkerin vaihtaminen Malignos Monofilament miinoittajaan olisi ollut hemmetin hyvä idea (tosin figukokoelma tulee hieman vastaan, kun tuon muutoksen myötä muutakin listaa olisi kannattanut hieman rukata ja omistan 11 Shasvastii nappia). Mutta väitän, että listoilla joilla minä ja vastustajani pelasimme, niin kakkonen on ykkönen, jos vain pelitaidot ovat jokseenkin samalla tasolla.
Jep, minä olin se camoilija jonka kanssa pelasit sen quadrantin. En tiedä kuinka ''kokenut'' pelaaja olet, mutta ilmeisesti sinulla oli muutama suht-kallis TO-camo figuuri hidden deploymentissä, noin keskikentän paikkeilla kolmannelle vuorolle asti. Itsehän voitin sen pelin oikeastaan vain siksi, että sain kaksi quadranttia varastettua toisella vuorolla muutaman pisteen erolla (mikäli muistan vielä oikein, yhden sain 40 pisteen tank huntterillani ja toisen chasseur/uxia combolla, molemmissa oli eroa 2-4 pistettä). Tämän lisäksi speculosi murhasi minun aro jengini täysin ekalla vuorolla, sekä yhden line kazakeistani. Luutnanttini oli noin 6 tuuman päässä speculostasi vuoron lopussa, joten tank huntterin oli pakko ampua se atomeiksi, pahoittelen.

Ja olihan se etu pelata tasoittavaa vuoroa, kun molemmilla osapuolilla on suurin osa armeijasta camo-merkkeinä.
En osaa oikein sanoa olenko "kokenut" - olen pelannut ykkösedikasta lähtien, mutta pienessä piirissä ja suht harvakseltaan. En ollut tosiaan testannut tätä skenua ennen, eli siinä en ainakaan ollut kokenut. TO camot tosiaan älytöntä kylläkin unohdin tokalla vuorolla (soimasin itseäni ihan sikana, kun et tullut kummankaan alueelle, että olisin voinut edes AROssa paljastaa niitä), mutta toisaalta mulla kävi älytön lykky siellä oikeassa reunassa, eli minusta se oli vähän plusmiinus nolla (jos olisi käynyt normaalimpi mäihä, mutta olisin muistanut Malignokset, niin suunnilleen sama lopputulema, on mun arvio).

Ja siis en nyt todellakaan missään nimessä tarkoita, että voitto ei olisi mennyt oikeaan osoitteeseen tuossa taistossa, kyllä sä selvästi paremmin pelasit kuin minä! Mutta vaikka olisin ollut paremmin messissä, niin silti tuo on minusta aika epätasapainoinen skenu ja etenkin camo-armeijoilla vastakkain hyvinkin epätasapainoinen.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

Dr. Icchan kirjoitti:Kiitos muuten maastonlainaajille. Tarkistin laatikon sisällön heti sunnuntaina ja näytti siltä että kaikki maastot palautuivat takaisin, pienintä aidanpätkää myöten :)
Kiitos myös lainasta :)

Asiasta kukkaruukkun, kuvia!
Linkki: https://www.dropbox.com/sh/a7x87mt9pjcp ... -QgFbRfYYa
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Jotkut pelaajat ovat jo yrittäneet parantaa ITS skenujen pisteytystä enemmän pisteytys-per-pelaajavuoro tyyliin, jolloin ekana tai toisena aloittaminen ei ole niin suuri bonus.
Muunnokset on hyvin dokumentoitu tähän dokumenttiin:
https://docs.google.com/document/d/1WuC ... sp=sharing

Beacon Race periaatteessa on jo sen formaatin mukainen, siinähän saa pisteitä heti kun onnistuu palauttamaan pekonia omalle lähettimelleen. Siinä vain oikeasti loppuu vuorot ja orderit tosi äkkiä kesken ja vaatii sen 8"x8" objektiivitalon neljällä ovella sinne keskelle.

Quadrant Controlkin muuttuisi pelaajan vuoron lopussa pisteytettäväksi ja olisi ihan kokeiltavan arvoinen idea.

Supplies on hankalampi, koska se taas pahentaisi ekana aloittavan etua jos hän pääsee ryöstämään kaikki kontit omalle alueelleen heti oman vuoronsa alussa.
Toisaalta tästä syystä onkin tärkeää, että kaikki objektiivit olisi näkyvissä molempien deployment zonelle jotta sitä pystyisi edes AROilla hidastamaan.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Moca kirjoitti:
Dr. Icchan kirjoitti:Kiitos muuten maastonlainaajille. Tarkistin laatikon sisällön heti sunnuntaina ja näytti siltä että kaikki maastot palautuivat takaisin, pienintä aidanpätkää myöten :)
Kiitos myös lainasta :)

Asiasta kukkaruukkun, kuvia!
Linkki: https://www.dropbox.com/sh/a7x87mt9pjcp ... -QgFbRfYYa
Koska kuvista puuttuu itse kuvaajan armeija lisättäköön se näin jälkikäteen myös ketjuun. Kuvaaja ei kaikessa turnausväsymyksessään muistanut ottaa kuvaa Ropeconissa armeijastaan niin nyt jälkikäteen sen lisään. http://i900.photobucket.com/albums/ac20 ... 1407130014
Turnauksessa oli muuten kokolailla todella komeita armeijoita esillä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”