lemppari figu
-
maddog
-
bonesripper
Onhan ne realistisia jos omistaa jättimäisen päänmaddog kirjoitti:Boromir LOTR figuista on paras mitä minulla on. Lotr figut on muutenkin kivoja realistisuutensa vuoksi.
Kai mie eniten tykkään Logan Grimnarista. Tosin sen jalat on miusta ihan ärsyttävän huonoa jälkeä muuhun figuun nähen. No se varmaa johtuu siitä ettei niiden nykysten terminaattorien jalat muutenkaan ole mitää hirveen hienoja.
Lotr figuilla on sentään paljon pienemmät päät kuin WH figuilla
FB:stä tyylikkäimpiä ovat kyllä (uusista figuista) Archaon ja mounted Nurgle lord, vanhemmista Keeper of Secrets ja wanhat kaaos warriorit
Alrikin idea on kyllä hieno, mutta itse mies saisi olla vähän isompi (lisää mahaa ja partaa!). Kääpijöt rulaa yleensäkin!
40k:n hienoimpia figuja lienevät Asdrubael & the Dais, ja vanha kunnon Fabius the Chemmaster
FB:stä tyylikkäimpiä ovat kyllä (uusista figuista) Archaon ja mounted Nurgle lord, vanhemmista Keeper of Secrets ja wanhat kaaos warriorit
Alrikin idea on kyllä hieno, mutta itse mies saisi olla vähän isompi (lisää mahaa ja partaa!). Kääpijöt rulaa yleensäkin!
40k:n hienoimpia figuja lienevät Asdrubael & the Dais, ja vanha kunnon Fabius the Chemmaster
A herd of one.
- Tyrisalthan
omat suosikki figuni fantasy battlen puolelta tällä hetkellä ovat lahmian vampyyrit, helffien ratsastavat commanderit ja bretonnian damsel.
uusi tzeenchtin lautasella ratsastava lordi on myöskin aika siisti.
niitä hienoja figuja on niin monia, mutta tuossa oli niistä muutama.
uusi tzeenchtin lautasella ratsastava lordi on myöskin aika siisti.
niitä hienoja figuja on niin monia, mutta tuossa oli niistä muutama.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Re: lemppari figu
40k:Emperor's champpion
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
mr.cocaine
No omasta mielestäni lempi figuni on Imrik(High Elfs) koska sen on ulkonäöltään hieno, eikä sen statsitkaan hääppöset ole. Ja jos multa kysytään miten valitsen lempi figu vastaus on kaiketi se, että se on hieno ulkonäöltään ja statsit on kohtuulliset.(toisin sanoen kaikkea mitä Warhammer figulta voi odottaa).
Ostetaan Imperial Guardian Catachan Jungle Figther:eritä.
-
tomb king of khemri
FB: Ehdottomasti ensimmäinen figuni (syy miksi aloin harrastaa FB:tä ja valitsin juuri Skaven armeijan, silloin kun ei tajunut mitään arvoista sun muista) eli Deathmaster snikch, chief assassin of clan eshin.
40K: Mitä kuvista olen nähny niin ehkä joku tau:n armeijasta.
LOTR: Mounted Ringwraiths
40K: Mitä kuvista olen nähny niin ehkä joku tau:n armeijasta.
LOTR: Mounted Ringwraiths
Voidaanko sadan liskon chargatessa knightti rykmenttiin ja siitä syntyvästä tappelusta
käyttää nimitystä - unelmapesäke?
käyttää nimitystä - unelmapesäke?