Figuurit ja ihmissuhteet
[OT]CS:ssän pelaamisessa ei ole mitään mielikuvitusta... pelatkaa hyvät ihmiset edes vaikka Baldur´s gatea. [/OT]
Sanoisin kyllä, että ihmissuhteiden ja harrastusten yhteiselon jonkinnäköinen edellytys voisi olla jonkinnäköinen ylilyöntien välttäminen eli se, että ei harrasteta niitä kolmen vuorokauden maalaus tai pelaamisputkia.
Tai siis eihän näitä harrastuksen lieveilmiöitä voi välttää, joten onnellinen ihmissuhde pohjautuu tässäkin tapauksessa valehtelulle.
Sanoisin kyllä, että ihmissuhteiden ja harrastusten yhteiselon jonkinnäköinen edellytys voisi olla jonkinnäköinen ylilyöntien välttäminen eli se, että ei harrasteta niitä kolmen vuorokauden maalaus tai pelaamisputkia.
Tai siis eihän näitä harrastuksen lieveilmiöitä voi välttää, joten onnellinen ihmissuhde pohjautuu tässäkin tapauksessa valehtelulle.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
-
Stenvall
Ei tietenkään ollut sarkasmia, ei sitä kukaan kuitenkaan ymmärtäisi nettifoorumilla. Olkoon sinun mielestä säälittävää, minun mielestä se on ihan tavallista, tunnen nimittäin monia muitakin, jotka tekevät samoin. Eli kavereita kyllä riittää. Ja pelaan minä muutakin kuin CS:ää, kuten esim. WoW:ia.Terminator kirjoitti:Toivottavasti tuo oli sarkasmia ja et ollut tosissasi, koska tuo on minun mielestäni todella säälittävää. Kyllähän tietty kaveriporukassa tulee leuhkittua välissä huumorilla kuinka 1337 on, kun pelasin läpi yön Counter Strikea, veti huippustatsit public serverilla, ja hedutti Heatonia TeeÄmPeellä, mutta ei todellakaan oikeaa elämää tuollainen tulisi olla kenellekään.Stenvall kirjoitti:Kysypä muuta. Eihän ihmissuhteissa (muissa kuin klaaneissa ja pelipiirissä) ole oikeasti mitään järkeä. Paljon hauskempaa ja helpompaa on pelata nettipelejä kotona kaikessa rauhassa juoden light-kokista. Ehkä sinäkin tulet sen joskus huomaamaan.
Säälipisteet niille, jotka elävät tietokoneen voimalla ja asettavat pelit ja välimuistin riittävyyden 'ihmisyyden' ja sosiaalisuuden edelle.
Hei, en minä mikään noliferi kuitenkaan ole!Henri Ketonen kirjoitti:Tuohan nyt on ihan mielettömän kieroutunutta.Stenvall kirjoitti:Paljon hauskempaa ja helpompaa on pelata nettipelejä kotona kaikessa rauhassa juoden light-kokista.
Nettipelit ovat nimittäin ihan syvältä, kun tyhmät ihmiset pyörivät offaamassa ja pilaamassa kaiken immersion ja peli-ilon. Parempi on pelata yksinään.
- Cannonfodder
Todellinen noliferi on se joka ei saa tai uskalla tehdä sitä mitä oikeasti haluaa. Jos kaikki mitä haluat tehdä elmässäsi on pelata CS:ää tai muuta vastaavaa online peliä, mutta joudut riutumaan tylsissä sukujuhlissa ja käymään pitkästyttäviä keskusteluita muijasi kanssa jota et edes oikeasti rakasta, mutta et kehtaa sitä hänelle kertoa. Silloin olet noliferi. Toki muut ihmiset pitää ottaa huomioon, mutta esimerkkini mukainen elämä ei ole kenenkään edun mukaista.
Sitten taas jos vastaan tulee ihminen jonka kanssa vietetty aika on laadukkaampaa kuin se minkä käytit CS:n pelaamiseen, ja johon haluaisit tutustua paremmin, mutta et viitsi panostaa asiaan koska pelkäät, että CS Rankingisi tai whatever pistekeskiarvo tippuu tai lennät pellolle hikupelaajien klaanista koska aikasi ei riittäisi enää 24/7 pelaamiseen... Olet noliferi.
Elämä on vapaus toteuttaa itseään, ei muiden arvostuksen kalastelu, ellei se sitten ole se, mitä elämältä TODELLA kaikkein eiten tahdot.
Sitten taas jos vastaan tulee ihminen jonka kanssa vietetty aika on laadukkaampaa kuin se minkä käytit CS:n pelaamiseen, ja johon haluaisit tutustua paremmin, mutta et viitsi panostaa asiaan koska pelkäät, että CS Rankingisi tai whatever pistekeskiarvo tippuu tai lennät pellolle hikupelaajien klaanista koska aikasi ei riittäisi enää 24/7 pelaamiseen... Olet noliferi.
Elämä on vapaus toteuttaa itseään, ei muiden arvostuksen kalastelu, ellei se sitten ole se, mitä elämältä TODELLA kaikkein eiten tahdot.
"Only the dead have seen the end of war."
On se kumma, miten figujen myymisellä saa paremman vastaanoton uusien figujen ostamista varten (itse olen myymässä niitä epäonnisia nidejäni pois, jotta saisin LISÄÄ Rackhamia) - kannattaa muidenkin kokeilla, jos tulee riitaa figubudjetista!Iceman kirjoitti:Toinen kyseenalaistus tuli, kun ryhdyin katselemaan Forgen thisteriä "sillä silmällä" ja rehellisesti kerroin kotona mitä figu maksaa. Samaan kyseenalaistukseen voi laittaa, kun sitten figun vielä ostinkin. Ei paljoa auttanut vaikka perustelin saaneeeni alennuksella, mutta se perustelu upposi, kun kerroin myyneeni figuja ja wd:tä kattaakseni sekä figun hinnan että sen maalauttamisen.
Ja hmm.. tämä keskustelu lähti ensin ihan järkevästä aiheesta, jatkui Grondin satiirin kyseenalaistamisena ja sitten Stenvallin sarkasmin+itseironian moralisoimisella.
Ottakaa ihmiset nyt se harjanvarsi perseestänne pois ja avatkaa silmänne.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Uusien figujen oston rahoittaminen käytettyjen myynnillä on helppo perustella, koska uutta rahaa ei käytä. Lähinnä vain tekee vaihtokauppoja. Pieni kolmiodraama välillä minä-figujen ostaja-Puolenkuunpelit.Silveri kirjoitti:On se kumma, miten figujen myymisellä saa paremman vastaanoton uusien figujen ostamista varten (itse olen myymässä niitä epäonnisia nidejäni pois, jotta saisin LISÄÄ Rackhamia) - kannattaa muidenkin kokeilla, jos tulee riitaa figubudjetista!Iceman kirjoitti:Toinen kyseenalaistus tuli, kun ryhdyin katselemaan Forgen thisteriä "sillä silmällä" ja rehellisesti kerroin kotona mitä figu maksaa. Samaan kyseenalaistukseen voi laittaa, kun sitten figun vielä ostinkin. Ei paljoa auttanut vaikka perustelin saaneeeni alennuksella, mutta se perustelu upposi, kun kerroin myyneeni figuja ja wd:tä kattaakseni sekä figun hinnan että sen maalauttamisen.![]()
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Miten alkoi päässäni juuri soida Kauniitten ja Rohkeitten tunnari?
Tähän varmaan liittyy vielä joku kaveri, joka ostaa figunsa vaihtelevasti eri kaupoista, ja on palavasti kiintynyt yhteen kauppaan kerrallaan.
Älkää kertoko Sudelle, että vietin eilisen päivän puokkareissa, se on vain niin kamalan mustasukkainen tuollaisesta... Se ei ollenkaan ymmärrä, että minä olen vasta nuori, ja tahdon kokemuksia, pelottaa vielä sitoutua mihinkään.
Joku teistä kuitenkin lavertelee iltasanomiin, ja sitten on soppa valmis. Mutta minun on pakko kertoa teille! on kieltämättä vähän huono omatunto kun ajattelin taas vain alapä...maalauskäsilläni.. Toivottavasti hän antaa minulle anteeksi.
Joku teistä kuitenkin lavertelee iltasanomiin, ja sitten on soppa valmis. Mutta minun on pakko kertoa teille! on kieltämättä vähän huono omatunto kun ajattelin taas vain alapä...maalauskäsilläni.. Toivottavasti hän antaa minulle anteeksi.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
- figunarkki
Muthei olkaa vaan tollasia nolifereitä jotka ei huomais mitää vaikka joku naulais ne kiinni tietokonetuoliin, ettekä koskaa ees nää tyttöjä.Kommunisti kirjoitti:Minä en ole counter hiku , ja pelit ovat minulle yhtä tärkeää kuin joku kissan käyttäminen ulkona, eli en tee sitä jos voin viettää aikaa sosiaalisessa elämässä. 40k on eri asia. Jos minulla on peli kesken tyttökaveri soittaa ja kysyy " voitko tulla meille" sanon , että peli on kesken tulen sen jälkeen, mutta jos teen näin jokapäivä, niin se suhde loppuu siihen. Joillekin CS on sama asia, miksi hankkia suhde jos pelaat mieluummin Cseetä? Peleistä on tullut joillekin pakkomielle, en ihmettele miksi koska nykyajan pelit ovat erittäin todentuntuisia ja interaktiivisia. Joten ehdotan vakavasti näiden kahden asian tasapainoittamista.Stenvall kirjoitti:Broodlord kirjoitti:Ihmissuhteet eivät ikinä saisi mennä ristitiitaan jonkun kanssa, Ihmissuhteet ovat luonnonkehityksen erittäin tärkeä osa. Jos alat tapailla tyttökaveriasi, niin katso että harrastuksesi ( niin kuin counter strike ) menevät aina jonnekin muualle , siksi aikaa kun seurustelet tai teet jotain muuta... . Katso myös että sinulla ja parillasi on tarpeeksi vapaata aikaa, ettete voi jokaikinen sekuntti olla yhdessä tai joka viikon päivä! puolet viikosta, ja strategiset ilta käymiset , ja poikkeukset pitävät hänet varmaan hyvällä mielellä, ( uskoisin ainakin )Cannonfodder kirjoitti:Tosimies ei sosiaalisia kontakteja kaipaa vaan paneutuu täysillä elämäntehtäväänsä antamatta muiden houkutusten sumentaa hänen harkintakykyään ja keskittymistään. Tunnustusten luolasta voi hyvin todeta miten paljon vaikeuksia nämä sosiaaliset kontaktit etenkin vastakkaisen sukupuolen kanssa voivat aiheuttaa.
3 esimerkkiä ulkomuistista:
- "Keskeytin yhdynnän koska kuulin tietokoneeltani äänen josta arvelin, että joku on ottanut minuun yhteyden IRCin kautta"
- "Jätin tyttöystäväni voidakseni pelata enemmän Morrowindia"
- "Inhoan sitä kun tyttökaverini tulee käymään luonani. Hänen kanssaan täytyy aina keskustella ja se häiritsee Counter striken pelaamista todella paljon, olen joskus jopa joutunut keskeyttämään pelin hetkeksi hänen takiaan"
Tämä tarina on tosi. Jos ette halua että teille käy näin, välttäkää tämä karmea kohtalo ja karttakaa turhia ihmissuhteita. Maalausjälkenne paranee lisääntyneen keskittymiskyvyn ja paneutumisen myötä ja keskiarvonne sotavasaran galleriassa voi nousta jopa puolella pisteellä, joka onkin oikeastaan mielestäni ainut tavoittelemisen arvoinen asia elämässä.Olen kanssanne täysin eri mieltä. Kyllä niitä tyttöystäviä ehtii silloinkin, kun ei jostakin henkilöstä riippumattomasta syystä pääse pelaamaan/harrastamaan figuja (esim. kone on korjaamossa). En ymmärrä, mikä niillä ihmisillä on päässään vialla, jotka väittävät ihmissuhteiden olevan tärkeämpiä. Kyllähän sitä tulee sosiaalisia kontakteja tarpeeksi peleissäkin. Antakaa vaan tyttöystävienne mennä edelle, mutta älkää sitten tulko valittamaan, kun ownaan teidät CS:ssa tai maalaan paremmin kuin te.Gom kirjoitti:Totta, niin nörtti ei voi OLLA että peli nimeltä Counter-Strike menee tyttöystävän ohi (ei pahalla).
Edit: Eli tarkoituksenani on sanoa, että elämän tarkoitus on pitää hauskaa (sanokoot darwinistit mitä vaan).
Jääpähän enemmän muijia meille ihmisille.
Katotaas kun poju kasvaa hieman ensin. Ja kyllähän niitä tyttöjä löytyy niin .jpg:nä ja .aveina. Ja eräille onkin sitten oosny.gif.figunarkki kirjoitti: Muthei olkaa vaan tollasia nolifereitä jotka ei huomais mitää vaikka joku naulais ne kiinni tietokonetuoliin, ettekä koskaa ees nää tyttöjä.
Jääpähän enemmän muijia meille ihmisille.
- Kynä-ääliö
Termis puhuu totta mutta tarvitsiko tuota 'Säälipisteet juttua lisätä tuohon'.Kai kaikki nyt sen tietävät/tajuavat. Paitsi ne pienemmät 10v. nassikat ja ettekö te mode sedät voi laittaa tätä keskustelua jo lukkoon.Tässähän on jo ainakin 100 viestiä.Varmaan eniten viestejä sitten toissa viikon.=)
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Mut jos haluaa laatua, niin sitten pitää turvautua jo tämmösiin vaativimpiin, kuten .PNG ... ja sitähän joutuu jo vonkaamaan aika kaukaa, että saisi sieltä mistä haluaa.Thelacan kirjoitti: Katotaas kun poju kasvaa hieman ensin. Ja kyllähän niitä tyttöjä löytyy niin .jpg:nä ja .aveina. Ja eräille onkin sitten oosny.gif.
- figunarkki
No jes... hanki laatua .PNG muutamassa tunnissa true laatua. Tai sitten mene baariin ja iske oikea nainen tunnissa.Silveri kirjoitti:Mut jos haluaa laatua, niin sitten pitää turvautua jo tämmösiin vaativimpiin, kuten .PNG ... ja sitähän joutuu jo vonkaamaan aika kaukaa, että saisi sieltä mistä haluaa.Thelacan kirjoitti: Katotaas kun poju kasvaa hieman ensin. Ja kyllähän niitä tyttöjä löytyy niin .jpg:nä ja .aveina. Ja eräille onkin sitten oosny.gif.
Ja täällä on taas puheet kun hevosen ostajalla.figunarkki kirjoitti:No jes... hanki laatua .PNG muutamassa tunnissa true laatua. Tai sitten mene baariin ja iske oikea nainen tunnissa.Silveri kirjoitti:Mut jos haluaa laatua, niin sitten pitää turvautua jo tämmösiin vaativimpiin, kuten .PNG ... ja sitähän joutuu jo vonkaamaan aika kaukaa, että saisi sieltä mistä haluaa.Thelacan kirjoitti: Katotaas kun poju kasvaa hieman ensin. Ja kyllähän niitä tyttöjä löytyy niin .jpg:nä ja .aveina. Ja eräille onkin sitten oosny.gif.
-
Viljanderi