Siis nehän olivat juuri tavallisia rottia jotka warpstone mutatoi älykkäiksi, ja kahdella jalalla kulkeviksi ököiksi joita kutsutaan nimellä skavenit. Näin siis ainakin 5 editionin fluffien mukaan, en ole päässyt katsomaan uusinta skaveneitten kirjaa, mutta tuskin se perusajatus on mihinkään muuttunut.jamopower kirjoitti:ja mistähän warpstone on kotoisin? Sanoisiko warp mitään, eli kaaoksen olentoja nekin on, ja jos ne ei ole rotan ja ihmisen sekoituksia niin mitä ne on.
Uusi warhammer rotu??
-
zakug_the_insane
jos joitain kiinnostaa, niin forest goblineitten spider ridersejä pystyy tekemään kotikonstein. Juuri niin, osta poksi regimentti goblineja tai wolfridereita (jos jollain kaverillasi on vampire countteja voit myydä susihukat hänelle dire wolveiksi) ja sitten ostat sen swarmi pakkauksen jossa tulee mukana spider, snotling, bat ja rat swarmit. Spider swarmista saat hämikset, leikkaat niiltä keskimmäiset jalat pois ja liimaat goblinit hämisten päälle...sinulla on spider ridereitä!
Warhammerin fluffistahan löytyvätkin Lustriassa asuvat amatsoonit. Tuskin erillistä armeijaa tullaan näkemään, mutta ehkä DoW/RoR-yksikkö?VJ kirjoitti:Niukasti puetuista barbaaritytöistä koostuva armeija olisi mieleeni. Tosin jos siitä tulisi joskus muovifiguja niin yök, menisi maku siihenkin sitten kun kumminkin joutuisi maalaamaan niitä satoja.
Tai sit se on huono kaveri. Ainakin turnauksissa tuollaiset saa pelata ja sellaisten tekoa jopa rohkaistaan. Kato vaikka galleriasta ton Hammerin Hrudeja..Nikodent kirjoitti:niin mut jos kaveri sanoo et se ei pelaa sellast oma tekost armeijaa vastaa nii sit se o huono homma.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Niin tottahan tuo että kaikki mutaatiot ja taika-voimat ovat peräisin kaaoksesta. Mutta ei se minusta estä sitä etteikö Lorenin metsässä voisi elää kentaureja jotka olisivat ns. "hyviä". Ja pointtihan tossa aiemmassa oli se että pohdin mistä laava oli keksinyt nämä kentaurit WE-armeijaan. Niin ja Dragon Ogret eivät ole kaaoksen muovaamia. Itse asiassa Dragon Ogrejen uskotaan olevan warhammer maailman vanhin rotu. Yleensähän kentaurit silti ovat pahoja kirjallisuudessakin.Cacodemoni kirjoitti: Warhammerissä ei ole sellaisia "hyviä" kentaureja, joita esiintyy fantasiakirjallisuudessa. Warhammerin kentaurit on Chaoksen mutatoimia olentoja (ihminen + hevonen) siinä missä Beastmanit (ihminen + pukki), Minotaurit (ihminen + härkä), Skavenit (ihminen + rotta), Dragon Ogret (lohikäärme + jätti) ja Bull Centaurit (kääpiö + härkä).
WoW s. 90 "Dragon Ogres. This ancient and curious race were not spawned by Chaos, but succumbed to it so long ago that they are now counted among the Children of Chaos. Scholars believe that these creatures are the oldest race of the Warhammer World."
"The board is set. The pieces are moving"
- Cacodemoni
Joo, harmi vaan että Empiren armeijakirjassa ei ollu "hyviä" Beastmanejä mukana, olin niin pettynyt.Vorion kirjoitti:Niin tottahan tuo että kaikki mutaatiot ja taika-voimat ovat peräisin kaaoksesta. Mutta ei se minusta estä sitä etteikö Lorenin metsässä voisi elää kentaureja jotka olisivat ns. "hyviä". Ja pointtihan tossa aiemmassa oli se että pohdin mistä laava oli keksinyt nämä kentaurit WE-armeijaan.
Tuossa oot oikeassa. Dragon Ogrejen läheisyys Chaokseen sai mut unohtamaan ton, ne on aina ollu osana Chaos-armeijaa Warhammerissa.Vorion kirjoitti: Niin ja Dragon Ogret eivät ole kaaoksen muovaamia.
Korjaus: Warhammer maailman vanhin elossa oleva rotu. RoC 5th. ed. s.22 "Scholars of the Empire have written that Dragon Ogres are the most ancient of all the world's living creatures."Vorion kirjoitti: Itse asiassa Dragon Ogrejen uskotaan olevan warhammer maailman vanhin rotu. Yleensähän kentaurit silti ovat pahoja kirjallisuudessakin.
WoW s. 90 "Dragon Ogres. This ancient and curious race were not spawned by Chaos, but succumbed to it so long ago that they are now counted among the Children of Chaos. Scholars believe that these creatures are the oldest race of the Warhammer World."
Tota löytyykö keneltäkään tietoa vanhemmista roduista, jotka ovat jo kuolleet sukupuuttoon?? En nyt sitten tarkoita Old Oneja kun ne eivät ole alunperin warhammer maailmasta. Ei itselle nyt muistu mieleen. Tai onko niitä edes mainittu missään. 8OCacodemoni kirjoitti: Korjaus: Warhammer maailman vanhin elossa oleva rotu. RoC 5th. ed. s.22 "Scholars of the Empire have written that Dragon Ogres are the most ancient of all the world's living creatures."
"The board is set. The pieces are moving"
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
No minä olisin kovasti iloinen, jos vaikka empiren listaan julkaistaisiin joitain pieni muutoksia, ja tehtäisiin niille muutama uusi miniatyyri sarja. Kyllä minä samurai armeijan mielellään näkisin. (En tosin mitään anime veitikoita...) Samaan tyyliin kuin 40k:ssa on IG:llä vaikka minkä näköistä porukkaa. Eihän sinne tarvitsisi merkittäviä sääntömuutoksia tehdä, Muutama speciaali unitti, ja siinä kaikki. Loput suoraan empiren listalta.
- Cacodemoni
Kisleviähän tässä odotellaankin. Samurait, ninjat ja muut kung-fu-bullshit-tyypit on typerä idea, eikä sovi Warhammeriin. Mä oon ihan tyytyväinen Empiren listaan just semmosena ku se on nyt, kikkailuja voi sitten koittaa väsätä vaikka Dogs of Wareilla.Teräratas kirjoitti:No minä olisin kovasti iloinen, jos vaikka empiren listaan julkaistaisiin joitain pieni muutoksia, ja tehtäisiin niille muutama uusi miniatyyri sarja. Kyllä minä samurai armeijan mielellään näkisin. (En tosin mitään anime veitikoita...) Samaan tyyliin kuin 40k:ssa on IG:llä vaikka minkä näköistä porukkaa. Eihän sinne tarvitsisi merkittäviä sääntömuutoksia tehdä, Muutama speciaali unitti, ja siinä kaikki. Loput suoraan empiren listalta.
Jep, ymmärrän näkökulman, ja osin jopa olen samaa mieltäkin. Yhtään ninjaa en minäkään haluaisi warhammerissa nähdä, saati mitään kung-fu miehiä, mutta yksi itämainen armeija olisi kyllä ihan asiallinen minusta. Mieluiten juuri samurai armeija, mukava yhdistelmä tehokkaita ja kurinalaisia samuraita, sekä täysin arvottomia maajusseja, joita saa surutta tapattaa/tappaa. Ja jotka tietenkin pakenevat aina kun silmä välttää. Sopivan synkillä figuilla vielä, niin kyllä minä poika tykkäisin. Roomalais tyylinen armeijakin olisi kaunista katsottavaa varmasti.Cacodemoni kirjoitti: Samurait, ninjat ja muut kung-fu-bullshit-tyypit on typerä idea, eikä sovi Warhammeriin.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja