Täällä Oulun villeissä sademetsissä olen noita useastikin nähnyt. Tänne vaan sienimetsälle.Nilarakh kirjoitti:haluan vain tietää missä nuita kasvaa. Biologian tunnille kaikkien kiusaksi tuokin tieto tulisi.
Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
Ei sitä tarinaa vielä kuulu kirjoittaa. Minä ainakin suunnittelen Tammikuuhun saakka, niin eipähän ala se idea enää kirjoitusvaiheessa kaduttaa, kun sitä on kuukausien ajan käyty läpi mielessä.
Minä tulen kirjoittamaan varmasti joko faba (/mordheim) aiheisen tuotoksen, tai sitten tarinani vaan sijoittuu johonkin määrittelemättömään maailmaan, johon lisäillään sekalaisia fantasiavivahteita. Vaikka en Warmachine yms. maailmoja pahemmin tunnekkaan ei minua haittaa vaikka sellaisiin maailmoihin sijoittuvia teoksia joutuisinkin lukemaan. Muiden maailmojen mukaan ottaminen voi sitä paitsi lisätä kirjoittaja määrää, jolloin lukuisempien äänestäjien ansiosta meidän fantasiakirjoittajien ei tarvitse enää lukea scifituotoksia ja toisinpäin!
Minä tulen kirjoittamaan varmasti joko faba (/mordheim) aiheisen tuotoksen, tai sitten tarinani vaan sijoittuu johonkin määrittelemättömään maailmaan, johon lisäillään sekalaisia fantasiavivahteita. Vaikka en Warmachine yms. maailmoja pahemmin tunnekkaan ei minua haittaa vaikka sellaisiin maailmoihin sijoittuvia teoksia joutuisinkin lukemaan. Muiden maailmojen mukaan ottaminen voi sitä paitsi lisätä kirjoittaja määrää, jolloin lukuisempien äänestäjien ansiosta meidän fantasiakirjoittajien ei tarvitse enää lukea scifituotoksia ja toisinpäin!
Ahem, silokki ja suippomadonlakki ovat sama asia ja kuten saunis sanoi, täällä Oulussa niitä riittää. Minä voin myydäkin jos joku haluaa ostaa, myrkkysieniä kun ei ole laitontakaan myydä. Vaikka ei noihin kuole, tulee vain tosi hassu olo. Uusiohipiti suosittelevat, mädätköön heidän rastaiset ruumiinsa R'lyethin aavoilla rannoilla.Nilarakh kirjoitti:Hmm...Minun mielestä se oli kuin olikin tuo suippumadonlakki, varsin harvinainen jos on tuo. Tosiasiassa en ole myymässä niitä. Semmoiseen hommaan en sekaannu, haluan vain tietää missä nuita kasvaa. Biologian tunnille kaikkien kiusaksi tuokin tieto tulisi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suippumadonlakki
Sotavasara.nettiä ei löytynyt Wikipediasta.
-Nilarakh
Itse kyllä pitäydyn kossubatteryssa.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Jollakin lailla sitä viku-teemaa pitäisi tulla esiin, kuten todettu tämä on miehisten fikuilijoinen Sotavasara, ei mikään teinityttöjen (pl. Rune) ihq-fantsu-tarinointipaikka.Viikate kirjoitti:Jos kisassa lähdetään scifi/fantasia-linjalle, saako siihen osallistua millä tahansa scifi- tai fantasia-aiheisella tarinalla, vai rajoitetaanko aihepiiri jonkinlaisten pelien maailmoihin? Sotuhan (mikä ihmeen sotu? sosiaaliturvatunnus!) on kuitenkin "Suomen suurin miniatyyripeliportaali". Onko sillä vaikutusta? Vai päästäänkö kisassa nauttimaan Conanin kostosta ja Cthulhun voitokkaasta paluusta? Saati käyttäjien itsekeksimistä fantasiamaailmoista?
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
No perkele! Arvaappas millaisella turinalla tämä teinityttöpoika sitten tulee osallistumaan faba-asioon! Tosin ei ole yksinään minun syytäni se ihquisuus siinä, mutta sepä ei haittaa; ihquttamista ja sympatiaa fabaan, verta & suolenpätkiä 40k:hon.Grond kirjoitti:Jollakin lailla sitä viku-teemaa pitäisi tulla esiin, kuten todettu tämä on miehisten fikuilijoinen Sotavasara, ei mikään teinityttöjen (pl. Rune) ihq-fantsu-tarinointipaikka.Viikate kirjoitti:Jos kisassa lähdetään scifi/fantasia-linjalle, saako siihen osallistua millä tahansa scifi- tai fantasia-aiheisella tarinalla, vai rajoitetaanko aihepiiri jonkinlaisten pelien maailmoihin? Sotuhan (mikä ihmeen sotu? sosiaaliturvatunnus!) on kuitenkin "Suomen suurin miniatyyripeliportaali". Onko sillä vaikutusta? Vai päästäänkö kisassa nauttimaan Conanin kostosta ja Cthulhun voitokkaasta paluusta? Saati käyttäjien itsekeksimistä fantasiamaailmoista?
Ps. Mie tunnen jääväni ulkopuoliseksi miun kisun suosiosta, koska se on nyt ottanut tavaksi nukkua päivisin pikkusiskon sängyssä : / Aika murtunut olen, melkein ei huvittaisi taaskaan elää pidempää.
Arvaa kuka muu on ottanut tavaksi vierailla pikkusiskosi sängyssä?huussi kirjoitti:No perkele! Arvaappas millaisella turinalla tämä teinityttöpoika sitten tulee osallistumaan faba-asioon! Tosin ei ole yksinään minun syytäni se ihquisuus siinä, mutta sepä ei haittaa; ihquttamista ja sympatiaa fabaan, verta & suolenpätkiä 40k:hon.Grond kirjoitti:Jollakin lailla sitä viku-teemaa pitäisi tulla esiin, kuten todettu tämä on miehisten fikuilijoinen Sotavasara, ei mikään teinityttöjen (pl. Rune) ihq-fantsu-tarinointipaikka.Viikate kirjoitti:Jos kisassa lähdetään scifi/fantasia-linjalle, saako siihen osallistua millä tahansa scifi- tai fantasia-aiheisella tarinalla, vai rajoitetaanko aihepiiri jonkinlaisten pelien maailmoihin? Sotuhan (mikä ihmeen sotu? sosiaaliturvatunnus!) on kuitenkin "Suomen suurin miniatyyripeliportaali". Onko sillä vaikutusta? Vai päästäänkö kisassa nauttimaan Conanin kostosta ja Cthulhun voitokkaasta paluusta? Saati käyttäjien itsekeksimistä fantasiamaailmoista?
Ps. Mie tunnen jääväni ulkopuoliseksi miun kisun suosiosta, koska se on nyt ottanut tavaksi nukkua päivisin pikkusiskon sängyssä : / Aika murtunut olen, melkein ei huvittaisi taaskaan elää pidempää.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
No muutamia rajoituksia ketjuun:
- ei haukuta muita kirjoittajia (poikkeuksena Rune ja huussi, mutta niitäkin vain hyvän maun mukaisesti) - ainakaan paljoa
- ei vedetä keskusteluun muiden kirjoitajien perheenjäseniä
- ei puhuta genitaali-alueista
- ei kerrota tämän keskustelun olemassaolosta ylläpitäjille (pl. Kapteeni)
- ei haukuta muita kirjoittajia (poikkeuksena Rune ja huussi, mutta niitäkin vain hyvän maun mukaisesti) - ainakaan paljoa
- ei vedetä keskusteluun muiden kirjoitajien perheenjäseniä
- ei puhuta genitaali-alueista
- ei kerrota tämän keskustelun olemassaolosta ylläpitäjille (pl. Kapteeni)
- Karl Van Dieter
Hmm, ehkä sitä voisi jonkinmoisen tarinan tuohon kilpailuun lähettää. Ideoita vaan on niin paljon, että iskee runsauden pula, mutta kuten isä-ukkovainaa aina tapasi sanoa: "parempi liikaa kuin liian vähän", ja se taitaa tässäkin päteä!
Ehkä nuo vampyyri-tarinat kenties jäävät pois ainakin omalta osaltani tällä kertaa, tai no katsotaan nyt, jos siitä jotakin saisi vielä irti revittyä.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
Käytän röyhkeästi modeoikeuksiani: pamp-pua saa haukkua tässä ketjussa "hyvän maun" rajoissa. Etenkin hänen tarinoitaan saa haukkua, ja spekuloida sitä että miten paskan tarinan se tähän kisaan postaa.Karu kirjoitti:Hmph. Nuo teesisi (viimeistä lukuunottamatta) kumoavat kaiken keskustelun mahdollisuuden THE ketjussa.
Uhraudun kääliöiden kapinan estämiseksi.
- Blackguard
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Mjaha, ettäs tällasta...
Nooh, jospa minäkin laiskan perseeni kaapisisin irti Azerothin karamellinvärisistä valtakunnista ja näpyttelisin jotain.. vaikka fluffia slaanesh-armeijalleni... ai niih, ei saanut ketjussa genitaaleja sivuta...
Jotai kuiteski... saako Grontti-sedälle jo lähetetellä vai vastako sitten toisen ketjun yhteydessä?
Nooh, jospa minäkin laiskan perseeni kaapisisin irti Azerothin karamellinvärisistä valtakunnista ja näpyttelisin jotain.. vaikka fluffia slaanesh-armeijalleni... ai niih, ei saanut ketjussa genitaaleja sivuta...
Jotai kuiteski... saako Grontti-sedälle jo lähetetellä vai vastako sitten toisen ketjun yhteydessä?
Jolloin todennäköisesti menetät suurimman osan äänistä, osalta ei taivu englanti yhtä hyvin kuin suomi. Kuinka yllättävää. Kerettiläinen...WHAM kirjoitti:Olikos tekstin pakko olla suomeksi, vai saiko käyttää kauniimpaa englannin kieltä.
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe