"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figuilun tulevaisuus??

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Re: Figuilun tulevaisuus??

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

The Captain kirjoitti:
Matti kirjoitti: Privateer pressistä en osaakaan sanoa sitten yhtään mitään, en tunne tapausta.
Omintakeiseen tyyliinsä ovat uhanneet kohdistaa fyysistä väkivaltaa raskaiden metallifigujen muodossa työntekijään, joka kehtaa edes ehdottaa muovifigujen tuottamista.
http://www.privateerpress.com/monsterpo ... fault.html

Tulikohan paljonkin kuolleita kun joku tuota ehdotti? Onneksi tuo nyt ei suoraan liity hordesiin tai warmachineen, vaan on ihan oma pelinsä.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Go the way of Rackham.

Pistetäänkö veto pystyyn? Jos tuo alkaa tuottamaan, niin kohta PP:ssäkin alkaa suunnitelmat syntyä varsinaisten figulinjojenkin korvaamisesta muovilla...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Eiköhän se ole vaan ajan kysymys.
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Kovasti Matt Wilson tuossa avoimessa kirjeessään vakuuttaa, että Warmachinen ja Hordesin tuki tulee jatkumaan vielä pitkään, riippumatta tuon muovihärpätyksen menestyksestä. Uskoo ken tahtoo. Eipä silti, IMHO noihin peleihin on jo nyt ihan riittävän suuri kirjo figuja tarjolla ja vaikkeivat tuottaisi enää enempää kuin nuo jo suunnitteilla olevat lisäosat figuineen, olisin ihan tyytyväinen.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Tom_Gore kirjoitti:Kovasti Matt Wilson tuossa avoimessa kirjeessään vakuuttaa, että Warmachinen ja Hordesin tuki tulee jatkumaan vielä pitkään, riippumatta tuon muovihärpätyksen menestyksestä. Uskoo ken tahtoo. Eipä silti, IMHO noihin peleihin on jo nyt ihan riittävän suuri kirjo figuja tarjolla ja vaikkeivat tuottaisi enää enempää kuin nuo jo suunnitteilla olevat lisäosat figuineen, olisin ihan tyytyväinen.
Varmasti, mutta kuten Wilsonkin totesi, paikallaan jauhaminen ei ole bisnesmaailmassa optio. Rivien välistä saattaa kuitenkin lukea, että eräs brittiläinen figupeliyhtiö on toiminut tehokkaana varoittavana esimerkkinä sen suhteen, miten jo hankittua asiakaskuntaa EI pidä kohdella uusien asiakkaiden hankkimisen kustannuksella.

Monstercalypsehän on siis ulkoistettu projekti, ja PP jatkaa metallin tuottamista. Toistaiseksi. "Kehity tai kuole pois" on luonnon laki - nähtäväksi jää vain se, miten sana "kehity" tulkitaan missäkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”