Yleistä löpinää

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: Yleistä löpinää

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Seraphi kirjoitti:Olispa jo syksy niin saisi Assault on Black Reach boxin x3 siinä tulee kivaa snap fit kamaa jotka pääsevät raskaaseen konvaukseen ala Seraphin raskaalla otteella. Esim. Dreddis ja Commander (komentajan pää lyödään poikki ja kypärällinen marsupää tilalle) :P
Älä muuta sano, tulee justiinsa sopivasti pari päivää ennen Turku Fanaticcia... Dredin aioin niistä ainakin ottaa mukaan, täytyy saada maaleihin. Plasmacannon-fisti kombolla kokeilemaan, tosin mun lista sinne on muutenkin aika asennepohjalta haettu (niinkuin muutkin mun listat :P, lukuunottamatta Teclis-mulkkuilua ja Jereä vastaan käytettyä yhdentoista lasson ja kuuden plasman necronintappoarmeijaa :D Noilla listoilla ei ole tullut kuin massacreja)
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Noh... Mä voi tehdä "THE TEEMUN VITUTUS LISTAN" Delffeille =P

Kyllähän minäkin tuota assault on black reach boxia odottelen jotta saisi aloitettua marineilla "kakkos armeijaksi"
(necronien uudistumista odotellen joka tapahtuu silloin kun marinet on uudistettu yht 5 milj. kertaa)
Ei nyt viitsi pelata necroneilla ku gauss aseet rupiaa olemahan pelkkä vitsi(muutamaa poikkeutta lukuun ottamatta)

Nyt on niitä delffejäkin uusia XD Kaikki tilasin mitä spearheadista löytyy loput jokka julkaistaan myöhemmin tulee toisessa osassa =)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Dark Elf69 kirjoitti:Noh... Mä voi tehdä "THE TEEMUN VITUTUS LISTAN" Delffeille =P

Kyllähän minäkin tuota assault on black reach boxia odottelen jotta saisi aloitettua marineilla "kakkos armeijaksi"
(necronien uudistumista odotellen joka tapahtuu silloin kun marinet on uudistettu yht 5 milj. kertaa)
Ei nyt viitsi pelata necroneilla ku gauss aseet rupiaa olemahan pelkkä vitsi(muutamaa poikkeutta lukuun ottamatta)

Nyt on niitä delffejäkin uusia XD Kaikki tilasin mitä spearheadista löytyy loput jokka julkaistaan myöhemmin tulee toisessa osassa =)
No joo, mutta necronit kyllä paranikin aikalailla. Monoliittia on nyt melko mahdoton tuhota ilman S9+ aseita, Warrut kestää vaikka kuinka (Feel no Pain huononi, WBB ei) ja pysyy scoringeina vaikka niistä olisi jäljellä vain yksi, closettajat ei voi consolidateta uuteen lähikseen ja Run auttaa falangia pääsemään rapidietäisyydelle nopsempaan :/
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

I Ride in a Dragon kirjoitti:
Seraphi kirjoitti:Olispa jo syksy niin saisi Assault on Black Reach boxin x3 siinä tulee kivaa snap fit kamaa jotka pääsevät raskaaseen konvaukseen ala Seraphin raskaalla otteella. Esim. Dreddis ja Commander (komentajan pää lyödään poikki ja kypärällinen marsupää tilalle) :P
Älä muuta sano, tulee justiinsa sopivasti pari päivää ennen Turku Fanaticcia... Dredin aioin niistä ainakin ottaa mukaan, täytyy saada maaleihin. Plasmacannon-fisti kombolla kokeilemaan, tosin mun lista sinne on muutenkin aika asennepohjalta haettu (niinkuin muutkin mun listat :P, lukuunottamatta Teclis-mulkkuilua ja Jereä vastaan käytettyä yhdentoista lasson ja kuuden plasman necronintappoarmeijaa :D Noilla listoilla ei ole tullut kuin massacreja)
Mä otan asenteella turpaan, eli tulen Deathwing armeijalla turkuun! Minä en vähästä säikähdä. Turpaan tuloo kummiski, annetaan takaisin minkä kerkee :P
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Seraphi kirjoitti:
Mä otan asenteella turpaan, eli tulen Deathwing armeijalla turkuun! Minä en vähästä säikähdä. Turpaan tuloo kummiski, annetaan takaisin minkä kerkee :P
Mä ajattelin tulla seittemän tankin Rhinorushilla pelaileen, mutta huomasin etten omista kuin yhden Rhinon :D Listassa oli neljä :P

IRIADedit: Mites muuten, seuraavaksi pidetään nelkkariturnaus, niin jos varaisin sen jälkeen paikan 2000pts FaBa-turneelle, päästään Seraphin kanssa ulkoiluttamaan louhikärmeksiä :D
zewe

Viesti Kirjoittaja zewe »

Tulis jo se sääntöpaketti niin saisi listan tehtyä >:O Aattelin ottaa death-cult assasineja... ja varmaan eversorin. Luin BOLSista vähä (vanhentunutta) tacticaa niille :P
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
Hugatsaga

Viesti Kirjoittaja Hugatsaga »

niin jos varaisin sen jälkeen paikan 2000pts FaBa-turneelle
KANNATETAAN! Fantasy battle for the win. En vain osaa empirellä. Seuraavaksi jotain kovempaa settiä että voi näyttää SADeille, gunlineille ja varsinkin katalille high elffeille taivaan merkit.
Stop making sense! Don't you know where you are? This is the internet!
-rufus sparkfire
Dark Elf69

Ei huvittaisi vetää fabaqa nyt ihan heti kun pitäisi saada vielä uusia delffejä loput lähetyksestä ja tehdä toinenkin.
Mutta kyllä se 2k turnaus käy mulle fabassa ja 40k:ssa (I can hear sound of monolith and warhydra)
kynthuithalkein!
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Wuts, 2K faba turnaus? voisin itsekkin osallistua siihen, ellei ole mitään kummempaa
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Jep, 2k FaBa on tervetullut. Ritarit messissä uusin kujein.
zewe

Viesti Kirjoittaja zewe »

voi *****... fanatic on koeviikon keskel... pitää harkita että pitäiskö perua koko paska ku pitäis lukee venäjän kokeeseen :(
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Koskas Lohikärmeksien ulkoiluttaminen sitten olisi? (eli faba tournee) jee pääsee lasauttelemaan Cowcannonilla (Hellcannon)
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Seraphi kirjoitti:Koskas Lohikärmeksien ulkoiluttaminen sitten olisi? (eli faba tournee) jee pääsee lasauttelemaan Cowcannonilla (Hellcannon)
Eipä tietoa, taitaa mennä kuitenkin Fanaticin jälkeisillä viikoille.

Nyt on muuten sitten ensimmäiset lukiopäivät käyty. Päivät on pitkiä, kirjat kalliita, lukujärjestykset ihmeen hämäriä (ma - kaheksalta ruottia jonka jälkeen 2 h hypäriä, siis wattafak?) ja naiset vaan kaunistuu vuosi vuodelta. Josko tätä nyt kolme vuotta jaksaisi katsella :P
Dark Elf69

Delffeiltä ei taida tulla turnaukseen nyt tällä kertaa lohikärmestä. No eipä kauhajoen amiksessakaan mitään pahan näköisiä naisia. Itse asiassa ihan hemaisevan näköinen löytyy mun luokalta =P
kynthuithalkein!
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Seraphi kirjoitti:Koskas Lohikärmeksien ulkoiluttaminen sitten olisi? (eli faba tournee) jee pääsee lasauttelemaan Cowcannonilla (Hellcannon)
Eipä tietoa, taitaa mennä kuitenkin Fanaticin jälkeisillä viikoille.

Nyt on muuten sitten ensimmäiset lukiopäivät käyty. Päivät on pitkiä, kirjat kalliita, lukujärjestykset ihmeen hämäriä (ma - kaheksalta ruottia jonka jälkeen 2 h hypäriä, siis wattafak?) ja naiset vaan kaunistuu vuosi vuodelta. Josko tätä nyt kolme vuotta jaksaisi katsella :P
Keposesti. Mun lempitunteja oli vapaatunnit, ja niitä oli 2. vuotena yhessä jaksossa joku 4-6/ päivä :P

Hajoo Ruotsiis
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Napeteuz

Viesti Kirjoittaja Napeteuz »

Juu tota toi 1000 pts tournee 40k kelpaas mulle niin pääsis vähä laskee tota turnausrankingii, mun lukio luokal kaikki ykkösen parhaimmat naiset. Dark Elf tuskin tuntuu se "hemaseva" nainen olla samaa mieltä susta :D
Seraphi
Peliporukkavalvoja

¨voi voi... lukio... tulloo muistoja... ja mä aloitan ensiviikon maanantaina koulun ammattikoulussa kaustisella kun en päässy ammattikorkeaan... ylioppilaalle kauhea kolahdus mennä amikseen 23-vuotiaana *käyttää jo sateenvarjoa kävelykeppinä* on vanha olo...

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Juhaaha kirjoitti:Keposesti. Mun lempitunteja oli vapaatunnit, ja niitä oli 2. vuotena yhessä jaksossa joku 4-6/ päivä :P

Hajoo Ruotsiis
Ihanaa :P
Napeteuz kirjoitti:Juu tota toi 1000 pts tournee 40k kelpaas mulle niin pääsis vähä laskee tota turnausrankingii, mun lukio luokal kaikki ykkösen parhaimmat naiset. Dark Elf tuskin tuntuu se "hemaseva" nainen olla samaa mieltä susta :D
What the fuck, se on Nappe? Nyt täytyy saada nidejä maaleihin jos sääkin olet tulossa.
mun lukio luokal kaikki ykkösen parhaimmat naiset.
Ton allekirjoitan ihan täysin, syy taitaa olla selvä ;) Vaikka eri luokalla ollaankin.
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Heheh, en tosiaan havainnutkaan aiemmin, että te Kauhajokelaiset hammeripelaajat olettekin noin nuorta sakkia. Toki en nyt itseäni minään partana pidä, mutta luulin teitä ikäisekseni. Tosiaan lukio ohi ja joku valkolakki plakkarissa. Nyt vain iloista asiakaspalvelua Lapuan S-marketissa marraskuuhun, kunnes pääsee sitten rämpimään Kainuun metsiin. Tampereen teknilliseen yliopistoon vuoden päästä, ellei ensi keväänä hakisi sitten jotain toista koulua vaihtoehtoisesti.

Sitä FB-turnausta silmällä pitäen olenkin jo siivekkäät heppani hankkinut ja maalauksessa ovat. Menetän vissiin kaikki "ystäväni" Fnataic-reissun jäljiltä tästä peliporukasta 2000pts listallani sitten paikallismittelöissä. ^_____^
IRiaD
Peliporukkavalvoja

ZyDec0 kirjoitti:Sitä FB-turnausta silmällä pitäen olenkin jo siivekkäät heppani hankkinut ja maalauksessa ovat. Menetän vissiin kaikki "ystäväni" Fnataic-reissun jäljiltä tästä peliporukasta 2000pts listallani sitten paikallismittelöissä. ^_____^
Näh, joku Royal Air Force on aika kevyttä verrattuna siihen minkälaista sikailua armeijoilla saa jos oikein yrittää. Rehdisti sanottuna pelkään H-asf Elffeilläni normaaleja ritarijunia kuin joitain pegasuksia.
ZyDec0 kirjoitti:Heheh, en tosiaan havainnutkaan aiemmin, että te Kauhajokelaiset hammeripelaajat olettekin noin nuorta sakkia.
Minkäs sille voi, kun käytös on kypsää ja hillittyä ja ulkonäkökin komean miehekäs :D On mua luultu työssäkäyväksi useastikkin, joku tyyppikin tuli kerran kauppamaan Budhalaisia viisauksia- kirjaa kävellessäni takaisin kouluun ja kun kieltäydyin, toivotti hyvää työpäivää (luuli että jobbailen kaupungintalolla) :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”