"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood angels-codex huhuja

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
keltainen

Re: Blood angels-codex huhuja

Viesti Kirjoittaja keltainen »

Itse tuli mieleen lukemisesta se ,että Tychon rulessa on se, että kaikkien TÄYTYY käyttää hänen liippaansa, eli jos Tychoon vedetään Weaken resolve, niin koko armeijan ld laskee kakkoseen?
Kylis

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Sanantarkastihan se menee noin.
Magnumit on täällä aina valmiina.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

The Captain kirjoitti: Jos tykkää rintapanssariin skulptatuista Batman-nänneistä ja tarpeettomasta määrästä blingiä. Itse näkisin nuo uudet boksit käyttökelpoisina niin, että bitsejä sekoitellaan tavallisten marine-osien kanssa niin, että pari bling-bitsiä per marine riittää.
Itse ajattelin homma noita boxin vaikka vain siksi että saan helposti conffivalokset slaaneshin warruille batman-nänneillä...

Ei scoraava death company kappalaisella ei sinänsä isommassa pelissä ole ongelma parin dreadin kanssa niillä mikälie lightning claweilla deep striketettynä vihollisen linjoihin tekee häyjyä jälkeä mihinkä tahansa armeijaan... Lisäksi deep strikettävät lantikat kuullosta kivoilta...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”