Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
TranssiApina kirjoitti:Onko kellään hajua tosta Bretonnialaisten saapumisesta, 2004 alkuvuosi? Onko yhtään tarkempaa käsitettä? Tulisivatkos joskus Maaliskuussa vai aikasemmin/myöhemmin?
Tietääkö kukaan milloin mahdollisesti Wood Elfit olisivat tulossa? Veikkaisin itse ensi kesää tai syksyä. Haluaisin aloittaa uuden armeijan jälleen ja olen aika varma että se olisi welffit.
-DeF- kirjoitti:Tietääkö kukaan milloin mahdollisesti Wood Elfit olisivat tulossa? Veikkaisin itse ensi kesää tai syksyä. Haluaisin aloittaa uuden armeijan jälleen ja olen aika varma että se olisi welffit.
Eivät vielä tämän vuoden puolella. 2005 keväällä aikaisintaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-DeF- kirjoitti:Tietääkö kukaan milloin mahdollisesti Wood Elfit olisivat tulossa? Veikkaisin itse ensi kesää tai syksyä. Haluaisin aloittaa uuden armeijan jälleen ja olen aika varma että se olisi welffit.
Ovat kuitenkin seuraavana FB-armeijana vuorossa vai?
Ovat kuitenkin seuraavana FB-armeijana vuorossa vai?
Eivätpä ole. Kesällä tai syksyllä tulee Ogre Kigndoms. Ennen sitä tulee paljon lisämatskua joillekin armeijoille Storm of Chaos-kampanjan kunniaksi.
Tässäpä muutamia huhun palasia Ogre Kindomsista...
-Rumoured stuff: Plastic Ogres, Ogres with cannons, Gnoblars (see pics below), Gnoblar Hunters. Their God is named Maw and they really like to eat.
- Rumoured: Ogre Lord, very big and very bad (remember those old DOW Ogre Lords?). Also heard are Ogres carrying cannons.
-Rumoured: Will be released after Storm of Chaos campaign!
There will also apparently be another type of hunter, no Ogre Cavalry and Gnoblars are rumoured to have a weak missile weapon
-Apparently DOW will be able to take some of the Ogre Kingdoms units. It's to emphasise on the "wandering" nature of some Ogres.
Also rumoured are "stupid" Ogres.
-From Portent:
Ogres get "butchers" instead of spell casters. They will be the biggest Ogres, the ones who know how to cut the fresh meat.
From another source:
The Butchers are spellcasters with a new Lore.
morhgoz kirjoitti: -Rumoured stuff: Plastic Ogres, Ogres with cannons, Gnoblars (see pics below), Gnoblar Hunters. Their God is named Maw and they really like to eat.
minä olen ymmärtänyt etteivät ne ole tykkejä vaan canons (tai vastaavaa) joka on joku omaperäinen laite mitä minä en pienine aivoineni tajua. Ei siis sinkoja tule vielä fabaan
Itseasiassa nuo kanuunat ovat semmoisia pieniä tykkejä/alkeellisia isoja pyssyjä, jotka on siduttu ogren toiseen käsivarteen. Sitten ogre ja sen mahdolliset gnoblar-apurit lataavat sen kaikella mahdollisella, kuten kivillä, nauloilla ym. Pystyy ampumaan joka toisella vuorolla. Lasketaan myös additional hand weaponiksi lähitaistelussa.