"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB Julkaisuaikataulu

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

TranssiApina kirjoitti:Onko kellään hajua tosta Bretonnialaisten saapumisesta, 2004 alkuvuosi? Onko yhtään tarkempaa käsitettä? Tulisivatkos joskus Maaliskuussa vai aikasemmin/myöhemmin?
Luultavasta joulu-tammi.

Samoihin aikoihin kuin Tomb kingit tulivat
Apollo

Viesti Kirjoittaja Apollo »

Bretonnia pitäisi tulla tammikuussa. Julkaisu jatkuu käsittääkseni toukokuuhun asti.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Tuossa ei puhuta eikä pukahdeta mitään siitä kaikkien Wood Elf pelaajien rakastamasta Ogre Kidomsista.
Tuhatkauno

Viesti Kirjoittaja Tuhatkauno »

Apollo kirjoitti:Bretonnia pitäisi tulla tammikuussa. Julkaisu jatkuu käsittääkseni toukokuuhun asti.
Army Deal tulee myyntiin la 10.1.2004 ja Armybook plus ensimmäinen osa figuista 31.1.2004. Loput myöhemmin...
Tuhatkauno
"If Slaanesh is the God/Goddess of Lust, Why Tzeentch has Thousand Sons?"
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Tietääkö kukaan milloin mahdollisesti Wood Elfit olisivat tulossa? Veikkaisin itse ensi kesää tai syksyä. Haluaisin aloittaa uuden armeijan jälleen ja olen aika varma että se olisi welffit.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

-DeF- kirjoitti:Tietääkö kukaan milloin mahdollisesti Wood Elfit olisivat tulossa? Veikkaisin itse ensi kesää tai syksyä. Haluaisin aloittaa uuden armeijan jälleen ja olen aika varma että se olisi welffit.
Eivät vielä tämän vuoden puolella. 2005 keväällä aikaisintaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Stenvall

jullevi kirjoitti:
-DeF- kirjoitti:Tietääkö kukaan milloin mahdollisesti Wood Elfit olisivat tulossa? Veikkaisin itse ensi kesää tai syksyä. Haluaisin aloittaa uuden armeijan jälleen ja olen aika varma että se olisi welffit.
Ovat kuitenkin seuraavana FB-armeijana vuorossa vai?
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

-DeF- kirjoitti:
jullevi kirjoitti:
Ovat kuitenkin seuraavana FB-armeijana vuorossa vai?
Eivätpä ole. Kesällä tai syksyllä tulee Ogre Kigndoms. Ennen sitä tulee paljon lisämatskua joillekin armeijoille Storm of Chaos-kampanjan kunniaksi.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Stenvall

Ogre kingdoms? Niiden rumien otusten kuningaskunta vai mitä?
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

-DeF- kirjoitti:Ogre kingdoms? Niiden rumien otusten kuningaskunta vai mitä?
Niitä rumia otuksia.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Stenvall

Niille oma armeija? Kertokaa, kiitos.
Rokottaja

-DeF- kirjoitti:Niille oma armeija? Kertokaa, kiitos.
Siitä tiedetään toistaiseksi kovin vähän. Ainakin minä tiedän.
Huhujen mukaan armeijan teemana on mongolit (mukana on myös hurjia lumimiehiä).
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Tässäpä muutamia huhun palasia Ogre Kindomsista...

-Rumoured stuff: Plastic Ogres, Ogres with cannons, Gnoblars (see pics below), Gnoblar Hunters. Their God is named Maw and they really like to eat.

- Rumoured: Ogre Lord, very big and very bad (remember those old DOW Ogre Lords?). Also heard are Ogres carrying cannons.

-Rumoured: Will be released after Storm of Chaos campaign!
There will also apparently be another type of hunter, no Ogre Cavalry and Gnoblars are rumoured to have a weak missile weapon

-Apparently DOW will be able to take some of the Ogre Kingdoms units. It's to emphasise on the "wandering" nature of some Ogres.
Also rumoured are "stupid" Ogres.

-From Portent:
Ogres get "butchers" instead of spell casters. They will be the biggest Ogres, the ones who know how to cut the fresh meat.
From another source:
The Butchers are spellcasters with a new Lore.

Pistän kuvia myöhemmin...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Daxil
Viesti:

krhm..

Viesti Kirjoittaja Daxil »

Hmm..Morghoz! Tsemppaa tsemppaa, tahon kuvii niist mölliäisist =D Tietääkö joku muu mistä voisi löytyä kuvia kyseisistä immeisistä ?

thx.
uhm..
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Joo noista tulevista gnoblareista on konseptifigukuvia ainakintäällä. Muualta en ole löytänyt...
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Lisää Ogreista:

Ogre Lords are named Ogre Tyrants apparently.

Gnoblar models can be stuck on Ogre bases to show that they are carrying stuff for them

Ogre with Smilidon on chained leash called Hunter. Cannonwielding Ogres called Leadbelchers
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

morhgoz kirjoitti: -Rumoured stuff: Plastic Ogres, Ogres with cannons, Gnoblars (see pics below), Gnoblar Hunters. Their God is named Maw and they really like to eat.
minä olen ymmärtänyt etteivät ne ole tykkejä vaan canons (tai vastaavaa) joka on joku omaperäinen laite mitä minä en pienine aivoineni tajua. Ei siis sinkoja tule vielä fabaan
niin... tänäänkin...
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Onkos kellään tietoa millaisia nuo ogret ovat? Eli lähinnä jyräävätkö massalla vai pieksevätkö laadulla?
Rokottaja

Ogres with cannons
Taitaa olla joku alkeellinen versio singosta. Ogre pitelee putkea, gnoblarit lataavat.
Onkos kellään tietoa millaisia nuo ogret ovat? Eli lähinnä jyräävätkö massalla vai pieksevätkö laadulla?
Taitavat olla hiukan samankaltaisia, kuin örkit. Elikkä heikkoja gnoblareita tykinruokana ja varsinaisen taistelun hoitavat ogret.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Itseasiassa nuo kanuunat ovat semmoisia pieniä tykkejä/alkeellisia isoja pyssyjä, jotka on siduttu ogren toiseen käsivarteen. Sitten ogre ja sen mahdolliset gnoblar-apurit lataavat sen kaikella mahdollisella, kuten kivillä, nauloilla ym. Pystyy ampumaan joka toisella vuorolla. Lasketaan myös additional hand weaponiksi lähitaistelussa.
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”