"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pääkaupunkiseudun Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Sotatonttu

Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux

Viesti Kirjoittaja Sotatonttu »

Fiend_ kirjoitti:
Sotatonttu kirjoitti:
Fiend_ kirjoitti:
Sotatonttu kirjoitti:En meinannut siis huomista, vaan ensi viikolla, viikon päästä tiistaina. Kampanjakin vähän houkuttelisi, mutta mulla on nyt ja myöhemminkin kesällä sen verran menoa, etten usko ehtiväni oikein osallistumaan kunnolla. Joten jätän kyllä tällä kertaa väliin. Viimeksi pelasin Rasputinalla. Kiinnostaisi mielenkiinnosta koittaa jotain muuta, ellen nyt jotenkin ihmeellisesti saa Taraani maalattua siihen mennessä.
Mä voin tulla ensi tiistaina taas teijän kanssa pelaamaan. :)
Kiitos, se olis kivaa! Oliskohan jollain tarjota mulle taas crew lainaan? Vaihtelun vuoksi jotain muuta kuin Rasputinaa voisi olla kiva koittaa. En ole niin nirso crewin suhteen, eli melkein kaikki käy. Mieluiten kuitenkin ehkä ihan perus crewboksi, että näkee miten ne toimii sellaisenaan.

Ja eihän kellään sattuisi olemaan uuden mallista fate deckiä, jonka voisi myydä? Sellaista ei tullut tilattua figujen mukana, mutta jälkeen päin ajatellen kivempi olisi pelata sellaisella kuin tavallisella korttipakalla.
Mulla löytyy kotona vissiin neljä fate deckiä, niin saat multa vaikka "lainaan" siksi aikaa kun omasi saapuu.

Minkä crewin haluat? Löytyyhän noita jokunen. :) Haluatko sitä Ramosta esim. testaa?
Olisko sulla jotain Neverbornia? Ramoskin kyllä käy. Mun on tarkoitus siis koittaa korruptoida lisää porukkaa peliin ja pitää jonkunlainen demopeli mökillä parin viikon päästä viikonloppuna. Sitä varten mietin oikeaa fate deckiä helpottamaan hommaa.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Lynch löytyy itellä sekä Lilith on tulossa nyt maaleihin. Ei maalattuna löytyy Pandora sekä Dreamer mut vähän erilaisella listalla tulossa.. :P

Molja on tulossa kans tiistaina ja siltä löytyy Pandora, Dreamer ja Collodi maaleista mitä varmaan vois lainata.

Ja senkun viet sen Fatedeckin mökille. Neljä mulla niitä. Tarviiko tuoda kaks?
Something something Dangerzone!
Sotatonttu

Fiend_ kirjoitti:Lynch löytyy itellä sekä Lilith on tulossa nyt maaleihin. Ei maalattuna löytyy Pandora sekä Dreamer mut vähän erilaisella listalla tulossa.. :P

Molja on tulossa kans tiistaina ja siltä löytyy Pandora, Dreamer ja Collodi maaleista mitä varmaan vois lainata.

No kaks fate deckiä olis kyllä mahtavuutta.

Katotaan sitten vaikka tiistaina, mitä pelaan. Nyt alkaa näyttää jo aika selvältä, ettei Tara valmistu ajoissa, kun välissä on Juhannus ja kaikkea. Klo 16.30 viimeistään onnistuu meidän puolesta. Aiemminkin saattaa olla mahdollista, mutta tiedän siitä lähempänä.
Sotatonttu

Sotatonttu kirjoitti:
Fiend_ kirjoitti:Lynch löytyy itellä sekä Lilith on tulossa nyt maaleihin. Ei maalattuna löytyy Pandora sekä Dreamer mut vähän erilaisella listalla tulossa.. :P

No kaks fate deckiä olis kyllä mahtavuutta.

Katotaan sitten vaikka tiistaina, mitä pelaan. Nyt alkaa näyttää jo aika selvältä, ettei Tara valmistu ajoissa, kun välissä on Juhannus ja kaikkea. Klo 16.30 viimeistään onnistuu meidän puolesta. Aiemminkin saattaa olla mahdollista, mutta tiedän siitä lähempänä.
Mulle ja kaverille kävis tiistaina se demo jo päivällä. Mihin aikaan Fiend tai muut pääsee? Mun mielestä jo 12-14 maissa vois olla hyvä, jos vaan onnistuu.

Kaveri yrittää tosiaan saada McCabensa valmiiksi, mutta ei oo vielä varmaa, ehtiikö. Löytyykö sillekin vielä lainaksi crew, jos tarvii? Mun Tara ei ole valmistumassa. Mä pääsen ehkä aloittamaan sitä maanantaina tai tiistaina :/
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Ollaan suuniteltu, et Fiendin kanssa aloitetaan siinä puolen päivän jälkeen. Multa kans löytyy Taa, jos Outcastina haluat ulkoiluttaa. Resser-modeleita ei ihan kauheesti oo. Mutta kyllä joitain crewejä löytyy kokeiltavaksi!
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Sotatonttu

Voisin tulla yhden maissa paikalle. Sama kaveri ei kuitenkaan päässyt, mutta sain mukaan toisen pelikaverin.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Mä nyt otin kampanjapoppoon mukaan ja lisäksi sen verta lisänappeja, että saan normipelinkin aikaan. Paikalle ilmestyn 16.30 ja toivon löytäväni vastuksen =P
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Hammerheart kirjoitti:Mä nyt otin kampanjapoppoon mukaan ja lisäksi sen verta lisänappeja, että saan normipelinkin aikaan. Paikalle ilmestyn 16.30 ja toivon löytäväni vastuksen =P
Kuva
Värikoodauksen avulla voit valita sopivan vastuksen.
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

Tuon kartaston viimenäkemästä onkin aikaa.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Olisko tänä sunnuntaina tulossa paikalle ihmisiä pelaamaan liigaa tai muuten vain?

Tässä on sellaista pientä teknistä haastetta, että Pete taitaa edelleen olla mökillä ja itse olen lauantaina juhlimassa mummon kasikymppisiä monen sadan kilometrin päässä, enkä tiedä kuinka triviaalisti olisin pääsemässä sieltä takaisin ennen sunnuntaita puolta päivää. Tahtoisinkin siis tiedustella, onko paikalle edes tulossa ketään, jotta tiedän kuinka kovasti haluan edes yrittää.
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

Mä olen aukomassa ovia.
Purging Flame

Viesti Kirjoittaja Purging Flame »

Tuskin kykenee kun viikonloppu menee Tuskaillessa.
Fiend_

Purging Flame kirjoitti:Tuskin kykenee kun viikonloppu menee Tuskaillessa.
Oikein!

En mäkään ole sunnuntaina tulossa ja mun tietääkseni ei ole kukaan muukaan ilmoittanut olevansa matkalla niin voit varmaan aika rauhassa olla Myyrä.
Myyra

Oiskos Porossa vastustajaa huomenissa?
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Mun pitäisi epätoivoisesti saada kampanjapeliä pelattua.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Myyra

Se mun kampanjacrewi on henkisesti ni raskas pelata, että ei kyl tekis mieli pelata yhtään enempää kun on pakko. >.<
Fiend_

Myyra kirjoitti:Oiskos Porossa vastustajaa huomenissa?
No me ollaan kyllä tulossa Hammerin kans sinne puoli viiden aikaan. Mut tietääkseni muita ei ole tulossa?

Mulla hajos puhelin eilen ja hävisi kaikki numerot samalla niin tätä kautta kommunikaatio voi olla vähän turhan hidas mutta siis about tunti mulla menee täältä poroon jos ehditään enää pelaa?
Myyra

Fiend_ kirjoitti:
Myyra kirjoitti:Oiskos Porossa vastustajaa huomenissa?
No me ollaan kyllä tulossa Hammerin kans sinne puoli viiden aikaan. Mut tietääkseni muita ei ole tulossa?

Mulla hajos puhelin eilen ja hävisi kaikki numerot samalla niin tätä kautta kommunikaatio voi olla vähän turhan hidas mutta siis about tunti mulla menee täältä poroon jos ehditään enää pelaa?
No kyl mä voisin tulla yhen pelin pelaamaan, jos sua kiinnostaisi. Ois taas yksi uusi crewi jota tavallaan tekisi mieleni kokeilla. Ootko nyt kokonaan ilman puhelinta vai menikö sulta vaan numerot häveyksiin?
Fiend_

Ensi tiistaina ollaan taas porukalla pelaamassa porossa jos kiinnostaa liittyä seuraan.
Sotatonttu

Fiend_ kirjoitti:Ensi tiistaina ollaan taas porukalla pelaamassa porossa jos kiinnostaa liittyä seuraan.
Voisin tulla kans paikalle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”