Averren kirjoitti:GW:llä on ikävä halu saada itse keksimänsä hahmot mätsäämään kaikkia Tolkienin parhaita vastaan.
Alkaisin vasta huolestua kun Aragornin tappaja tulee. Poislukien sormusaaveiden transfix temppuilua siihen kykenee tällä hetkellä troll chieftain(ynnä perustrolli jos tuuri käy), balrog ja sauron. Eipä kovin iso joukko.
Aragorn on ääripää. Ja puhuin Tolkienin parhaista, en GW:n parhaista. Kaikilla on tästä omat käsityksensä, ja itse en allekirjoita kovinkaan monia GW:n sääntöjä. IMO Aragornkin on tarpeettoman hyvä.
tneva82 kirjoitti:
Voisi tehdä tästä vaikkapa magiapainotteisen pahisarmeijan, jossa taistelun hoitaa ihan perusörkit.
Hmm, joo. Sanotaan sitten että toisen mokoman.
Tuollainenhan on jo, sormusaaveet kehiin ja örkkejä päälle.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Tai sitten 6 niin kuin wargiratsastajat...Tammikuun alussa tulevat myyntiin, joka on varsin ovelaa GW:ltä, kun ihmisillä tuntuu olevan sitä rahaa joulun jälkeen ja lomatkin on vietetty ja palataan arkeen ja johan tuodaan uutta tavaraa hyllyille...
bottiins kirjoitti:ahaa, itse olin ymmärtäväinäni että täällä "nitistiin" synkemtsän haltioiden säärisuojuksista. no sittenhän asia on toinen. Mutta kaiketi se grolfindelkin jossain suuremmissa sodissa soti kuten Sormuksen sota Rivendellin aluille ja samalla lailla hänen pitää suojata itsensä kui kenen tahansa muun haltian. vaikka olisi kuinka kova. ei sitä hengellään kannata leikkiä
Glorfindel soti suuremmissakin sodissa; hän johti haltiat Noitakuninkaan Angmaria vastaan Kolmannen ajan puolivälin(köhän se oli) paikkeilla, ajoi henkilökohtaisesti Noitakuninkaan pakoon ja ennusti tämän kohtalon. Siis Wetan linjan mukaan haltiat eivät käyttäneet säärisuojia koska tunsivat nämä raskaiksi ja rajoittaviksi, joten luonnoksen Glorfindel tekee nimenomaan eron muihin haltioihin suojautumisellaan.
Elrohir kirjoitti:Tai sitten 6 niin kuin wargiratsastajat...Tammikuun alussa tulevat myyntiin, joka on varsin ovelaa GW:ltä, kun ihmisillä tuntuu olevan sitä rahaa joulun jälkeen ja lomatkin on vietetty ja palataan arkeen ja johan tuodaan uutta tavaraa hyllyille...
Mutta wargit kun ovat muovia, ja nämä tulevat olemaan metallisia.
Ai joo katos jäi koko kuva laittamatta !Onhan se tietenkin mahdollista, että Khand on sotinut Mordoria vastaan tai Mordor on pikemminkin voimakeinoin pakottanut khandilaiset alaisikseen...Se olisi hauskaa jos Khandia voisi käyttää joko hyvänä taikka pahana armeijana tai molempina yhtäaikaan, mutta sehän ei edistäisi GW:een myyntiä eihän?
Näyttäisi olevan BGIME:n tulevan numeron LOTR "bitzejä", pahisteemalla. Hyvisten vastaava pitäisi olla tulossa sitten joskus, ja kumpaakaan ei saa Suomesta. BGIME on siis lehti.