Ei puijaa kumpikaan. Kyseessä lienee siis pelkät aseet Finecast-hartsista (Warhammer 40,000 ==> Bitz ==> Weapons): Meltaa ja plasmaa.Ratovaari kirjoitti:Eipäs nyt puijata, vai puijaako GW?Vonreuter kirjoitti:Meltaa ja plasmaa saa nipuissa GW:n mail orderista (kauppaan tilattuna ei postimaksuja).
Catachanien assault weapon blisterissä tulee randomisti 2 seuraavista: flamer, melta, kranaatinheitin. Cadianeilla on sitten tämä kätevä blister, jossa tulee melta ja plasma.
Aloin jopa miettimään, onko catachaneilla metallista plasmafigua, koska en muista nähneeni sellaista, mutta Collecting Citadel Miniaturesin mukaan löytyy.
Seuraavaksi kokeilin Ebaytä, catachan plasma hakusanalla ei löytynyt, kuten ei myöskään pelkällä catachanilla. Ehkä se on jokin superharvinainen.
Komentajapaketissa tulee muovinen plasma catachaneillekin ja näppärähän konffaa vaikka näistä kaartille plasmoja. Helppo ja suht edullinen vaihtoehto.
Scumbag blog (367# Menomino ja bäbbänät)
-
Snowtrooper
Re: Skarsnikin figublogi (213# Sanity is for the weak! Kaart
- Scumboogie
Hankin itselleni jostain yhden plasman ja teen siitä muotin, sitten voin tehdä niitä niin paljon kuin tarvitsen. :) Nice and simple.
On kyllä komeeta kaartia, pitäs varmaan itsekin joskus väsätä kunnon baset heavy aseille. Yhen plasman saat ainakin siitä battleforcen komento ryhmästä.
Ent. Imperial General
Juuri näin, kiitoksia.
En koe hirveäksi konffausprojektiksi leikata tuota marinen kättä pois, joten noista saa varmaan mikä tahansa rotu tarvitsemansa plasmaston ja meltaston.
To fight the Alpha Legion is to fight on a shifting layer of deception and trickery, where every weakness can hide strength and every apparent advantage may be revealed as a trap.
- Scumboogie
Re: Skarsnikin figublogi (214# Catachan Spruce Swamp Fighter
Noniin, ekat Spruce Swamp Fighterit ovat nyt maaleissa. Nämä eivät ole niitä käytettyjä figuja, koska power spray meni ja loppui, joten "jouduin" laittamaan uusia figuja maaleihin näin alkuun. Eli viisi ensimmistä jätkää:

Ja lopuksi iloinen ryhmäkuva koko tällä hetkellä maaleissa olevasta kaartikomppaniastani! Projekti etenee hitaasti, mutta hitaasti.

Sellaisia tänään. Seuraavaan päivitykseen lisää kaartia, todennäköisesti laitan toiset viisi korpisoturia maaleihin. Sain myös hankittua itselleni muutaman lascannonin, ja näinollen pääsen jatkamaan Vendettan kasaamista ja ultimaattisesti sen maalaamista. Mikäli nurkissanne pyörii tarpeettomia lascannoneita (pelkkiä tykkejä, eli niitä "telineitä"), tsekatkaa allekirjoituksessani oleva ostoilmoitus! Tarvitsen vielä runsaasti lisää, ja kaikki apu on tarpeen.

Ja lopuksi iloinen ryhmäkuva koko tällä hetkellä maaleissa olevasta kaartikomppaniastani! Projekti etenee hitaasti, mutta hitaasti.

Sellaisia tänään. Seuraavaan päivitykseen lisää kaartia, todennäköisesti laitan toiset viisi korpisoturia maaleihin. Sain myös hankittua itselleni muutaman lascannonin, ja näinollen pääsen jatkamaan Vendettan kasaamista ja ultimaattisesti sen maalaamista. Mikäli nurkissanne pyörii tarpeettomia lascannoneita (pelkkiä tykkejä, eli niitä "telineitä"), tsekatkaa allekirjoituksessani oleva ostoilmoitus! Tarvitsen vielä runsaasti lisää, ja kaikki apu on tarpeen.
- Pulautus Pallo

Tuplakomento kahella ykkösellä ilman kakkosta? :)
Soz, had to!
sutenööri kirjoitti: "Idioottien kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja lentää omien luokse kehumaan voitollaan"
Onkohan ihan korrektia puhua Catachaneista, kun väriteema on omalaatuinen? Tai siis, figuurithan on pääasiassa niitä, mutta kun siellä on jo niitä konversioita ja kohta kai porojakin...
- Scumboogie
Kakkostiimiläiset ovat kaikki niitä silmälappumiehiä, ja koska en muistanut tehdä yhdellekään silmälappua niin sensijaan tein kaksi ykköstiimiläistä!BloodyElf kirjoitti:Tuplakomento kahella ykkösellä ilman kakkosta? :)
Soz, had to!
Ei, mutta eeppinen vaihtoehtonimi on suunnitteilla ja Catachanit ovat hyvä väliaikaratkaisu.Morze kirjoitti:Onkohan ihan korrektia puhua Catachaneista, kun väriteema on omalaatuinen?
Huh huh, mitähän steroideja nuo on vetäny kun hauikset kasvaa noin mahottomasti?
Hyvää jälkeä kuten siulta voikin odottaa. Bändiviittaukset on rock.
Hyvää jälkeä kuten siulta voikin odottaa. Bändiviittaukset on rock.
Jumankauta! Syntholia saakuli!
Lapin Kansa? Poropoppoo? Santas Little Helpers? Perässähiihtäjät? Tunturin Tusina? Riimurääpäleet? Valjakkoveijarit? Jäkälä Jääkärit? Nuotio Niilot? Eräsissit? Korpi Koijarit? Harmaat Vaeltajat? Rumpua paukuttavat Rummukaiset?Skarsnik, the Lord kirjoitti: Ei, mutta eeppinen vaihtoehtonimi on suunnitteilla ja Catachanit ovat hyvä väliaikaratkaisu.
- Scumboogie
Tai Erämaan Ärjyt? "Tervetuloa valintojen maailmaan."
Mä olen nuita erämaan ärjyjä, korven kolkon kätköistä
Mä olen nuita erämaan ärjyjä, karu mutta sitkiä voimissaan
Mä olen nuita erämaan ärjyjä, korven kolkon kätköistä
Pitääkin kuunnella.Skarsnik, the Lord kirjoitti:Mä olen nuita erämaan ärjyjä, korven kolkon kätköistä
Lexistä näytti ihan näppärän rykmentin: Morbidian
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Pari puolivakavaa ehdotusta:
39th Tuonela "Marsh Trodders" Regiment of Foot
26th Lahti-Saloranta Infantry Regiment
27th Spitz Jaegers
Kalevala 24th Cavalry on Foot
12th Dearwa Rangers
13th Gaskaidja Nightfighters
Tai jokin yllä mainittujen yhdistelmä.
26th Lahti-Saloranta Infantry Regiment
27th Spitz Jaegers
12th Dearwa Rangers
13th Gaskaidja Nightfighters
Tai jokin yllä mainittujen yhdistelmä.
To fight the Alpha Legion is to fight on a shifting layer of deception and trickery, where every weakness can hide strength and every apparent advantage may be revealed as a trap.
- Scumboogie
Nämä lähtevät harkintaan, tosi hyviä ehdotuksia minusta. Kiitti!Vonreuter kirjoitti:Pari puolivakavaa ehdotusta:
Kiitos, kiitos, ja hyvä jos kelpaa!
Siellä oli viittauksia valitsemaasi Catachan-teemaan, talvi- ja jatkosotaan sekä kansalliseepokseemme, ja vähän saameakin, mutta nuo kaksi olivat minunkin suosikkejani. Numeroissakin pelataan vähän em. viittauksilla ja muilla mielikuvilla. Virallisessa fluffissa on Kalevala-planeetta, mutta muuten nuo ovat ihan tuulesta temmattuja.
Siellä oli viittauksia valitsemaasi Catachan-teemaan, talvi- ja jatkosotaan sekä kansalliseepokseemme, ja vähän saameakin, mutta nuo kaksi olivat minunkin suosikkejani. Numeroissakin pelataan vähän em. viittauksilla ja muilla mielikuvilla. Virallisessa fluffissa on Kalevala-planeetta, mutta muuten nuo ovat ihan tuulesta temmattuja.
- Scumboogie
Re: Skarsnikin figublogi (215# WIP Vendetta ja resiinigobboj
Pientä päivitystä taas. Sain vähän lisää lascannoneita, ja nyt ensimmäinen Vendetta on kasattu.
Ensin heviboltteristit, jotka saivat uudet päät.

Sitten itse Vendetta.

Päätin sitten tehdä searchlightinkin, koska miksipä ei.

Twin-linkatut lascannonit.

Lopuksi pientä päivitystä FaBapuolelta, pari boglinia. Night Goblin BSB ja yksi uusi zombi VC-armeijaan. Näiden maalaaminen on tämän päivän projekti.

Seuraavaan päivitykseen maalatut gobbofigut ja ehkä myös Vendettan maalaamisen aloittamista.
Ensin heviboltteristit, jotka saivat uudet päät.

Sitten itse Vendetta.

Päätin sitten tehdä searchlightinkin, koska miksipä ei.

Twin-linkatut lascannonit.

Lopuksi pientä päivitystä FaBapuolelta, pari boglinia. Night Goblin BSB ja yksi uusi zombi VC-armeijaan. Näiden maalaaminen on tämän päivän projekti.

Seuraavaan päivitykseen maalatut gobbofigut ja ehkä myös Vendettan maalaamisen aloittamista.
- Pulautus Pallo
How dare you?!
ks. myyntipalsta
ks. myyntipalsta
sutenööri kirjoitti: "Idioottien kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja lentää omien luokse kehumaan voitollaan"
Onko sulla sitä räjähtävää shamaania? Sen näkemistä odotan innolla.
- Scumboogie
Totta! Miksi en ole vielä huomannut? Myyntipalstalla myydään goblineita enkä ole vielä tehnyt ostotarjousta! Kiitos kun huomautit. :)BloodyElf kirjoitti:How dare you?!
ks. myyntipalsta
Ai sitä Forgen Night Gobboa joka ampuu itsensä kuuhun miscastillaan? Joo, löytyy, ja itseasiassa sen maalaaminen on yksi seuraavista FaBaprojekteistani näiden kahden muun gobbon jälkeen.Eduboy94 kirjoitti:Onko sulla sitä räjähtävää shamaania? Sen näkemistä odotan innolla.