FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
MW vai LW? Varmaan pelataan vastakkain. Olis mulla EW romanialaiset, jos haluat epähistoriallisesti niitä vastaan.
LW, Market Gardenista vaihteeks. Ei siis pomppivia kissoja ;)
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Pelipäivä lähestyy. Tuleeko pelaajia? Itsellä epävarmaa, mutta luultavasti tulossa.
Kesällä tulee oletettavasti tyhjäkäyntiä pari kertaa, mutta jatkamme ilmeisesti samalla tahdilla maanantaiden kanssa?
Kesällä tulee oletettavasti tyhjäkäyntiä pari kertaa, mutta jatkamme ilmeisesti samalla tahdilla maanantaiden kanssa?
Nyt vapiskaa, pääsen nimittäin paikalle.
Joku pikkupeli vois tehä poikaa. Ahistaa meinaa näin kesällä jo ajatuskin 1900pts inffistä.
Kävin myöskin hakemassa fiilistä käymällä jälkikasvun kanssa Parolan Panssarimuseolla.
Joku pikkupeli vois tehä poikaa. Ahistaa meinaa näin kesällä jo ajatuskin 1900pts inffistä.
Kävin myöskin hakemassa fiilistä käymällä jälkikasvun kanssa Parolan Panssarimuseolla.
-
huuhaamies
Yritän päästä paikalle. Voisin ottaa venäläisiä mukaan
Tulossa ollaan myös. Otan pari eri settiä mukaan, niin voi sitten ottaa käyttöön tarpeen mukaan.
Voisin myös tulla pyörähtää jos löytyy vastustajaa.
Onko LW 1420 homman nimi vai?
Käy myös EW tai MW, mutta pidetään samat pisteet.Earnest kirjoitti:Voisin myös tulla pyörähtää jos löytyy vastustajaa.
Sen verta hapokas olo viikonlopun jäljiltä että jätän tällä kertaa väliin.
Nopat & Taktiikka Ry
Mäkin voisin tulla käymään. Jos ei muuta niin ainakin hakemaan figut turnauksen jäljiltä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Maanantaina periaatteessa pelipäivä, mutta jäänee väliin? Itse en ainakaan pääse.
Olen paikalla ja yritän saada ovet auki, jos joku haluaa tulla pelailemaan. Itelläni on tosin jo matsi sovittuna.
Jaaha. Huomenna pelipäivä, mutta omalta osalta jää väliin. Mites muut?
::EDIT:: Sangen mielelläni otan kyllä matsia ke tai to iltapäivällä.
::EDIT:: Sangen mielelläni otan kyllä matsia ke tai to iltapäivällä.
Vanheneminen ei näköjään tule ilman kahden päivän darraa tässä iässä, joten väliin jää. Mulle sopis kans joku muu päivä mazzi. Jos Sappi kyselen kotoolta iltavapaita ni otetaanko ke tai to?
Vastasin tuolla Facen puolella.Vatkaaja kirjoitti:Vanheneminen ei näköjään tule ilman kahden päivän darraa tässä iässä, joten väliin jää. Mulle sopis kans joku muu päivä mazzi. Jos Sappi kyselen kotoolta iltavapaita ni otetaanko ke tai to?
Jostain syystä työnantaja lyönyt taas iltavuoron maanantain pelipäivälle. Seuraavia maanantaita kuitenkin näyttäisi olevan aamua, joten tämä pääsemättömyyden putki katkeaa pian! Kuten ennenkin, niin muuten viikolla pelaisin mielelläni, esim. ke tai to.
Mites muut?
Mites muut?
Mites maanantain pelit? Itse voisin taas saapua paikalle
Nopat & Taktiikka Ry
Mä voisin kanssa tulla pelaamaan pitkästä aikaa. Vapaa päivä niin mikä aika vaan käy periaatteessa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Tulossa ollaan, klo 17.00 aikoihin.
17 maissa itsekin tähtäilen mestoille. 1420 LW vai kiinnostaako porukkaa muut ajankohdat?
Joku 12v poika olisi kai tulossa katselemaan äitinsä kanssa mestoja. Olivat ostaneet Flames paketin ja figuilun alottaminen kiinnostaa.
Joku 12v poika olisi kai tulossa katselemaan äitinsä kanssa mestoja. Olivat ostaneet Flames paketin ja figuilun alottaminen kiinnostaa.
Nopat & Taktiikka Ry