Corvus Belli: Infinity
- Dr. Icchan
- Viesti:
Re: Corvus Belli: Infinity
Ei taida olla vielä ajankohtaista, mutta onkohan ne miettinyt vaikuttaako se marksman skilli myös silloin kun ei ammuta aseella? Esimerkiksi jos FO ukolla sattuisi olemaan marksman lvl2 ja olisi tekemässä forward observia.
Toivottavasti tämmöset jutut on valmiiksi kirjailtu siihen tulevaan sääntöön.
Toivottavasti tämmöset jutut on valmiiksi kirjailtu siihen tulevaan sääntöön.
Niin ja ohittaako marksman-skillin shokki vaikutus total immunityt ja kumppanit. Veikkaanpa, että näistä heitetään vielä noppaa kerholla.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Shock Immunity ja Total Immunity varmaan toimii Marksmania vastaan, uskoisin, jos se todella lisää vain Shock ammustyypin käytettävän ammustyypin päälle. Eli "counts as shock ammo".
Juu, ei ole kyllä ohittamassa immunityn-skillejä.
Itseäni lähinnä oudoksuttaa, tarvitsiko peli vielä yhtä vaihtoehtoista tapaa tehdä tarkka-ampujista tarkka-ampujia. Aseen ja korkean BS:n lisäksi kun on tarjolla kuutta erilaista visiiriä, spot bottia, sekä viisi erilaista skilliä ja varustetta vaikeuttaa vastustajan osumista laukaustenvaihdossa. Aika harvalla figulla on edes kahta-kolmea näistä vaihtoehdoista. Taitaa marksmania näkyä lähinnä napeilla, joilta puuttuu ns. kehittyneemmät välineet osumiseen.
Itseäni lähinnä oudoksuttaa, tarvitsiko peli vielä yhtä vaihtoehtoista tapaa tehdä tarkka-ampujista tarkka-ampujia. Aseen ja korkean BS:n lisäksi kun on tarjolla kuutta erilaista visiiriä, spot bottia, sekä viisi erilaista skilliä ja varustetta vaikeuttaa vastustajan osumista laukaustenvaihdossa. Aika harvalla figulla on edes kahta-kolmea näistä vaihtoehdoista. Taitaa marksmania näkyä lähinnä napeilla, joilta puuttuu ns. kehittyneemmät välineet osumiseen.
Uutta "tietoa". Marksman lvl 3 ignoroi myös coverin ARM -bonuksen. Ambusher antaa lätkäistä Deployment zonelle tyhjän camomarkkerin aiheuttamaan hämmennystä.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Heh, mind games on pelissä vahvoilla.Morze kirjoitti:Ambusher antaa lätkäistä Deployment zonelle tyhjän camomarkkerin aiheuttamaan hämmennystä.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Tänään saapui postissa mun Dire Foes mission pack 4: Flee or Die ja multa jäis ylimääräsenä sen boksin Indigo Brother Konstantinos kun en kerää PanOa. Onko halukkaita ostajia sille figulle? Mukaan tulis siihen figuun liittyvät art cardit, kaiken muun pidän itse.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Uudet spetznas ja interventor profiilit olis vissiin tänään tulossa army builderiin:
https://twitter.com/InfinityTheGame/sta ... 5721854976
https://twitter.com/InfinityTheGame/sta ... 5721854976
Vieläkö Konstantinos krääsineen on vapaana?Dr. Icchan kirjoitti:Tänään saapui postissa mun Dire Foes mission pack 4: Flee or Die ja multa jäis ylimääräsenä sen boksin Indigo Brother Konstantinos kun en kerää PanOa. Onko halukkaita ostajia sille figulle? Mukaan tulis siihen figuun liittyvät art cardit, kaiken muun pidän itse.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Moca kirjoitti:Vieläkö Konstantinos krääsineen on vapaana?Dr. Icchan kirjoitti:Tänään saapui postissa mun Dire Foes mission pack 4: Flee or Die ja multa jäis ylimääräsenä sen boksin Indigo Brother Konstantinos kun en kerää PanOa. Onko halukkaita ostajia sille figulle? Mukaan tulis siihen figuun liittyvät art cardit, kaiken muun pidän itse.
Jep.
No siinätapauksessa voisin ostaa sen samalla pois kun tulet hakemaan liigafigusi. Mitä pyydät Konstasta?Dr. Icchan kirjoitti:Moca kirjoitti:Vieläkö Konstantinos krääsineen on vapaana?Dr. Icchan kirjoitti:Tänään saapui postissa mun Dire Foes mission pack 4: Flee or Die ja multa jäis ylimääräsenä sen boksin Indigo Brother Konstantinos kun en kerää PanOa. Onko halukkaita ostajia sille figulle? Mukaan tulis siihen figuun liittyvät art cardit, kaiken muun pidän itse.
Jep.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Järjestely sopii minulle hyvin. Käykö 8 euroa?Moca kirjoitti:No siinätapauksessa voisin ostaa sen samalla pois kun tulet hakemaan liigafigusi. Mitä pyydät Konstasta?Dr. Icchan kirjoitti:Moca kirjoitti:Vieläkö Konstantinos krääsineen on vapaana?Dr. Icchan kirjoitti:Tänään saapui postissa mun Dire Foes mission pack 4: Flee or Die ja multa jäis ylimääräsenä sen boksin Indigo Brother Konstantinos kun en kerää PanOa. Onko halukkaita ostajia sille figulle? Mukaan tulis siihen figuun liittyvät art cardit, kaiken muun pidän itse.
Jep.
Kyllä käy.
Vaihteeksi sääntökysymys. Pitääkö rocket launcherilla ampua aina modelia, vai voiko ampua esim. kulman takan lymyilevän jampan viereen? Säännöt ovat jälleen hankalasti tulkittavissa asiasta. Missile launcherissa puhutaan kohde modelista, raketissa point of impactista.
Itse elän käsityksessä että pitää ampua modelia.jamovoima kirjoitti:Vaihteeksi sääntökysymys. Pitääkö rocket launcherilla ampua aina modelia, vai voiko ampua esim. kulman takan lymyilevän jampan viereen? Säännöt ovat jälleen hankalasti tulkittavissa asiasta. Missile launcherissa puhutaan kohde modelista, raketissa point of impactista.
Samaa olettaisin itsekin, mutta kun tuntuu välillä että tarkkojen sääntöjen etsimiseen tartteisi informaatikon koulutuksen :DMoca kirjoitti:Itse elän käsityksessä että pitää ampua modelia.jamovoima kirjoitti:Vaihteeksi sääntökysymys. Pitääkö rocket launcherilla ampua aina modelia, vai voiko ampua esim. kulman takan lymyilevän jampan viereen? Säännöt ovat jälleen hankalasti tulkittavissa asiasta. Missile launcherissa puhutaan kohde modelista, raketissa point of impactista.
Oma lukunsa on sitten speculative shotit...jamovoima kirjoitti:Samaa olettaisin itsekin, mutta kun tuntuu välillä että tarkkojen sääntöjen etsimiseen tartteisi informaatikon koulutuksen :DMoca kirjoitti:Itse elän käsityksessä että pitää ampua modelia.jamovoima kirjoitti:Vaihteeksi sääntökysymys. Pitääkö rocket launcherilla ampua aina modelia, vai voiko ampua esim. kulman takan lymyilevän jampan viereen? Säännöt ovat jälleen hankalasti tulkittavissa asiasta. Missile launcherissa puhutaan kohde modelista, raketissa point of impactista.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Aina kun ammutaan jotain muuta kuin modelin keskipistettä, se on speculative shot ja sen pystyy tekemään vain kranaateilla, kranaatinheittimillä tai marker aseella. Aseiden infossa wikissä yleensä lukee voiko sillä tehdä speculative shotteja.
Non-lethal aseilla voi ampua maahan ilman speculative shottia, jos sen pisteen maassa näkee suoraan. Sitten jännästi vielä aseilla jotka kykenee speculative shottiin joutuvat ampumaan speculative shottia jos tulilinja menee low visibility zonen läpi.
Speculative shottia ei voi tehdä lethal aseella, jos kohdistetulla vaikutusalueella on vain camo markereita. Myöskään tyhjää pistettä ei saa ampua speculative shotilla, pitää olla joku non-camo kohde.
Point of impact on periaatteessa selkeämpi kuin modeli, koska jos missile launcherin sääntöä tulkittaisiin absoluuttisen tarkasti, sillä ei pystyisi esim. ampumaan miinoja tai repeatereita, koska ne ei ole modeleita.
Non-lethal aseilla voi ampua maahan ilman speculative shottia, jos sen pisteen maassa näkee suoraan. Sitten jännästi vielä aseilla jotka kykenee speculative shottiin joutuvat ampumaan speculative shottia jos tulilinja menee low visibility zonen läpi.
Speculative shottia ei voi tehdä lethal aseella, jos kohdistetulla vaikutusalueella on vain camo markereita. Myöskään tyhjää pistettä ei saa ampua speculative shotilla, pitää olla joku non-camo kohde.
Point of impact on periaatteessa selkeämpi kuin modeli, koska jos missile launcherin sääntöä tulkittaisiin absoluuttisen tarkasti, sillä ei pystyisi esim. ampumaan miinoja tai repeatereita, koska ne ei ole modeleita.
Tänks, selvennyksenä vielä. ELi speculative shottia ei voi ampua kahden modelin väliin vana pitää olla templaten reikä jonkun kohdalla. VAi riittikö se että template koskee sitä kohdemodelia?
- Dr. Icchan
- Viesti:
Riittää, että se template koskettaa vähintään sitä kohdemodelia. Sen kohdemodelin lisäksi se koskettaa sitten muitakin, vaikka markeria, mutta ei saa koskettaa friendly joukkoja.jamovoima kirjoitti:Tänks, selvennyksenä vielä. ELi speculative shottia ei voi ampua kahden modelin väliin vana pitää olla templaten reikä jonkun kohdalla. VAi riittikö se että template koskee sitä kohdemodelia?
http://infinitythegame.wikispot.org/Spe ... ot_Example