Tässä olisi nyt pari vaihtoehtoa millä voisi lähteä sotimaan.
Lista 1:
Compulsory Rota Razvedki HQ - 1x CinC Rifle, 1x 2ic Rifle, 2x M3A1 (35 pts)
- Komissar - 1x Komissar, 1x M3A1 (15 pts)
Compulsory Razvedki Platoon - 1x Command Rifle/MG, 8x Rifle/MG, 5x captured Sd Kfz 251 (205 pts)
Compulsory Razvedki Platoon - 1x Command Rifle/MG, 8x Rifle/MG, 5x captured Sd Kfz 251 (205 pts)
Light Armoured Car Platoon - 1x Command BA-64, 3x BA-64 (110 pts)
Inomarochnikly Tankovy Company - 1x Command M4 76mm, 6x M4 76mm (610 pts)
Tank Killer Company - 1x Command M-10, 3x M-10 (250 pts)
Decoy Tank Company - 1x Command Panzer IVH, 2x Panzer IVH (165 pts)
- Panther Upgrade - 3x Replace Panzer IVH with Panther A (150 pts)
1745 Points, 6 Platoons
Rota ryhmillä SMG:t ja liekkarit millä voi kutitella kaivautunutta jalkaväkeä.
Listassa aika hyvin AT 12/14 ampumista.
M10:t on suorittanut peleissä yllättävän hyvin, ja välillä on käynyt niin että vihollinen ei huomaa miten suuri uhka se on.
Lista 2.
Compulsory Rota Razvedki HQ - 1x CinC Rifle, 1x 2ic Rifle, 2x M3A1 (35 pts)
- Komissar - 1x Komissar, 1x M3A1 (15 pts)
Light Armoured Car Platoon - 1x Command BA-64, 3x BA-64 (110 pts)
Tankovy Company - 1x Command Mark II (Matilda II), 9x Mark II (Matilda II) (335 pts)
Inomarochnikly Tankovy Company - 1x Command M4, 9x M4 (520 pts)
Decoy Tank Company - 1x Command Panzer IVH, 2x Panzer IVH (165 pts)
- Panther Upgrade - 3x Replace Panzer IVH with Panther A (150 pts)
1740 Points, 6 Platoons
Tässä olisi sitten tankkeja enemmän.
Matilda on halpa, mutta KK:n puute saattaa olla ongelma.
Pantterit on ainoa uhka kestäville tankeille, mutta rof 1:llä ei ehkä osu mihinkään?
ETC Rota Razvedki
ETC Rota Razvedki
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Re: ETC Rota Razvedki
Matildoissa on muistaakseni yksi KK, vai poistivatko neukut sen? 10 vaunua joissa kaikissa kattopanssari 2 voi tehdä aika häijyä jälkeä assaultissa.
Mitä jos ottaisi kakkoslistan ja upgreidaisi M4:t - M4(76mm) tankeiksi? Ottaisi vaikka yhden vähemmän. Siten AT tilanne helpottuisi vähän.
Mitä jos ottaisi kakkoslistan ja upgreidaisi M4:t - M4(76mm) tankeiksi? Ottaisi vaikka yhden vähemmän. Siten AT tilanne helpottuisi vähän.
Mä en oikein osaa tästä listasta juuta tai jaata sanoa, mutta jos haluut näillä pelata, niin Ristolle sitten ne jenkkien TD:t. Tai sit mä pelaan niillä ja Risto jollain sakujalkaväellä. Mä oon täysin vakuuttunut siitä, että toi TD-lista on niin superhyvä, että se on pakko saada tiimiin jonkun käteen.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Joo- TD-lista on kyllä superhyvä.Celebdae kirjoitti:Mä en oikein osaa tästä listasta juuta tai jaata sanoa, mutta jos haluut näillä pelata, niin Ristolle sitten ne jenkkien TD:t. Tai sit mä pelaan niillä ja Risto jollain sakujalkaväellä. Mä oon täysin vakuuttunut siitä, että toi TD-lista on niin superhyvä, että se on pakko saada tiimiin jonkun käteen.
Otan vaikka sitten sen ;)
Palaa sinä vain jäkstereillä, kun olet saanut niillä sen verran hyvää tulosta
Nopat ja Taktiikka Ry