Ihan muikeilta näyttävät uudet luolastot ja hirviöt.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidm=176

Tässä ei ole mitään Road to Legendsin kaltaista ulkoilmakohtaamisosiota. Sehän oli aika turha osa kampanjassa oikeasti, ja on on nyt korvattu korttien vetämisestä matkareitistä riippuen. Matkakorteista tulee reitistä riippuen jotain pientä jäynää sankareille tai overlordille, tyyliin fatia sankareille tai sankarit voi päästä poistamaan overlordin kädestä kortin.Flogger kirjoitti:Tuossa ilmeisesti matsataan sekä ulkona että luolastoissa? Mitenkä ulkoilmataistelu, ykkösessä se oli aika ankeaa ja isojen monsterien liikkumissäännöt omituiset eikä niitä koskaan saatu kuntoon.
Kannattaa harkita vielä. Olemme juuri aloittelemassa kampanjan finaalia ja minä olen ollut overlordina neljän hengen porukasta. Overlordilla on aika ajoin varsin tukalaa toisessa näytöksessä, mutta peli olisi varmasti tukalampaa istahtaa uutena overlordina pöytään, kun vastassa on pumpattuja sankareita, joiden homma jo toimii. Ainakin meidän porukkamme päätyi siihen, että overlordia ei todellakaan vaihdeta ennen kuin vasta seuraavaan kampanjaan, koska ei se nyt totta vieköön ole ihan helppo homma.smaxx kirjoitti: Olen pelannut nyt Overlordina, ja ajatus on vaihtaa overloordia kakkosnäytökseen.