Pääkaupunkiseudun Infinity
- champignon of chaos
Re: Pääkaupunkiseudun Infinity
Jees, mäkin tuun varmaan Happeen sunnuntaina. Vois tuo fb ryhmäkin toimia.
It's on then! Pääset esitteleen mulle sun uusimmat lelus :Dchampignon of chaos kirjoitti:Jees, mäkin tuun varmaan Happeen sunnuntaina. Vois tuo fb ryhmäkin toimia.
Facebook-ryhmä on nyt pystyssä. https://www.facebook.com/groups/488574464648050/
- champignon of chaos
Ja niitä uusia lelujahan riittää! Arvioisin pääseväni ennen klo 14 paikalle. Fb ryhmä check
Saatiin sitten päivän mukasesti kunnon independence day -henkiset mähinät aikaseksi. On ne Umbrat ja Unidronit kyllä kovia!
-
oisko hei ma-ke akselilla ketään pelaajia peliin tahi kahteen? Olen vapaalla vaan alkuviikon, vkl menee jo työn parissa, niin jää pelit ennen tammikuuta muuten kovin kortille.
olis toi talvisota-pöytä nyt sen verran valmiina, että vois kokeilla kuinka hyvin se pelikenttänä toimii, ja tarviiko siihen kuinka muutoksia harkita. Kuitenkin ihan showcase-tyyppinen pöytä tarkotus tehdä, niin ettei olisi pelattavuus ihan köyhä.
olis toi talvisota-pöytä nyt sen verran valmiina, että vois kokeilla kuinka hyvin se pelikenttänä toimii, ja tarviiko siihen kuinka muutoksia harkita. Kuitenkin ihan showcase-tyyppinen pöytä tarkotus tehdä, niin ettei olisi pelattavuus ihan köyhä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Dr. Icchan
- Viesti:
Käviskö sulle huomenna joskus klo 13 aikaan?
Mä voisin töiden jälkeen (varmaan jotain 17-18 alotus) pelailla huomenna kans.
Möltti.
-
kyllä onnistuu.
tähtään siihen 13 paikkeille kertsille, kaikkine kantamuksineni, niin kattellaan siitä sitten etiäpäin.
300 pinnaa specopsilla, eli talvisodan säännöt?
tähtään siihen 13 paikkeille kertsille, kaikkine kantamuksineni, niin kattellaan siitä sitten etiäpäin.
300 pinnaa specopsilla, eli talvisodan säännöt?
- Dr. Icchan
- Viesti:
Mäkin taidan tulla tänään vääntää.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ens sunnuntaina olis tarkotus pelailla kerholla klo 11 alkaen. Paikalla ainakin minä ja kaamoksen herkkusienet.
-
juuri miettisin mielessäni että olisiko sunnuntaiksi pelailua, ja oishan sitä...
mestoilla
mestoilla
-
Tai ehkä epämestoilla, enpä lukitse vielä, kun ei autoa olekaan alla, joutuis julkisia käyttämään...
Ja oishan noita talvisotapeojektejakin vielä kesken esmes
Ja oishan noita talvisotapeojektejakin vielä kesken esmes
-
oiskos sunnuntaina pelailua Kertsillä tiedossa?
on tauko inffistä ollut pidempi, niin voisi pitkästä aikaa pelailla tätäkin lajia
on tauko inffistä ollut pidempi, niin voisi pitkästä aikaa pelailla tätäkin lajia
FB:n perusteella paikalla pitäisi olla enemmänkin pelaajia.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Juu melkein saadaan kaikki pöydät käyttöön. Uusia pelaajiakin pitäs olla vissiin paikalla.
Der Dexter, kerholla on sulle akilleksen juhlaboksi odottamassa, jos kiinnostaa. Hintaa ois se 22e
Talvisodan pöytäkuvat:
Moi
Aloitteleva pelaaja kyselee, olisi haluja päästä opettelemaan infinityä. Olen ollut asian tiimoilla jo noppa kerholla ja minua on ohjattu facebook ryhmään. Valitettavasti en pidä yhteyttä facen kautta ja tämän takia missannut pelipäiviä. Eli onko nopilla joku tietty päivä milloin infinityy pelataan vai onko mahdollisesti whatsapp ketjua jossa huudellaan?
Aloitteleva pelaaja kyselee, olisi haluja päästä opettelemaan infinityä. Olen ollut asian tiimoilla jo noppa kerholla ja minua on ohjattu facebook ryhmään. Valitettavasti en pidä yhteyttä facen kautta ja tämän takia missannut pelipäiviä. Eli onko nopilla joku tietty päivä milloin infinityy pelataan vai onko mahdollisesti whatsapp ketjua jossa huudellaan?