Infinity Lahdessa

Hae pelin tiimoilta seuraa ympäri Suomen.
oni-da

Re: Infinity Lahdessa

Viesti Kirjoittaja oni-da »

Kuten tuossa ylempänä oli puhetta, kutsun teidätkin herra Fillariin Lahteen osoitteeseen Sammonkatu 8 Sunnuntaina klo 13 eteenpäin. Infinitystä kopin saaminen on ollut jo pidemmän aikaa tavoitteena, joten demopeli tai kaksi olisivat erittäin tervetulleet. Tervetuloa!
My cargo-8 smells of rich mahogany
Hulenius

Viesti Kirjoittaja Hulenius »

Pahoitteluni Fillarin porukoille, en ole unohtanut teitä. Ei vaan oo tänä keväänä löytyny aikaa sunnuntaisin. Toukokuun loppupuolella todennäköisesti onnistuu.

@Morze: Harmi etten ole Lahdessa tulevana viikonloppuna. Olisi ollut kiva tavata ja pelata. Tällä hetkellä täällä Lahdessa ja lähiseudulla on 4 aktiivista pelaajaa, minä mukaanlukien (voi olla muitakin, mutta heistä en tiedä). Olen itsekin käynyt kerran demottamassa Lahden puolenkuunpeleissä ja pari kiinnostunutta siellä kävikin, muttei siitä vielä mitään aktiivista ole kehittynyt.

Olen kyllä aikeissa mennä Ropeconiin, mutta en pelaamaan siihen turnaukseen. Mutta täytyy tulla ainakin ihmettelemään sitä touhua. Onko siellä mahdollisuuksia muuhun Infinity pelaamiseen kuin tuo turnaus?
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Turnausten lisäksi on demottamista ja muistaakseni lauantaiyönä tapahtuva Biotechwore -skenaarion pelaamista.

Jos sitten suunnistan tuonne Fillariin sunnuntaina. Pelistä kiinnostuneet ja peliä osaavat ovat kaikki tervetulleita.
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Hulenius kirjoitti: Olen kyllä aikeissa mennä Ropeconiin, mutta en pelaamaan siihen turnaukseen. Mutta täytyy tulla ainakin ihmettelemään sitä touhua. Onko siellä mahdollisuuksia muuhun Infinity pelaamiseen kuin tuo turnaus?
Turnauksen jälkeen niillä pöydillä kyllä mahtuu pelailemaan satunnaispelejä.
Blackcat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blackcat »

Ohimennen kun huomasin: nyt on tulossa Infinityä Lahteen, PKP:ssä vedetään kampanja toukokuussa ja turnaukset enemmän kuin mahdollisia. Tuomarin kun vaan jostain...

https://www.facebook.com/groups/418335888360415/

FB ryhmästämme löydät peliseuraa.
Munter
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Munter »

Meillä on itse asiassa erittäin aktiivinen Infinity skene Lahdessa. Pelit ovat joka maanantai. Alla on linkki poppoon sivuille. Kannattaa tulla ensi sunnuntaina Puolenkuun Peleihin pelaamaan turnaukseen, niin tutustuu samalla lahtelaisiin pelaajiin.

Lahden Hibiscus peliporukan sivut
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali

Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “CB: Peliporukat”