WTC2016 - Hakijat

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
TheEmu

WTC2016 - Hakijat

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Valitsi tiimiä sitten Nikon mutsi tai Diktaattero, niin joka tapauksessa tarvitaan listaa ketkä ovat kiinnostuneita pelaamaan Suomen WTC-tiimeissä ensi vuonna.

Tähän topicciin jokainen voi ilmoittautua halukkaaksi lähtijäksi, sekä esitellä itsensä miksi on hyvä lisä tiimiin. Lisäksi hakemuksessaan on hyvä mainita mitä faktioita pelaa, millä todennäköisyydellä pääsee lähtemään ja minkä verran on valmis panostamaan aikaa ja energiaa projektiin.

Huom! Jokainen kirjoittaa tähän topicciin max yhden viestin, jota voi sitten editoita jos keksii lisää hyvää sanottavaa itsestään. Keskustelu hakijoista, hakumenetelmistä, WTCstä yleensä ja possuista muihin topicceihin. Ja tarkoittaa myös, että jos kirjoitat viestin tähän topicciin, niin haet ensi vuoden tiimiin. Kiitos!

Ykköstiimin kapteeni, kansan aurinko ja ainoa tosi Diktaattero
Tero Särkijärvi - 1. Cryx, 2. Circle

Hakijat - Faktiot
1. Teemu Aro - 1. Butcher3, 2. Peikot, 3. Mikävaan
2. Samu Järvinen - 1. CoC/Peikot, 2. Circle
3. Pauli Lehtoranta - 1. Legioona, 2. Cryx/Minions
4. Mikke - 1. Peikot, 2. Cryx
5. HooPee - 1. Legioon/Cygnar, 2. Ei possut
6. Jontte - 1. CoC, 2. Cryx
7. Jani - 1. Trollit, 2. PoM
8. Niko Ranta - 1. Cryx/Legioona, 2. Mikä vaan ei-skorne
9. Chisse - 1. Mercit (Cephalyxet), 2. Peikot
10. Antti Ilmavirta - 1. Legioona, 2. Retribuutio
11. Tatu Purhonen - 1. Khador, 2. Muut
12. Robin Karenko - 1. Straffet av Skyrah, 2. Massor av Någonsinfördärv
13. Mikko Heinola - 1. Peikot/Legioona/Pomi, 2. Muut
14. Antti Jussila - 1. Sauna, 2. Cephalyx, 3. Circle
15. Tuomas Toimela - Skorne
16. Juha Paananen - 1. Legioona/Cryx, 2. Krokot
17. Markus Takala - 1. Circle/Legion
18. Juho Dahlman - 1. Retri, 2. Menoth
19. Iiro - Skorne
20. Jonne Laine - Cygnar
21. Teppo Aro - ???
22. Hermanni - Legion/Khador
23. Jaakko - eHaley?
24. Leevi Halonen - Legioona/PoM
25. Sami Suikki - 1. Cryx, 2. Mercs
...

Hakemuksen voi jättää esimerkiksi muodossa:
Hakija: Teemu Aro

Meriitit: WTC-rekordit 0-5, 5-1 ja 7-0, lisäksi joitain turnausvoittoja Suomesta. Suhteellisen aktiivinen (joskin gonahtanut) turnaus/treenijärkkäri.

Faktiot: Butcher3 ollut tämän vuoden pääfaktio kohtalaisin tuloksin. Toinen vahva valinta voisi olla Peikot, mutta pelaan mieluusti mitä vaan faktiota jos tiimi kaipaa. On noita faktioita joskus tullut kahlattua läpi..

Muut: Ei pitäis olla syytä miksen pääsisi lähtemään. Metailu- ja järkkäilyroolia pystyn koppaamaan ainakin jonkin verran.
Viimeksi muokannut TheEmu, Ma 28.12.2015 17:21. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Sopuli

Re: WTC2016 - Hakijat

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Hakija: Samu Järvinen

Meriitit: WTC-rekordit 3-3 (2014) ja 3-3 (2015). Toimin 2015 white-tiimin kapteenina. Pari satunnaista turnausvoittoa tullut. Tampereella lisäksi järkkäillyt turnauksia sillon tällön.

Faktiot: Circleä tullut pyöriteltyä monen monituista vuotta. Tällä hetkellä ensi vuosi olis tarkotus pelata peikkoja ja CoC:a. Toki jos kevään tullen vaikuttaa siltä, että circleä tarvitaan, niin on sekin käytettävissä.

Muut: Nyt kun työtilanne on vakioitunut ja opiskelijabudjetin haitat on poissa, niin olen varmasti lähdössä ensi vuonna Amsterdamiin. Lisäksi löytyy motivaatiota metailla tiimin asioita. Kykenen myös ottamaan vastuun tiimin asioiden hoidosta ja hoitamaan järjestelyjä.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Hakija : Pauli Lehtoranta

Meriitit : WTC-rekordi 3-3 (2015) voittajajoukkueessa. Turnausvoittoja muutama alla pienemmistä ja keskikokoisista tapahtumista. Rankingin ykkönen (mulla ei edes ole liian korkeita pisteitä tullut mistään turnauksesta) kirjoittamishetkellä. Valehtelematta varmaankin Suomen aktiivisin masiinapelaaja, turnaukset mihin en ole osallistunut viimeisen kahden vuoden aikana voi varmasti laskea yhden käden sormilla.

Faktiot : Cryx, Legioona ja Minionit. Ykköstykkinä tällä hetkellä legioona jolla on menestystä jo tullut (Kangasala #1 sijoitus), mutta pystyn helposti mukautumaan tiimin tarpeisiin ja vaihtamaan kumpaan tahansa toiseen faktiooni, sen verta pelejä noilla on alla.

Muuta : Vaikka asun hieman syrjässä, en pelkää ajaa pitempiäkin matkoja pelailemaan / treenaamaan. En näe mitään estettä Amsterdamiin lähdölle.
Pora on miehen sielu.
Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Hakija: Mikke

Meriitit: 2014 wtc solo 3 sika. Melkein 2013 wtc tiimi kapu.

Factio: Peikoista minut kai muistetaan. Cryx napit on hommattu ja niiden kanssa tarttis alkaa leikkimään. Riippuu siis täysin siitä pääseekö tiimiin, ja mitä se tiimi tarttis.

Muut: Ei kai ketään voi 100% luvata että pääsis lähtemään, mutta nykyään alkaa meikäläisen aikataulussa näkymään valoa tunnelin päässä. Todella kiinnostunut auttamaan järjestelyissä ja organisoinnissa. Vapaaehtoinen nakkikone vaikkei tiimiin pääsiskään.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Swordie kirjoitti:nakkikone
Tästä tuli mieleen, että vaikkei pelaajan rooliin pystyisi/haluaisi, niin tässä ketjussa voi ilmaista kiinnostusta myös muihin rooleihin. Näitä vois olla esimerkiksi valmentaja, metaaja, harjoitusvastustaja tai maskotti. Jos on intoa pyöriä wtc-tohinoissa mukana, niin ihan varmasti jotain tekemistä keksitään :)

Oletetaan ilmoittautumiset lähtökohtaisesti pelaajiksi, spesifioikaa viestissä jos on jokin muu titteli mielessä.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Pelaaja: HooPee

Saavutukset: En oo voittaja-ainesta. Koitan aina kiipee kärkikahinoihin mut sit joku Jaakko pieksää mut (tänä vuonna ainakin SmogCon IG, Ropecon pääturnaus ja toki SIPOO finaali). Ihan OK oon onnistunu painii kaikkien WTC pelaajien kans. Oon ihan ok jätkä muutenki selvänä.

Factiot: Possut (nyt ku mietin ni krokounititki kyl löytyy), Legioona ja Cygge. Kaikkii pitäis löytyy aika sikan (Röh) ja loput on kuitenki aina hankintalistalla. Jos tiimipaikka osuu ni voin sit helmikuussa valita pari casteria mitä tahkoo puol vuotta, täl hetkel kyl legioona ja Hale3 kiinnostaa eniten. Jos oikeesti menestystä tarvitaan niin saan kyl varmaa retrit lainaa jostain.

Muut:
Swordie kirjoitti:Ei kai ketään voi 100% luvata että pääsis lähtemään, mutta nykyään alkaa meikäläisen aikataulussa näkymään valoa tunnelin päässä.
No ainaki 100% varmempi ku tää. Oon järkkäilly jonkinverran masiinajuttui ja erityisesti reissui. Ulkomailla on kiva käydä vaik joutuiski keskittyy pelaamisen virvokkeiden sijaan.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Hakija: Jontte

Meriitit: Eikai tänne muuta voi laittaa ku satunnaisen kymmenennen sijan WTC2015 solo mastersista. Suomessa on nyt valitettavasti vähän turnaushommista taukoa, mutta talvisodasta koitetaan alottaa uusi nousu. Muunkin kuin alkoholinkäytön suhteen.

Faktiot: Kaapeista löytyy CoC ja Cryx. Ehdottomasti mieluiten paahtaisin Cyriksellä, mutta jos tiimi kaipaa niin kyllä se epäkuolleiden pyörityskin luonnistuu.

Muuta: Metaaminen on ihan kivaa ja pystynen lähtemään pitemmällekkin matkalle pelaamaan, kunhan asioista sovitaan verrattain ajoissa. En näe mitään syytä miksi en pääsisi lähtemään Hollantiin WTC:hen.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Hakija: Jani

Meniitit: Aika tasaisesti turnauksissa vähän puolenvälin yläpuolella, mutta ihan kärkipöydät oon kiertänyt varsin tehokkaasti. En ota pelaamista yleensä niin vakavasti kun monet muut ja en pelaa kaikkein tavallisimpia turnausjyriä.

Faktiot: Trollit ja Meniitit tässä järjestyksessä.

Muuta: Tällä hetkellä en osaa sanoa vielä syksystä, mutta toisen kierroksen valintoihin mennessä pitäisi ainakin olla selvillä pääsenkö lähtemään WTC:n vai en. Vähintään pyrin olemaan Hesassa treenivastustajana.
shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Hakija: Niko Ranta

Meriitit: Mun äiti on valitsijamies. Yks turnausvoitto ja sijoitun lähes aina parhaimpaan kolmannekseen. Viime wtc:ssä rivimiehenä cryxillä sturmpere-tiimissä tuloksella 3-4. Tän vuoden aikana oon pärjänny yllättävän hyvin rikkinäisellä body & soul listalla, mut kattoo ny miten turnaukset sujuu kun alan pelaamaan oikeita listoja.

Faktiot: Kaapista löytyy cryx, legioona ja skorne. Retriä oon pelanu nyt pari kuukautta ja se tuntuu kans sopivan itelle. Fanan jälkeen oon hetken sellases "in between" tilassa et ei oikein oo fanan jälkeen faktiota jolla pelata kun leegot ei oo vielä maaleissa ja retrit palautan takaisin omistajalleen. Uskon että lähes kaikkia faktioita pystyn tiimissä pelaamaan kunhan saan sellasen käsiini.
Pieni epäilys kuitenkin on että circlee ja cygnarii en vältsy pysty pelaamaan wtc-tasoisesti koska faktioiden parhaat turnausjyrät on ollu niin kauan olemassa että monella pelaajalla on todennäköisesti paljon enemmän kokemusta niitä vastaan kun itellä niiden kanssa.

Muuta: Uskon että mulla on ihan hyvä käsitys pelistä ja listoista. Pystyn sitä kautta tuomaan oman, toivottavasti validin, katsantoni tiimin kokoonpanoon listojen ja paritusten puolesta. Metailuu, järkkäilyy, reenivastustajan roolia yms. pystyn kans hoitamaan jos mun äiti mut tiimiin valitsee.
Strumffi

Viesti Kirjoittaja Strumffi »

Hakija: Chisse

Meriitit: Olen mulkku ja vielä vanha. Enkä edes osaa pelata. Ainoat meriittini lienevät H-Peen turnausmetaaminen Ossrum tuplakolossaalilistaani varten ja 100% voittosuhteeni Teron Bradigusta vastaan.
Uskon kuitenkin vahvasti, että paikka joukkueessa aukeaa myös muutamalle kovan taidonnousun myötä ja myös minä tähtään yllätykseen takavasemmalta. Terveisiä ja halauksia Nikon Äidille!

Faktiot:
ET - Cyphon = tuplasepalukset on homman nimi. Toki muutkin mercci-hommat löytyy.
Uutuutena röllikuume on myös minussa, joten jos kiltisti vaaditaan pääsee EGrim + co estraadille.

Muut:
Valinta tai ei, niin lähes varmasti olen Hollannissa mukana. Maskotin myssy mulla ainakin on ja ahjo, jolla voidaan paistaa "makkaraa".
Metailua haluaisin oppia oikein tosissani. Toistaiseksi on vain kuunneltu korvat höröllä huippupelaajien välisiä keskusteluita.
Harjoitusvastustajaksi valituille suostun ilman muuta.

Ystävällisin pepunnuolentaterveisin,
Chisse
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Ykköstiimin kapteeni, kansan aurinko ja ainoa tosi Diktaattero: Tero Särkijärvi

Meriitit: OETC:ssä ja WTC:ssä pariin kertaan, ihan hyviä rekordeja niissä muistaakseni on tullut. Tosiasiallinen vahvuuteni on joukkuepelissä ja tukitoiminnoissa, millä kannetaan muu tiimi voittoon.

Faktiot: Circle ja Cryx. Cryx lienee vahvempi ehdokas kisoihin koska cryx, mutta voin dodgeta tiimin edun vuoksi.

Muut: Valitsen joukkueet. Tähän lähteenä käytän kaikkea julkaistua ja julkaisematonta tietoa. Kaikki tieto on oleellista. Jos pelikerhollasi on peleistään laistava pelaaja, ilmianna hänet.

Lähden näillä näkymin koko perheen (2+3) voimin. Eli paikan päällä osallistun iltamenoihin ja muihin vähän vähemmän mutta annan pelipäivinä kaikkeni.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Hakija: Antti Ilmavirta

Meriitit: Muutama pienemmän turnauksen voitto ja top 10 sijoja muutamissa suuremmissa

Faktiot: Legioona ja Retribuutio, joista ainakin tällä hetkellä Legioona vahvempi

Muuta: Lähtökohtaisesti en joukkuepaikasta haaveile, kun voin jo melko varmasti sanoa, että en ehdi treenata tarpeeksi, mutta ilmoittaudun kirittämään muita ja pelaamaan tarvittaessa kovia harjoitusmatseja valituille. Tähtäimet on ehkä enemmän tulevissa kisoissa joskus myöhemmin. Mielelläni autan kuitenkin omalla panoksellani tulevia maajoukkuemiehiä parhaimpaan mahdolliseen suoritukseen!
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Pelaamaan: Tatu Purhonen

Meriitit: onhan noita, joskus jotain voitettukin, joskus kivoilla sijoilla. Isoimpana meriittinä itse lukisin ahkeran ulkomaillapelailun, jota tosin ei ole kuluneena vuotena yhtä hyvin pystynyt ylläpitämään kuin ennen. Kuitenkin aktiivinen pelaaminen (kunhan edellisen vuoden WTC-ähkystä selviä) on isoin bonus.

Faktiot: Lippulaivana varmaan Khador, josta viime vuosina tunnetaan. Optiot kuitenkin tämän lisäksi aika moneen, cyggestä Pomiin tai circlestä legioonaan. Oisko helpompi sanoa että EN pelaa cryxiä, merkkejä tai skornea...

Muuta: Aina joukkuepaikka ollut hakusessa, ja yhä edelleen. Itselläni internet-aika ei ole yhtä suurta kuin joillain, joten maailman metan seuraaminen ei ole vahvuus, mutta itse pelien pelaaminen ja muiden sparraaminen on suurinta hupia.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Spelare: Robin Karenko

Meriter: Voitin Helsingissä Jörniturnauksen ilman ainuttakaan maalauspinnaa ja osaalistumalla peleihin vain kaksi kertaa. Ruotsin turnauksessa Slaget vid Lund 2015 pyyhin lattiaa ekalla kierroksella Richard Nilsonilla.

Faktioner: Retribroken, Leegot, vaik jälkimmäistä aika vähän pelaillu.

Annat: Finlandsvensk. Jag förväntar mig inte att få en plats i laget. Even om jag får mera spel under mitt bällte nuförtiden än vad jag brukade (ca. 1-2 spel i veckan) har jag väldigt marginala möjligheter att delta i treningar ifall dom spelas i södra Finland för att jag bor nuförtiden hit long upp i norra Karelen. Vad det gäller metan har jag ingen aning om vad som är aktuellt starkt och vad är svagt, min strategi gäller högst om att bara kasta tärningar så mycket bättre än min motståndare att jag vinner automatiskt. Som en sällskapare är jag bättre en de flesta finnarna, och min närvaro är säkert en stark höijare i lagets allmän moral. Bastu badar jag bättre en du.

Ha de skoj.

EDIT: meriittejä päivitetty.
Viimeksi muokannut Veripallo, Ma 23.11.2015 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hän on puhunut.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Koska kaikki eivät ole kielissä yhtä hyviä kuin minä, ajattelin ystävällisesti tarjota teille käännöksen:
Pelaaja: Robin Karenko
Meriitit: Voin Helsingissä Jörni Turnauksen Ilman ainuttakaan maalaus pinnaa kyllä osaalistumalla peleihin turhaan Kaksi kertaa.
Ryhmittymään: Retribroken, Leegot, vaik jälkimmäistä aika Vähän pelaillu.
Muut: Suomi ruotsi. En odota saada paikka joukkueessa. Vaikka saan lisää pelejä alla minun bällte nykyään kuin minulla oli tapana (noin 1-2 peliä viikossa) Minulla on hyvin marginaalinen mahdollisuus osallistua treningar jos ne pelataan Etelä-Suomessa ja asun nykyään osuma pitkä Pohjois-Karjalassa . Mitä metaani, minulla ei ole aavistustakaan, mitä on vahva ja mikä on heikko, minun strategia koskee korkeintaan vain heittää noppaa niin paljon parempi kuin minun vastustaja, että olen automaattisesti voittaa. Kuten sällskapare olen parempi valtaosa suomalaisista, ja olotila on varmasti vahva höijare joukkueessa yleistä moraalia. Saunomisen minulle paremmin.
On hauskaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Kai määkin.

Pelaaja: Mikko Heinola

Meriitit: Kolme kertaa mukana kisoissa, rekordina 11/6, muuten ihan hyviä sijoituksia vuosien varrelta.

Faktiot: 8 Arcidonia
(En pelaa Khadoria, Cygnaria tai possuja. Pääosin kilpailullisesti tykkään Peikoista, Meniiteistä ja Legioonasta, mutta tiimin vuoksi voin opetella muutakin)

Muuta: Oon ihan kiva tyyppi ja hyvä metaamaan. Tykkään myös pelata.
Rats keep running!
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

Nimi: Antti Jussila

Meriitit: Masiinajatkojen halutuinta saunaseuraa. Pelipuolella tapahtuu kokoajan kehitystä mutta sijoitukset on tasaseen siä turneiden alemmalla puoliskolla. Kahdessa vuodessa sentään päästy 0-5 tuloksista 2-3 tasolle.

Faktio: Cephalyx casterit on täl hetkellä pop. Ympyrää olen myös aloittelemassa mutta en pidä sen kanssa turhaa kiirettä.

Muut: Innokas olisin lähtee mukaan jos ei muuta niin jeesaileen treenauksessa tai saunomisessa. Samalla menis hyvin reenistä jos lähen sooloileen. Vaikken lähtiskään niin hyvin joustavasti pääsee kyl varamieheks mukaan. Tai saunoon.
nice2beatU

Viesti Kirjoittaja nice2beatU »

Hakija: Tuomas Toimela

Meriitit: Aktiivinen turnauskävijä isompia turnauksia ei ole montaa tullut tässä parin viime vuoden aikana missattua. Tulokset ovat olleet lähes aina siinä puolenvälin paremmalla puolella. Paras tulos oli pienessä turnauksessa 3 sija.

Faktiot: Skorne, olen keskittynyt yhteen factioon ja alanki jo tuntea sen hyvät ja huonot matsit melko hyvin mielestäni.

Muut: Ei pitäis olla syytä miksen pääsisi lähtemään. Olen pelannu skornella enemmän classista brickki skewei (fist of halaak ja chain gang), mutta omistan lähes kaikki faction figut ja olisi tarkoitus käydä harjoittelemaan uusia nappeja ja listoja muutenkin.
Skorne is love, Skorne is life.
Sir T0inen

Viesti Kirjoittaja Sir T0inen »

Hakija:Juha Paananen

Meriitit: joku turun tuparitunauksen 3. sija ja suht ahkera turnausjärkkäri tampereella.

Faktiot: Legioona ja cryx tällä hetkellä varmimmat. Minionien krokoja olen viime aikoina myös pelaillut

Muut: Tarkoitus olisi lähteä reissuun joka tapauksessa, niin tämä on tehty, jos joukkueeseen riittää taso. Plus, Dahlmanin Juho ja Markus Takala nyt ne hakemukset sisään.
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

Hakija: Markus Takala

Meriitit: Figut on melkein maaleissa.

Faktiot: Vaihdan faktioo about 5 kertaa vuodessa, mutta ehkä Circle ja Legion, niitä on tullu Collectoroitua hissuksiin.

Muut: Ei pitäis olla syytä miksen pääsisi lähtemään, jos saan emännältä lupalapun. Voin myös tulla yleisöksi tai varamiehen varamieheksi, kun toi turnausmenestys ei (VIELÄ XD) ole kosketellut meikäläistä sinne.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”