itse pelaan taulla niin minusta nuo uudet säännöt on ihan mukavat
mutta teidän mielipiteenne?
Eipä toi oikeastaan kovin pahalta kuullosta. Nuohan eivät oikeastaan muutoksen jälkeen parane, ne eivät vaan huonone niinkuin kaikki muut... Itse en ole marineilla pelannut, mutta jos oikein ymmärsin, wolffipelaajat suosivat yleensä Bloodclaweja noitten sijaan, joten se että Grey Hunterit tulevat hieman paremmaksi vaihtoehdoksi ei varmaan haittaa paljoa. Varsinkin kun olin ymmärtävinäni että fluffillisesti Grey Hunterien pitäisi olla armeijan runko, ja Bloodclawien vähemmistö (saatan tosin puhua täysin omiani, mutta jos noin kävi, joku varmaan oikaisee erheeni).Aacheron kirjoitti:Mutta: (on aina olemassa 'mutta') Se Grey Hunter-porsaanreikä (eli, GHt eivät muutenkaan saa +1 attackia chargesta Boltereiden kanssa, eli ne vetää Alpha Striken Boltereiden kanssa ennen chargia, ja tostahan pahikset lakosivat...)
Kyllä se kieltämättä hieman huonontaa, mutta kumpikos kaataakaan sakkia enemmän:karandas kirjoitti:siis jos ampuu ei saa sitä +1 attakeja toihan huonontaa eldar guardianeja aika paljon :?:
Jeps, mutta ainakin Eldarit saa paljon vaihdossa (toisin kuin tyrikset jotka vaan huononi). Warlockia ei voi targetoida erikseen Guardian-porukassa eikä exarcheja aspect warriors porukassa, tosin eivät nekään täysin turvassa ole. Jos kaikki muut kuolee 2" tuuman säteellä, niin nekin on vaarassa (tosin ruumiita ei enää tarvi ottaa ensin kontaktista). Guardianit kyllä kaiken kaikkiaan huononi (vaikuttavasti), mutta aspect warriorit parani.karandas kirjoitti:siis jos ampuu ei saa sitä +1 attakeja toihan huonontaa eldar guardianeja aika paljon :?:
Paremmassa turvassa ne nykyään ovat kuin sillä paremmalla armorilla, koska niitä ei enää saa targetoida. Exarchit eivät kyllä hyödy mitään paremmasta savestaan, josta ovat kai maksaneet jotain. Muille niitä ei kannata enää ostaa, mutta ne pisteet voi käyttää johonkin muuhunfysope kirjoitti:Muutamia häviäjiä on kessut joille saa paremman haarniskan kuin muulle squadille: örkit,salamanterit,wuffet ja eldarit.
Katos, tästä assault rules-hommasta on näköjään jotain positiivistäkin... :o Siis, en halua laulaa omia ylistyksiäni, mutta vaikka assault rulesit olisivat huonontaneet Grey Huntereita, niin olisin silti rakentanut armeijani niiden ympärille. Tämä voi näin assault rulesien jälkeen kuulostaa tekopyhältä marinalta, mutta näin on totuus... :!:Tau-setä kirjoitti:Eipä toi oikeastaan kovin pahalta kuullosta. Nuohan eivät oikeastaan muutoksen jälkeen parane, ne eivät vaan huonone niinkuin kaikki muut... Itse en ole marineilla pelannut, mutta jos oikein ymmärsin, wolffipelaajat suosivat yleensä Bloodclaweja noitten sijaan, joten se että Grey Hunterit tulevat hieman paremmaksi vaihtoehdoksi ei varmaan haittaa paljoa. Varsinkin kun olin ymmärtävinäni että fluffillisesti Grey Hunterien pitäisi olla armeijan runko, ja Bloodclawien vähemmistö (saatan tosin puhua täysin omiani, mutta jos noin kävi, joku varmaan oikaisee erheeni).
Mitäs p___a-puhettä tämä on?! Exarchit eivät huonone mitenkään erityisesti (vaikkakin en (vielä) kyseistä WDtä omistakaan). Siis... mikäli olen ymmärtänyt homman oikein, ne squad leaderit ovat vieläkin paremmassa turvassa kuin ennen... ja Exarchit eivät erityisesti maksa savestaan, muutoin kuin että siinä niiden upgrading-costsissa on ehkä jokin pieni osa armourin hintaa. Noh, nehän ovatkin ne parhaat tappelijat (WS 5, anyone?Garoth kirjoitti:Exarchit eivät kyllä hyödy mitään paremmasta savestaan, josta ovat kai maksaneet jotain. Muille niitä ei kannata enää ostaa, mutta ne pisteet voi käyttää johonkin muuhun
Joku on ymmärtänyt nyt väärin, koska puhuin ryhmien johtajista yleensä. Aikaisemmin väitin nimen omaan että exacrhit paranee. Aacheron, taisit quotata sanomisiani hassusti koska nyt ei selviä, että tarkoitin sanalla muille muita armeijoita ja niiden saveja, ja esim sitä että Salamanders Vet. Sergeantille ei kannata ostaa Artificer Armouria.Aacheron kirjoitti:Mitäs p___a-puhettä tämä on?! Exarchit eivät huonone mitenkään erityisesti (vaikkakin en (vielä) kyseistä WDtä omistakaan). Siis... mikäli olen ymmärtänyt homman oikein, ne squad leaderit ovat vieläkin paremmassa turvassa kuin ennen... ja Exarchit eivät erityisesti maksa savestaan, muutoin kuin että siinä niiden upgrading-costsissa on ehkä jokin pieni osa armourin hintaa. Noh, nehän ovatkin ne parhaat tappelijat (WS 5, anyone?Garoth kirjoitti:Exarchit eivät kyllä hyödy mitään paremmasta savestaan, josta ovat kai maksaneet jotain. Muille niitä ei kannata enää ostaa, mutta ne pisteet voi käyttää johonkin muuhun), ja paremmiksi tulevat! Tai nojaa, se on mielipiteestä kiinni.
Whoops...Garoth kirjoitti:Joku on ymmärtänyt nyt väärin, koska puhuin ryhmien johtajista yleensä. Aikaisemmin väitin nimen omaan että exacrhit paranee. Aacheron, taisit quotata sanomisiani hassusti koska nyt ei selviä, että tarkoitin sanalla muille muita armeijoita ja niiden saveja, ja esim sitä että Salamanders Vet. Sergeantille ei kannata ostaa Artificer Armouria.
Exarchit on todellakin must uusilla assault säännöillä.
Assault säännöt netissä on muuten samat kuin WD:ssä. Ainakaan en ole huomannut eroja. Eli netistä pitäisi jo löytää samat tiedot kuin WD:stä