Pelaako kukaan?

Kouvolan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Suntelo

Pelaako kukaan?

Viesti Kirjoittaja Suntelo »

Onko kouvolassa pelaajia, olen uusi tässä harrastuksessa ja kiinostaisi oppia. Ja kaikki mitä wh liittyy niin kiinostaa.
Larppa

Re: Pelaako kukaan?

Viesti Kirjoittaja Larppa »

Minulla on omasta takaa figut pelata wanhaa Fabaa Chaos vs Chaoksena (1000pts) sekä 40k:ta Space Marines vs Emperor's Childreniä (tällä hetkellä noin 750pts).

Jos tarjous on vielä voimassa niin pistä privana viestiä, kyllä minulle peliseura aina kelpaa.

EDIT: muutkin saavat toki laittaa privaviestiä
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Hei.

Pelaan itse the ninth agea (T9A), lähellä vanhaa warhammer fantasy battlea. Minulta löytyy peliin pöytä, maastot ja seuraavat armeijat:
-Lizardmen/Saurian ancients
-Tomb Kings/Undying Dynasties
- Bretonnia / Kingdom of Equitagne
- Orcs & Goblins

Tuohon peliin löytyvät kaikki säännöt vapaasti täältä:
https://www.the-ninth-age.com/community ... 9da047a12f

Lisäksi pelaan myös Mordheimiä, vanha warhammeriin perustuva skirmish-peli. Tuohonkin löytyy maastot ja useampi warband, ja säännötkin jälleen vapaasti netistä:
https://broheim.net/downloads.html

Terveisin
Antti
Trident

Viesti Kirjoittaja Trident »

Moro

Itse tulee pelailtua 40k, Age of Sigmaria, Underworldsia sekä Malifauxia. Erilaiset lautapelit maistuvat myös satunnaisesti.

Minulta löytyy pelipöytä ja maastot omasta takaa niin pelit saa pystyyn vaivatta.

Minulle voi laittaa Yv:tä jos pelit kiinnostaa.
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Meillä Kouvolassa toimii myös lautapelikerho. Tuolla ei varsinaisesti pelata figupelejä, mutta kuitenkin on pelaamista ja myös moni jäsen pelaa eri figupelejä. Meillä on torstaisin avoin peli ilta Kouvolan kirjaston Mediamajassa (alakerta) klo 1630 alkaen. Minulle voi laittaa YV niin voin lisätä mukaan kerhon whatsapp-ryhmään. Välillä kerho järjestää jäsenille viikonloppupeli-iltoja, sekä pelaamme myös jonkun jäsenen luona.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kouvola”