mitä mieltä olette voiko empiren ritareista konvata nurglenlle ritareit käyttäsin zombien osia itse en pidä kaaoksen uusista ritari figuista kauhea kilpi ja muutenkin toinen vaihto ehto on että saisi jostain vanhoi ritareita ja konvais niitä KOMMENTTIA KIITOS
Khargah kirjoitti:mitä mieltä olette voiko empiren ritareista konvata nurglenlle ritareit käyttäsin zombien osia itse en pidä kaaoksen uusista ritari figuista kauhea kilpi ja muutenkin toinen vaihto ehto on että saisi jostain vanhoi ritareita ja konvais niitä KOMMENTTIA KIITOS
Miksei chaoksen omista ritareista voi konvertoida näitä ?
Khargah kirjoitti:mitä mieltä olette voiko empiren ritareista konvata nurglenlle ritareit käyttäsin zombien osia itse en pidä kaaoksen uusista ritari figuista kauhea kilpi ja muutenkin toinen vaihto ehto on että saisi jostain vanhoi ritareita ja konvais niitä KOMMENTTIA KIITOS
Miksei chaoksen omista ritareista voi konvertoida näitä ?
Konffaa empiren knighteistä (niin minä tein). Tulee paljon halvemmaksi ja jos on jo melko iso kaaos armeija niin osia löytyy varmasti. Sittenhän niille voi tehdä vaikka jotain sellasta fluffia että ne on kääntynyt kaaoksen puolelle ja jotain sellasta