Raumalla uusi figu kauppa
Raumalla uusi figu kauppa
Wanhan Rauman Pop ja pelissä on nyt warhammereita myynnissä!
Kannattaa mennä katsomaan valikoima on tälle hetkellä kuitenkin pieni.
Kannattaa mennä katsomaan valikoima on tälle hetkellä kuitenkin pieni.
WH40K
Imperial guard +5500pts
Space wolves +3000pts
Necrons 2000pts
Imperial guard +5500pts
Space wolves +3000pts
Necrons 2000pts
Re: Raumalla uusi figu kauppa
[quote="DeathClaw"]Wanhan Rauman Pop ja pelissä on nyt warhammereita myynnissä!
Kannattaa mennä katsomaan valikoima on tälle hetkellä kuitenkin pieni.[/quote]
Joo minä olen käynyt siellä, kun serkkuni asuu Eurajoella ja kun sieltä ei ole Raumalle pitkä matka.
Kannattaa mennä katsomaan valikoima on tälle hetkellä kuitenkin pieni.[/quote]
Joo minä olen käynyt siellä, kun serkkuni asuu Eurajoella ja kun sieltä ei ole Raumalle pitkä matka.
"Ulthuan shall never fall!"
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
poppeli
Poppeli muuttaa huhtikuun alussa ja uusiin tiloihin olisi tarkoitus järkätä pelipöydät.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Entisen Neogeo landin tiloihin, Dressmannin takana ja Tiimarin vieressä.Mauler kirjoitti:Jaahas jaahas minnes tämä Poppeli liike oikein muuttaa??
Aattelin että jos sinne pelipöytiä tulee niin vois sitä tulla pelailemaan sinne jos joskus saisi kyydin.
Eli ihan keskustassa. Nuo uudet tilat on kahdessa kerroksesa ja alakerros on kai tarkoitus varata warhammereille (n. 80 m^2).
Teron kanssa kun olen jutellut niin sillä on tarkoitus pistää sinne pari pöytää että voipi pelata siellä aina kun liike on auki.
Niin minäkin jos saan vaan kyydinpamp-pu kirjoitti:Hurraa Terolle!Zarathustrian kirjoitti:Teron kanssa kun olen jutellut niin sillä on tarkoitus pistää sinne pari pöytää että voipi pelata siellä aina kun liike on auki.Olen todennäköisesti siellä joka lauantai pelaamassa.