Helsinki GW Store
- Cacodemoni
Helsinki GW Store
GW siis aukesi tänään Helsingissä. No, paikalla olleet, miltä vaikutti? Oliko tapahtuman kunniaksi avajaistarjouksia? Mitä ostit, vai käytitkö tilaisuutta hyväksi ja tilasit Store Order Pointista tavaraa? Vai tuetko muita liikkeitä, kuten Fantsua tai Mustaa sutta?
-
baretul
-
baretul
- Cacodemoni
Ku Managerin kanssa höpisin siellä niin se sano et maalauskisa järkätään nyt ainakin jouluna ja jossain vaihees kesälomia. Sit siel on turnauksia 3-4 kipaletta per vuosi, ajankohdista ei tietoa. Games night on torstaisin, eli 1000pts armeija mukaan ja vaan pelaamaan. Tällä hetkellä ei tarvi siihen ilmottautua ku puhelinta niillä ei vielä ole.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
(olen masentunut) Siellä myyjä kyseli että haluaako joku pelata pikku pelin space marines vs Deldar. Minun olisi pitänyt saada sergeant päästä päähän jossain neljässä vuorossa. No kuten arvata saattaa hävisin koska aika loppui kesken. Ja suurin osa myyjistä ovat brittejä. Oli siellä muutama suomalainen mutta kun suurin osa väestä katosi joskus neljän maissa niin myyjät seisoskelivat keskellä kauppaa ja juttelivat iloisesti englantia.
. Muuten kiva kauppa. And who needs some stupid avajais tarjous?
No me köyhät opiskelijathan niitä kaipaillaanmr.tp kirjoitti: And who needs some stupid avajais tarjous?
Ymmärtääkseni myös tuo kieliongelma(?) ratkea amyös ajan kanssa, kunhan vain saavat kaalittua tarpeeksi myyjiä suomesta.
Siis miten niin ei? Eikös se instore mail toimi niin, että maksetaan kassalle?Olin siellä, ja vähän harmitti kun Forge Worldin tuotteita ei saa tilattua ilman luottokorttia .
Kysyin asiaa ja vastaus oli että jos haluaa FW:n kamaa, niin tarvitaan luottokorttia. GW:n omasta mail orderista tilaaminen onnistuu kuitenkin normaalisti.VonCarstein kirjoitti:Siis miten niin ei? Eikös se instore mail toimi niin, että maksetaan kassalle?Olin siellä, ja vähän harmitti kun Forge Worldin tuotteita ei saa tilattua ilman luottokorttia .
Pistäydyinpä siellä itsekin. Henkilökunnasta taisi olla kaksi suomalaisia, loput brittiläisiä. Tiedättekö ovatako nuo britit siellä ihan tulevaisuudessakin vai onko tarkotus myöhemmin palkata suomalaisia?
Itse kysyin työharjoittelupaikkaa suomalaiselta kauppiaalta, sanoi että ihan hyvin voisinkin tulla, apua kun kuulemma aina kaivataan. Neuvoi kysymään tältä managerilta... Hmm, mitäköhän on englanniksi työharjoittelu...
Itse kysyin työharjoittelupaikkaa suomalaiselta kauppiaalta, sanoi että ihan hyvin voisinkin tulla, apua kun kuulemma aina kaivataan. Neuvoi kysymään tältä managerilta... Hmm, mitäköhän on englanniksi työharjoittelu...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Walloittaja
- Viesti:
Ne anto vähän ristiriitast tietoo ne myyjät (ei ihan tienny), mut tän onnistuin saamaan kasaan:
1) Liike avaa jotenki "virallisesti" sit puolen vuoden kuluttuu, ku Suomalainen GW asiakaskunta on saatu kasaan. Sit vast niiden kuulemma kannattaa pistää avajaistarjouksii, jonka ne kuulemma myös tekee.
2) Sinne tulee joku Beginners Night ja Veterans Night joillekki päiville, mut ajankohdat ei ollu viel varmoja.
3) Dean (manageri) kuulemma päättää massa-ostos (yms.) alennuksist.
4) Ainaki osa noist myyjist oli siel nyt vaan väliaikasesti, kunnes paikalle saadaan Suomalaisii (varmaan ne oli raahattu ulkomailt, jotta paikan pystytys vois sujuu).
5) Pelejä saa luultavasti pelata millon haluu, mut pitää olla maalatut ja sopivan kuvaavat armeijat.
Ja sit "My 5 cents":
Liikkeen tuotteet ei ihan viel ollu järjestykses, eikä tuotevalikoima ollu kovinkaan kummonen. Uskon kummiski et tää hoituu edes jotenki, kuhan liike saa lisää aikaa järkätä itsensä kuntoon.
Pelipöytii oli mun mielest paremmin ku Helsingin Fantsus, ja on kiva et on korkee vaatimus standardi käytetyille armeijoille, mut ei ne kyl kovin isoi ne laudat tainnu olla.
Kyl mun mielest olis asiallist saada jotain bonus osto pisteit, tai määrä alennuksii. Uskon kummiski et näit viel tulee (kaikis muis GW:eissa jotka oon nähny on tälläset ollu).
Odotan innolla erilaisii tapahtumii, mut luulen et jossain "Veteran's Night":issa ja muussa tulee kyl olee liian ruuhkast, et oikeestaan mitään pelejä pääsis pelaamaan.
1) Liike avaa jotenki "virallisesti" sit puolen vuoden kuluttuu, ku Suomalainen GW asiakaskunta on saatu kasaan. Sit vast niiden kuulemma kannattaa pistää avajaistarjouksii, jonka ne kuulemma myös tekee.
2) Sinne tulee joku Beginners Night ja Veterans Night joillekki päiville, mut ajankohdat ei ollu viel varmoja.
3) Dean (manageri) kuulemma päättää massa-ostos (yms.) alennuksist.
4) Ainaki osa noist myyjist oli siel nyt vaan väliaikasesti, kunnes paikalle saadaan Suomalaisii (varmaan ne oli raahattu ulkomailt, jotta paikan pystytys vois sujuu).
5) Pelejä saa luultavasti pelata millon haluu, mut pitää olla maalatut ja sopivan kuvaavat armeijat.
Ja sit "My 5 cents":
Liikkeen tuotteet ei ihan viel ollu järjestykses, eikä tuotevalikoima ollu kovinkaan kummonen. Uskon kummiski et tää hoituu edes jotenki, kuhan liike saa lisää aikaa järkätä itsensä kuntoon.
Pelipöytii oli mun mielest paremmin ku Helsingin Fantsus, ja on kiva et on korkee vaatimus standardi käytetyille armeijoille, mut ei ne kyl kovin isoi ne laudat tainnu olla.
Kyl mun mielest olis asiallist saada jotain bonus osto pisteit, tai määrä alennuksii. Uskon kummiski et näit viel tulee (kaikis muis GW:eissa jotka oon nähny on tälläset ollu).
Odotan innolla erilaisii tapahtumii, mut luulen et jossain "Veteran's Night":issa ja muussa tulee kyl olee liian ruuhkast, et oikeestaan mitään pelejä pääsis pelaamaan.