TAU stealth suitit

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Kaapa

TAU stealth suitit

Viesti Kirjoittaja Kaapa »

Juu eli mitenkäs te käytätte teidän stealth suittejanne? Monenko ryhmissä? Ja minkä hw otatte ´uille tai ´vrelle? :wink:
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

Itse pidän 3 ryhmässä, mutta varmaan 5 ois parempi. Itse yleensä deebstiketän ne vihollisen selustaan ampumaan tai sitten vaan hypin maastojen suojissa ja ammun kaiken liikkuvan johon aseet puree. ei noille kannata oikeestaan ottaa mitään upgradeja.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Separi kirjoitti:Itse pidän 3 ryhmässä, mutta varmaan 5 ois parempi. Itse yleensä deebstiketän ne vihollisen selustaan ampumaan tai sitten vaan hypin maastojen suojissa ja ammun kaiken liikkuvan johon aseet puree. ei noille kannata oikeestaan ottaa mitään upgradeja.
Jäsh. Olen samaa mieltä. Ne ovat muutenkin tarpeeksi kalliita ilman virityksiä.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Ei kannata unohtaa sitä kanssa että lähiksessä suitit on aina ku coverissa.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

...mutta ne eivät silti saa siinä mitään hengiltä...ainakaan täällä päin..
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Taannoin sain terminaattoreita kolme kappaletta hengiltä neljällä stealth suitilla....
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

no,TUO on jo aika kova..!
Minun piti ampua niitä splinttereillä...
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Stone

Viesti Kirjoittaja Stone »

yleensä maksimi ryhmä.. Bondiin ja infiltrate johonkin hyvään paikkaan, sitten sieltä hypitään tappamassa kaikkea mitä tulee lähelle...
Kerran hakkasin lähiksessä poppoollisen örkkejä parilla stealthilla.. XV porukat on aika päteviä lähitaistelijoita loppujen lopuks.
Hope is the first step on the road to disappointment.
Kaapa

Viesti Kirjoittaja Kaapa »

Kiitti vaan kaikille jotka jaksoivat vastata pitänee käydä fantsussa huomenna :)
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Itsellänikin on kahta tapaa käyttää steatheja, joko kahdessa kolmen ryhmässä, jolloin ne todella ärsyttäviä vastustajalle tai sitten yhdessä viiden ryhmässä, lähinnäkin slottien määrän takia :( ,mutta kyllä ne ovat näinkin aika tappava piikki vihollisen lihassa. En ole paljoa näillä lähiksessä pärjännyt, paitsi kerran pysäytin yhden wolffi teamin muutamaksi vuoroksi paikoilleen uskomattomalla noppatuurilla.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
-Mimic-

Viesti Kirjoittaja -Mimic- »

Oikolukususi kirjoitti:Taannoin sain terminaattoreita kolme kappaletta hengiltä neljällä stealth suitilla....
Minä käytän tuohon yleensä Gretchineitä...
Ja sitten Stealth Suiteista:
Ne ovat todella ärsyttäviä...
Kun niitä ei näe millään ja sitten kun näkee Orkit(eivät tietenkään)osu niihin...
Ja sitten ne tulevat ja ampuvat kaikki arvokkaat Gretchinit.
Hehee, nyt on minullakin avatari..

"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”