30 archeria full command ja light armorit
13 Whitelionia
32 spearmania
2 magea
Tyrion ja Tiranotic Chariot
Yrittääkääs tällä kokoonpanolla mättää Daemon prince of slaanesh
Turhauttavaa
Hullu? 5 lyöntiä ja S5. Tuonhan voittaa jo normi rank&file unitilla jossa on täydet rankit ja commandi.MeriNauta kirjoitti:Ei se oo ainakaa tähänasti onnistunuseku on aika hullu jätkä se demoni siis
Oletko itse (tai siis onko vastustajasi) selvillä demoniprinssistä nyt varmasti... Khornen Daemonprincelle saattaa saada tuon 6 attackia, voima 7 ei kyllä onnistu 1+ (huom ei +1) armour savesta puhumattakaan... tavallinen khornen kaaosloordi pääsee kyllä lähelle kuvaustasi.MeriNauta kirjoitti:Ootko varmasti selvillä demonista mun muistin mukaan löi 6kertaa ja Strepa oli jotain 7paikkeilla ja sit sen armor save oli vissii jotain +1
Nii in! On se niin väärin, että kaaoslordi menettää mahtiaan kun korotetaan demoniksi!jullevi kirjoitti:Oletko itse (tai siis onko vastustajasi) selvillä demoniprinssistä nyt varmasti... Khornen Daemonprincelle saattaa saada tuon 6 attackia, voima 7 ei kyllä onnistu 1+ (huom ei +1) armour savesta puhumattakaan... tavallinen khornen kaaosloordi pääsee kyllä lähelle kuvaustasi.MeriNauta kirjoitti:Ootko varmasti selvillä demonista mun muistin mukaan löi 6kertaa ja Strepa oli jotain 7paikkeilla ja sit sen armor save oli vissii jotain +1
Tuon kuvauksen perusteella veikkaisin sitä Blood Thirsteriksi, eli Khornen Greater Demoniksi, paitsi, että sillä on 4+ Armouri ja 8Attackia.MeriNauta kirjoitti:Juu.. En välttämättä ollu ihan selvillä saatto ihan hyvin olla kaaoslordi mut jokatapaukses niin seko jätkä et huh!... Sellanen härkäpäinen muuli jol on joku ruoskantapanen kädessä se kuitenki on ja kaato mun avuttomia helffei ku heinää...