"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Orks vs Space Marines

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
ghasgull

Orks vs Space Marines

Viesti Kirjoittaja ghasgull »

Poistettu. GW:n kopiosuojatun materiaalin kirjoittaminen tänne on kielletty. Ei enää tällaista, kiitos / Grond

EDIT: Tällaisissa tapauksissa on suotavaa, että tuota "Ilmoita Ylläpidolle" linkkiä käytetään välittömästi, jottei nämä tekijänoikeusrikkomukset ehdi täällä kauaa vanheta / Grond
Wave

Viesti Kirjoittaja Wave »

Miten minusta tuntuu, että olen lukenut tämän ennenkin? Ei ole örkkien codeksia nyt käsillä, mutta voisin melkein väittää että sieltä tämä löytyy... Uskomattoman röyhkeää, jos näin on.
aurellian

Viesti Kirjoittaja aurellian »

Samoin koin itsekkin. Aivan kuin tuo Dreadnoughtin esiintulo-osio olisi lootattu space marine codexista...todella pöyrisyttävää mikäli tämä on jokin koostamalla kyhätty pätkä...

-no shit sir-
"No shit, Sir"
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Jos itse kirjoitit koko tarinan niin ei voi muuta sanoa kuin bravo! Mutta jos on kopioitu codexista niin aijai...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
del Rey

Viesti Kirjoittaja del Rey »

Erittäin hyvää englantia (jos on itse kirjoitettua), mutta pisteen ja pilkun jälkeen tulee aina välilyönti!
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
Ramirez

Viesti Kirjoittaja Ramirez »

Jos tämä on itse kirjoitettu, niin ei voi kuin kehua. Todella hyvää englantia... Ehkäpä liiankin hyvää. Alkaa lukiessa todella epäilyttää, että onko teksti vain kopioitu jostakin.
We and I be glad to answer...
Strangten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Strangten »

Muuten hyvä, mutta tämä oli suoraan (muutamaa kirjoitusvirhettä lukuunottamatta) 3. laitoksen Ork codexista, sivulta 38.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”