Lotr: Royal Rumble

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
Jhep

Lotr: Royal Rumble

Viesti Kirjoittaja Jhep »

Taistelu käydään kuivalla järvellä (hyvin pieni kenttä), kuka perkele sen oli kuivannu???

Hyvät (Truupperi):
-Gil-Galad (kingi)
-3 Helf Speareilla ja kilvillä
-7 Helf Elvenbladiä
-2 Helf Bowmeniä

Pahat (Zircon):
-Durburtz (kingi)
-10 M-G Spear
-13 M-G Miekoilla ja kilvillä
-6 M-G Bowmen
-1 Cave Troll (Vasara ja Troll Chain)

Voittaja onpi se kumpi tappaa kuninkaan ja puolet armeijasta tai koko armeijan eikä kuningasta.

1 Kierros- Hyvät aloittavat, mitäs muuta luulitte?
Helffi päättää ampua nuolen yhden gobbon pään läpi, joten paikallinen hautaustoimisto saa töitä.

2 Kierros- Pahat aloittavat
Gobbo kuolee Helffin nuolesta (Perkele, toivottavasti ei tule perinteeksi).

3 Kierros- Hyvät aloittavat
Gil-Galad päättää rynniä kahta gobboa päin, gobbot ovat tarpeeksi rohkeita (tyhmiä) ollakseen paikalla. Helffit juoksevat rynnäkön gobbo rivistöön ja minkäs sille mahtaa, että gobboilla on massa etu. 4 Helffii ja 3 gobboa (1 Gil-Galadin survaisusta) kuolee ja Helffit ajattelevat "Tältä siis tuntui Helmin Syvänteessä".

4 Kierros- Hyvät aloittavat
Helffit tappion lyöminä menevät taisteluihin varovaisemmin, ottaen reiluja 3-1 luokan tappeluita. Jo perinteeksi tullut ampumalla yksi gobbo toistuu. Taistelu oli turhaa hyvien puolelta, koska Helffit eivät jaksaneet tappaa ketään.

5 Kierros- Pahat aloittavat
Gobbot massa edullaan ryssivät Helffien kimppuun kuin torakat Pelenorin taistelussa (Kuolleet). Taktiikkana tietenkin paras (ainoa) kaikki yhden päälle. Perinne rikkoutui, Legolaskin kääntyisi haudassaan tälläisestä tunaroinnista. Gobbot survaisevat 3 Helffiä mahaan ja Gil-Galad hermostuu ja tappaa 2 gobboa.

6 Kierros- Pahat aloittavat
Voiton maku suussa gobbot jatkavat massa ryssimistänsä , pitäen Helffejä alakynnessä. Perinne tulee taas voimaan.

7 Kierros- Pahat aloittavat
Suuri voitto hyville: Peikko säikähtää omaa kuvaansa, joka heijastuu aeglosista ja peikko juoksee pois taistelu kentältä. Durburtzi seuraa esimerkkiä, muttei poistu kentältä. Helffit ovat kyllästyneet kuolemaan ja Gil-Galad päättää tehdä yhdestä gobbosta lopun.

8 Kierros- Hyvät aloittavat
Gil-Galad tekee rynnäkön Durburtzia päin ja kokee karvaan tappion, Gil-Galad sai kaksi haavaa eikä kohtalo jaksanut auttaa.

9 Kierros- Pahat aloittavat
Kaikki loput Helffit teurastetaan ja Gil-Galad jää itkemään maahan kun gobbot lähtevät pois......

Luolapeikko saa paskiman taistelijan palkinon (75 pistettä hukkaan)
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Kerrankin pahat voittaa. Hyvä että änitä lotr raportteja tulee kuin sieniä satteella. Näitä on aina kiva lukea.

Olisi voinut caviksen ohjastaja katsoa, että jos epäonnistun couragetestissä, niin en putoa pois.. Että siinämielessä pois paskimman soturin palkinto.
Dean Andersson

Re: Lotr: Royal Rumble

Viesti Kirjoittaja Dean Andersson »

Zircon kirjoitti: Gil-Galad päättää rynniä kahta gobboa päin, gobbot ovat tarpeeksi rohkeita (tyhmiä) ollakseen paikalla.
Hmm. Kun ei ole tässä nyt kirjaa. Mielestäni tuo terror-sääntö toimii vaan kun joku yrittää chargettaa gilluun. ei toistepäin. korjatkaa jos muistelen(taas) omiani.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

et muistele, vain kun terrifying enemyä vastaan chargataan, otetaan testiä
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

'When do I test my courage?'-sektiossa sanotaan kai, että 'when attempting to charge a terrifying enemy...' En ole varma onko tuo oikein kirjoitettu, mutta siitä olen 95% varma, että jos gillu chargettaa, niin kenekään ei tarvitse courageaan testata...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Dean Andersson

Viesti Kirjoittaja Dean Andersson »

Eli muistin oikein. Kivasti kirjoitettu raportti.
Jhep

Lisäys:

Helffit haudassaan ajattelevat "Kyllä uusivuosi tuo uudet kujeet...."

Pelattu 31.12

Henkiin jäi:
-Gil-Galad (1 woudilla, ei feittiä)
-Durburtz (vahingoton)
-19 M-G:tä (jotain)
Jhep

Kun saadaan Diki-kamera niin kuvataan noi matsit.....
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Meillä on tapana muokata sääntöjä omiksi. (Ei se pelota jos BalRog tulee kimppuun!)
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Truupperi

Ens Viikolla lisää Helfit vs. Brontot (goppot)
Truupperi

Tulee muistoja mieleen...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”