"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pure IG, Grey Knights with IG, Lost & Damned... siis?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Houndi

Pure IG, Grey Knights with IG, Lost & Damned... siis?

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Tahtoisin päästä maalaamaan ja konffaamaan IG:eitä mutta ei pelkkä IG lista oikein nappaa. Millaista kokoonpanoa te ehdottaisitte?
Deetwo

Re: Pure IG, Grey Knights with IG, Lost & Damned... siis

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

FoxHound kirjoitti:Tahtoisin päästä maalaamaan ja konffaamaan IG:eitä mutta ei pelkkä IG lista oikein nappaa. Millaista kokoonpanoa te ehdottaisitte?
LaTD on kyllä kaikken paras vaihtoehto tuota koffauspuuhaa varten, suurin osa on kuitenkin pakko konvertoida..
Itse ainakin kyllä kallistuisin tuohon daemonhunters + inducted ig listaan, pari inkvisiittoria, assassini, orbital ja sit ig massaa.. tosin niin ei ole kovinkaan monipuolinen tuo IG osasto.
Pelkässä IGssäkin on kyllä paaaljon kaikenlaista.
Houndi

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Juu itekkin olen ollut tuon Grey knight jutun kannalla mutta saavatko Witchhuntertit IG:eitä ja mitä IG:eitä Harmaat ritarit saavat?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

FoxHound kirjoitti:Juu itekkin olen ollut tuon Grey knight jutun kannalla mutta saavatko Witchhuntertit IG:eitä ja mitä IG:eitä Harmaat ritarit saavat?
Witchhuntereista nyt ei mitään varmaa voi vielä sanoa, Daemonhunterit saavat melkein kaikkea, mutta perusjalkaväkeä täytyy olla aina mukana. Codexistahan nuo tarkat listat selviävät...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”