OK eli tässä on ekat WH figut näytillä.
Kyseessähän on Inquisitor & Retinue.
Lisää tulee sitten myöhemmin tälle ekalle sivulle.
Nähtävillä livenä PKP:ssä.
Joo muuten on ihan hienoja noi figut, mutta mua henkilökohtaisesti hämää vähän ton toisen ukkelin "kukkamekko " Se ei oikeen sovi ton hemmon muuten aika apokalyptiseen lookkiin...
No lisäsin ne siihen kun se selkäpuoli näytti niin tyhjältä ja nuo kukat olivat helppo väsätä.
Jos olisi ollut enemmän aikaa niin olisin tehnyt siihen jonkun enemmän apokalyptisen kuvion.
Witch hunter ansaitsee hatun noston. Hienohan se on. Värit sopivat hyvin yhteen ja yksityiskohdat on maalattu huolella. Crusaderkin on hyvin onnistunut. Ainut asia joka ei tuohon sovi on tuo kukkaiskuvio. Kuten jo muut ovat sanoneet, ei oikein sovi inkvisiition tunnelmaan ja tyyliin. Mutta hienoja ovat.
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Juuh ihan keskitason yläpuolella olevaa maalausjälkeä. Ainoa asia jonka olisin itse jättänyt pois olisi varmasti tuo lilja tuosta brettien transfer sheetiltä. Uskon että sitä ei ihan 40k universumissa tollasta heraldryä Inquisiittorit tai saati sen kätyrit kanna. Kai se tuo siihen ukkoon vähän omaperäisyyttä. Itse maalaisin siihen viittaan vaikka ison punaisen =I= merkin. Mutta oma asiahan se on mistä tykkää .
Power corrupts. Absolute power corrupts absolutely.
mauleri kirjoitti: Ainoa asia jonka olisin itse jättänyt pois olisi varmasti tuo lilja tuosta brettien transfer sheetiltä. Uskon että sitä ei ihan 40k universumissa tollasta heraldryä Inquisiittorit tai saati sen kätyrit kanna.
Tuo "lilja" sattuu olemaan Ordo Hereticuksen ja Sisters of battlejen yksi lukuisista tunnuksista
Ja mitä figuihin tulee niin hienojahan nuo ovat. vaikka livenä nuo on jo parikin kertaa nähty niin vasta nytten huomasin tuon ihme kukkaköynnöksen. en nyt sano mitään negatiivista koska periaatteeni on että jos en ite maalaa paremmin niin en myös valita toisten maalauksesta.
Paksut maalit ja tummat kuvat :/
tekis kyllä mieli nähdä livenä kun figut tulppaa olemaan aina kuvissa rumempia..
Metallit näyttää kuvissa ainakin siltä että ne olis livenä hienoja. Aika pieni pensseli on kyl pitäny olla noissa freehandeissa..
Hmmm... Nuo liljat ovat WH:sien omasta transfersheetistä, katsotaan jos saisin paremman kuvan tuosta miekasta, ei ne maalit nyt mitenkään erityisen paksuja ole taitaa johtua tuosta lakasta ja käytin noissa free-handeissä HanArtin pensseliä, jonka koko oli kaksi(2).
Se lilja on sisarkunnan tunnus eli kuuluu sisters of battleille, ja sellanen =][= jonka keskellä on pääkallo on Ordo Hereticucsen tunnus, ja sellanen risti jonka päällä on pääkallo, on Ecclessiarchyn tunnus. Vai?