"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ampuminen salamandereilla

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Assassin

ampuminen salamandereilla

Viesti Kirjoittaja Assassin »

Ampuuko jotenkin ne salamanderit, sillä mä en oo huomannut niillä mitään ampumisen osumiseen liittyvää, siis osuuko ne aina vai onko siinä joku BS juttu? :)
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Tietenkin ne osuvat oman beeässänsä kanssa!

-Hopeapossu
Possu
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itseasissa muistin mukaan salamanterit tekevät automaattisia hittejä artillery dicen verran, eikä siinä tarvita BS:ää tarvita ensinkään. Joko liskopelaaja saa varmistaa asian.
Phil Kelly says "No!"
DJ_Silverpig

Mrrrhh... OLEN liskopelaaja...

Liskojen armybuukki s.29
Spout flames: Range of 15''. Roll an artillery dice for each salamander. This is the number of hits that the target suffers...
Siinä... Eli missään ei sanota, että ne osuisivat automaattisesti, eli luulisi sen sitten riippuvan beeässästä (salamantuilla 3)!
Possu
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

DJ_Silverpig kirjoitti:Mrrrhh... OLEN liskopelaaja...

Liskojen armybuukki s.29
Spout flames: Range of 15''. Roll an artillery dice for each salamander. This is the number of hits that the target suffers...
Siinä... Eli missään ei sanota, että ne osuisivat automaattisesti, eli luulisi sen sitten riippuvan beeässästä (salamantuilla 3)!
heh, kuinka niin? Tuossa lainauksessa juuri kerrotaan ettei mitään muuta tarvita kuin Arttynopan heittäminen.
Taruman

Viesti Kirjoittaja Taruman »

niin kyllä tuossa aika selvästi lukee että ne osuu auto maattisesti eli niin se sit varmaan on
DJ_Silverpig

No hyvä on sitten... Parempi niin! :D
Possu
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Hah, juuri tänään ajattelin tuosta asiasta täällä kysyä. Itsekin olin sitä mieltä, että automaattisesti osuvat.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

GW Forum Q&A Compilation kirjoitti:Q. Do Salamanders need a BS roll to hit or does their ranged attack hit automatically?
A. They hit automatically, in the same manner as a Ratling Gun and a Volley Gun.
Kai tätä sitten oikeasti tarvitaan.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Asentaja

Viesti Kirjoittaja Asentaja »

Juu, nuo voivat aiheuttaa hämmennystä. Käsittääkseni aina kun lukee "hit" se osuu automaattisesti, paitsi jos erikseen mainitaan. Jos tarttee vaikka heittää BS:llä niin varmaan lukee "shots fired" tai jotain vastaavaa. Korjatkaa jos olen väärässä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”