Swooping Hawkit
Swooping Hawkit
Ainakaan haulla ei löytynyt yhtäkään aihetta, vaikka muistan, että tästä on (aikaa sitten) puhuttu.
Niin, eli mikä on milipiteenne kyseisestä yksiköstä, niiden hinta/laatu-suhteesta jms. Kannattaako ottaa edes yhtä yksikköä, kuinka suuren, minkälaisella exarchilla ja mihin rooliin?
Itseäni kyseiset sedät kiehtovat aika lailla, ja vaikka ovatkin paperilla kuraa, toimivat viime pelissä ihan kunnioitettavasti. Ajattelin jopa ottaa MUUTAMIA kyseisen aspectin sotureita. Hmmm...
Mutta kommentoikaa toki, mielipiteet ovat tärkeitä myöskin muilta, kuin Eldar-pelaajilta. Onhan se tietenkin tärkeää tietää kuinka paljon haukat "pelottavat".
Kiitoksia jo valmiiksi!
Niin, eli mikä on milipiteenne kyseisestä yksiköstä, niiden hinta/laatu-suhteesta jms. Kannattaako ottaa edes yhtä yksikköä, kuinka suuren, minkälaisella exarchilla ja mihin rooliin?
Itseäni kyseiset sedät kiehtovat aika lailla, ja vaikka ovatkin paperilla kuraa, toimivat viime pelissä ihan kunnioitettavasti. Ajattelin jopa ottaa MUUTAMIA kyseisen aspectin sotureita. Hmmm...
Mutta kommentoikaa toki, mielipiteet ovat tärkeitä myöskin muilta, kuin Eldar-pelaajilta. Onhan se tietenkin tärkeää tietää kuinka paljon haukat "pelottavat".
Kiitoksia jo valmiiksi!
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
- Henri Ketonen
Muistaakseni siitä Exarkista saa melko hauskan lähisäijän, laitat sille vain sen jonkin mikälie - assaultin jolla saa lisähyökkäyksiä osumista... Siitä sitten, ukkoa palasiksi.
Muuten ottaisin niitä varmaan ihan minimiryhmän, tarkoituksena saada Ex lähäriin ja heittää ehkä kranaattia niillä erikoissäännöillä...
Muuten ottaisin niitä varmaan ihan minimiryhmän, tarkoituksena saada Ex lähäriin ja heittää ehkä kranaattia niillä erikoissäännöillä...
zqmfgb
-
MangaReaper
Ainakin bounding leap, sustained assault, web of skulls ja shuri pistol tekevät kaverista kohtalaisen pahiksen TAR:lla. Silti kökkö strena ja korkea hinta ovat aika hankala yhdistelmä. Toki haukkoja voi armeijaansa ottaa, mutta hankala niillä on mitään paremmin panssaroitua nirhata. Esim. kaartia vastaan voivat silti toimia ihan mukavasti. Ja ihan vain ohimennen mainittuna, figuista saa sen verran tyylikkäitä, että kannattaa jo senkin takia ottaa 
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Itselläkin squad odottaa vielä maalaamista kaapissani, lähinnä henkilökohtaisen konversiohaasteen takia ne hankin. Piti siis saada wysiwyg haukka exarch, jolla pistol ja web of skulls.
Kerran olen niitä ulkoiluttanut ja deep strikensä jälkeen ne ammuttiin palasiksi bolttereilla eli taitoa vaativaa käyttöä tarvitsevat. Uudessa Biel-Tan -listassani niillä on myös paikka, tämä armeija perustuu täysin 12+" liikkeeseen eli haukat ovat niitä hitaampia joukkoja listassani
Kerran olen niitä ulkoiluttanut ja deep strikensä jälkeen ne ammuttiin palasiksi bolttereilla eli taitoa vaativaa käyttöä tarvitsevat. Uudessa Biel-Tan -listassani niillä on myös paikka, tämä armeija perustuu täysin 12+" liikkeeseen eli haukat ovat niitä hitaampia joukkoja listassani
Galleriaan pääsee tästä.
-
MangaReaper
Noh, ei vähä mitään, sen ainoan kerran kun olen käyttänyt, strikettivät ulos kentästä. Taisi grenade pack sentään muutaman alustan scarabeja nirhataRejector kirjoitti:Kerran olen niitä ulkoiluttanut ja deep strikensä jälkeen ne ammuttiin palasiksi bolttereilla
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
-
Brightstar
Kerran olen ihan hupimielessä käyttänyt 3x5 ryhmää kolminpelissä toisia eldareita ja kaaosta vastaan ja ne toimivat yllättäen hyvin. Pelin saldo swoopinghawkien osalta oli pari Khornen perserkkiä, 1w pois demoniprinssiltä, kymmenkunta guardiania ja Falcon. 
Falcon tuli kylläkin alas ihan sattumalta kun yritin ampua Granade packillä klosikseen ja se päätti skatteroitua falconin takapeltiin.
mutta mitä tuosta pelistä opin oli se että oikeinkäytetynä Swooping hawkit voivat olla todellinen riesa ja myös uhka jos vastustaja koostuu T3 Sv5+ jannuista
Falcon tuli kylläkin alas ihan sattumalta kun yritin ampua Granade packillä klosikseen ja se päätti skatteroitua falconin takapeltiin.
mutta mitä tuosta pelistä opin oli se että oikeinkäytetynä Swooping hawkit voivat olla todellinen riesa ja myös uhka jos vastustaja koostuu T3 Sv5+ jannuista
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
OT
Mistä löytyy tiedot Swooping hawkien siiville ja grenade packeille?? kattelin edar codexia enkä löytänyt mistään. voi olla myös että olen sokea, eli voiko joku sanoa sivunumeron ja/tai kertoa niiden toiminnan (vaikka se saattaisi olla vastoin mitälie sääntöjä, plöööh.)
P.S sori olen todella väsynyt
Mistä löytyy tiedot Swooping hawkien siiville ja grenade packeille?? kattelin edar codexia enkä löytänyt mistään. voi olla myös että olen sokea, eli voiko joku sanoa sivunumeron ja/tai kertoa niiden toiminnan (vaikka se saattaisi olla vastoin mitälie sääntöjä, plöööh.)
P.S sori olen todella väsynyt
Praise the Emperor for his sacrifice,
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
Itse olen ainakin käyttänyt, ja hyvällä menestyksellä. Tosin aika vaihtelevalla. Eräässä pelissä Exarch latoi kaaosmariini yksikköön tasaiset 30 osumaa (joista 20 samalla nopalla
) ja lopputuloksen voittekin sitten arvata. Toisen kerran taasen deathwing termiksiin hyökättyään mörkö kävi ja silpaisi tasaiset kolme osumaa. Arvatkaa sitten tuliko yhtäkään woundia.
Mutta IG:tä vastaan kranaattipäckit ja assault 2 aseet ovat aika kivoja, panssaroituja vastaan sitten exarchin tuomiotanssi pääsee oikeuksiinsa. Melkeimpä mitä tahansa vastaan nämä toimivat, mutta vaativat tosiaankin aika hyvää säkää tai taitoa tehokkaaseen käyttöön. Mutta jo figujen takia suosittelen lämpimästi, ovat nimittäin ehdottomasti Eldarien näteimpiä figuja ja pääsevät korkealla koko 40k:n sarjassa. Suosittelen.