Chaptereiden maalaussääntö
Chaptereiden maalaussääntö
Noniin, mielestäni Angels of retributionin värischeme on uskomattoman hienon näköinen, ja haluaisin käyttää sitä DIY-chapterissani. mutta sitten muistin, että jos ottaa valmiin schemen, täytyy pelata niillä säännöillä, mitä ko. chapteri käyttää, mutta jos pelaisin AoR:n värischemellä, olisiko chapterin oltava unforgiven? vai voisinko silloin leikkiä eri chaptereiden säännnöillä? Sillä eihän AoR ole dark angles, vaan oma chapterinsa, vaikkakin successor chapter.. Valaiskaa, jos saitte selvää viestistä.
Paitsi että turnauksissa voi tulla ongelmia, ja nipot pelaajat aiheuttavat sellaisia jopa muualla. Kaveripeleissä kaikki käy. Kohteliaisuuteen kuitenkin kuuluu ilmoittaa millä säännöillä pelaa, jottei tule sekaannuksia. (Nyt tuli Déjà vu, tästä on puhuttu ennenkin)
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
paitsi turnauksissa ei luultavasti tykätä
edit: himskatti en ehtinyt tarpeeksi ajoissa
edit: himskatti en ehtinyt tarpeeksi ajoissa
Viimeksi muokannut Sopuli, Ti 25.05.2004 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Kukaan ei käske missään käyttämään successor chapterilla emochapterin sääntöjä. Niillä voi käyttää niitä, tai vanillaa ellei ole erikseen ole sitten niitä sääntöjä tehty (esim. flesh tearers).
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- ankara halla
- Valvoja
No kyllä saa aika sosiopaatti olla turnauksen järjestäjänä tai pelikaverina jos rupeaa toisen värivalinnoista motkottamaan. Kai sitä nyt saa omat kalliit ukkonsa maalata vaikka kirjaviin hippiväreihin ja laittaa lippuihin että "Rauhaa!" ja sanoa että se on Black Templareiden säännöillä toimiva hippimariiniarmeija rauhaanpakottamistehtävällä. Eli maalaa niin kuin tahdot ja käytä mitä sääntöjä haluat. Jos se jollekin on ongelma, niin jätä hänet omaan arvoonsa.
- ankara halla
- Valvoja
Niin, siis tämähän ei koskaan ole ollutkaan ongelma. Nyt puhutaan siitä, että jotkut kokevat ongelmaksi, että armeija on maalattu Templareiksi mutta käyttävät DA:n sääntöjä.
Riippunee aika pitkälle turnauksen järjestäjästä onko tämä ongelma vai ei. Minulle ei ole kunhan tehdään ennen peliä selväksi millä säännöillä pelataan.
Riippunee aika pitkälle turnauksen järjestäjästä onko tämä ongelma vai ei. Minulle ei ole kunhan tehdään ennen peliä selväksi millä säännöillä pelataan.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"