"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Organ Gun

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Guan Yu

Organ Gun

Viesti Kirjoittaja Guan Yu »

Onko Organ Gunin save modifierissä joka on -3, otettu jo strena huomioon? Vai onko tämä -3 ylimääräinen johon lisätään se -2 strena viitosesta jolloin saataisiin yhteensä -5.

Siis onko Organ Gunin save modifier -3 vai -5?
Other bands play, Manowar kills!
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

-3
Jos on erikseen mainittu save modifier niin silloin se on tasan se, ei se strena siitä sitä enään lisää.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

-3 se tosiaan on aivan kuten Deetwo sanoi.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

baurus tuollaiset viestit ovat turhia, kyllähän jo kuultiin totuus, mutta jos haluat vain "olla todistamassa asiaa", niin voinhan minäkin sanoa "kyllä se -3 on". turhaa? älä edes vastaa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Archibald, tarkistapa, kuulutko Moderaattorit-ryhmään. Jos et, älä leiki moderaattoria.

Tuollaiset "kyllä se munkin mielestä menee noin" -viestit ovat tosiaan turhia. Jos haluaa vahvistaa jonkun muun ilmoittaman seikan, on suotavaa laittaa edes lähdeviittaus mukaan.

Kiitos.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Ja samalla vaivalla minultakin noottia archibaldille. Quote-tägit ovat nykyisin allekirjoituksessa kiellettyjä. Eli poistapas ne ennenkuin ilkeä admin-setä tekee sen. Tekstiin ei tarvitse koskea, mutta BBcode pois.
spjarv

Viesti Kirjoittaja spjarv »

Vaan mitäpäs, jos jokin tiputtaa organ gunin strenaa, eikös seal of ghrond esim tee sellaista? Onko toi armor save modifier fixed, siis kiinteä, vai pitäiskö siitä 'päätellä' että kyseessä on armor piercing s5, jolloin strenan tippuessa tippuu myös läpäisy?
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

spjarv kirjoitti:Vaan mitäpäs, jos jokin tiputtaa organ gunin strenaa, eikös seal of ghrond esim tee sellaista? Onko toi armor save modifier fixed, siis kiinteä, vai pitäiskö siitä 'päätellä' että kyseessä on armor piercing s5, jolloin strenan tippuessa tippuu myös läpäisy?
Koska pyssy sanoo, että armoriin -3 modifier, niin siihen tulee -3 modifier vaikka S olisi 1. Samaan tapaan kuin taikamiekka antaa no armour saves riippumatta strenasta.
The Captain
Valvoja

Oletko varma tuosta? Luulisin osan tuosta save modifierista (-2) olevan riippuvainen Strengthistä.
Deetwo

Jos näin olisi niin eiköhän se olisi merkitty S5 armour piercing eikä s5 -3..? :)
Nykyisellään ilmeisesti organin -3 as on vakio, kun se on tuolla kyseisellä sanamuodolla ilmaistu... Mutta jos joku kääpiöpelaajana haluaa välttämättä tiputtaa kahteen tai yhteen sen niin ei minua haittaa, mutta en moista ryhdy kyllä vaatimaan :D
The Captain
Valvoja

Armour piercing on edelleen ampuma-aseiden, ei sotakoneiden, erikoissääntö. (Tosin tätä argumenttia voi käyttää myös sen perustelemiseksi, miksi tuon -3 save modin pitäisi olla vakio.) Kuten sanoin, luulen, en tiedä. Jos joku kääpiöpelaaja haluaa tyhjentää organ guninsa WW-lippua (-1 shooting strengthiin) kantaviin white wolfeihini, hyväksyn kyllä hänen vaatimuksensa -3 save modista, mutta kysyisin silti, eikö save modifier hänen mielestään laske.
Colimar
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Colimar »

Deetwo kirjoitti:Nykyisellään ilmeisesti organin -3 as on vakio, kun se on tuolla kyseisellä sanamuodolla ilmaistu...
Sama juttu taitaa olla DE/HE RBT:llä ammuttaessa "sarjatulta" St4 -2as.
Ja jos joku vielä jatkaa tätä juttua, tulen ja moderoin ketjun siistiksi!
-The Captain
Srovex

Viesti Kirjoittaja Srovex »

spjarv kirjoitti:Vaan mitäpäs, jos jokin tiputtaa organ gunin strenaa, eikös seal of ghrond esim tee sellaista? Onko toi armor save modifier fixed, siis kiinteä, vai pitäiskö siitä 'päätellä' että kyseessä on armor piercing s5, jolloin strenan tippuessa tippuu myös läpäisy?
Se on Shield of Ghrond. ja siitä tulee kyllä tuo -1 S:ään. Seal of Ghrondista saa yhen extra disspell dicen.

Ja mitä Bolttikseen tulee DE kirjassa lukee näin sivulla 9.
Multiple shots have a range of 48", a Strenght of 4, with armour saves suffering a -2 penalty.
lihavoinnin lisäsin itse. Mutta eikös tuo sano että tulisi se -3 armour saveen kun lasketaan Strenghti mukaan?
Deetwo

Ei, se sanoo tasan vain sen että armour saveille tulee -2 penalty.
Ei mitään mainintaa cumulativesta tai in additionista, joten voimme olettaa hyvillä mielin että tuo on vakio.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”