"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Osallistutko Storm of Chaokseen?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
The Swordmaster

Osallistutko Storm of Chaokseen?

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Jep eli miten on asian laita? Itse kyllä olen lähettänyt pari battle reporttia sinne ja kyllä asur.orgin SoC-osiota ja conclave of lightia on tultu seurattua. Mutta entäs sinä?
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Osallistuisin, jos ois armeija :(
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

En koska en erityisemmin välitä massiivisista maailmanlaajuisista kamppanjoista...
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

"En osallistu, osallistun,en, osallistuisin jos ois armeija, osallistun mut en tiedä lähetänkö sinne yhtään battlereporttia eli en osallistu"
Vaikuttaa jännältä threadilta :P
Ja ei, en osallistu.
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Ajattelin osallistua kaverini kanssa pelaamalla Empire & High Elf vs. Dark Elf & Chaos
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Jaahas, tällainenkin kysely oli joskus jossain, mutta katosi muiden mukana, hmph...

Itse en osallistu. SoC sinänsä kiinnostaa kyllä, mutta pelaamaan en tohdi taikka ehdi. Ja innostus osallistumiseen saattaa olla lopahtamaan päin. Hyvä keskustelu asiasta.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Osallistunu oon, ja 10 battlea listannu (viel 2 listaamatta).
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Kuvittelen listaa edessäni...

Oma armeija: Massacre voitto.
jne. ;)

Nääh, en nyt väitä, että olisit tuollaista tehnyt, tämä vain oman näkemykseni mukaan tuppaa kuvastamaan suurinta osaa tuloksien lähettäneiden listaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Rune kirjoitti:Kuvittelen listaa edessäni...

jne. ;)

Nääh, en nyt väitä, että olisit tuollaista tehnyt, tämä vain oman näkemykseni mukaan tuppaa kuvastamaan suurinta osaa tuloksien lähettäneiden listaa.
Valitettavan totta... Joillakin vaan sattuu olemaan niin huono itsetunto, että pitää sitä yrittää pönkittää tuolla lailla. Valitettavaa... Itse olen pelannut vain yhden pelin SoC:n alkamisen jälkeen ja lähetinpä sen sinne sivuille.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

just joo, en, koska siinä ei ole tasan mitään ideaa. auttaisiko, jos osallistuisi?
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Eipä se erityisesti auttaisi.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Heh. Justiinsa joo. Ja jos kaikki muut tuhannet pelaajat olisivat samaa mieltä archibaldin ja Plague Zombien kanssa, SoC:stä ei tulisi mitään :P

Ei, en taida osallistua. Ei riitä aika eikä into. Mutta ehkäpä... juuri ehkäpä saattaisimme kaverin kanssa pari peliä pelata sinne. 50/60 on tilanne ;)
niih.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Jep, jos en nyt potisi kaameaa sairautta, niin pelailisin joka päivä, mutta sairastaessa olen ehtinyt pelata vain sen yhden massacre-voiton ;) itselleni ja Grimgor'z 'Ardboyzzeille.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Noh. Kaksi tappiota olen sinne lähettänyt(autan conklave of lightia käänteisesti :D No ei sentään. Pelkkää rehellisyyttä). Kaverit ei vain kerkeä pelaamaan enempää enkä itsekkään kylläkään kerkeä(epic maalailut ropeconiin).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Yhen pelin oon pelannu ja ajattelin lähettää tuloksen sinne.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Jesh kirjoitti:Jep, jos en nyt potisi kaameaa sairautta, niin pelailisin joka päivä, mutta sairastaessa olen ehtinyt pelata vain sen yhden massacre-voiton ;) itselleni ja Grimgor'z 'Ardboyzzeille.
ei saa irvailla... Pelailen kanssa SoC:ia Helffeillä grimgors 'ard boyzeja ja archaons conquering hordea vastaan 1 voitto, 1 häviö ja 3 drawia... muttakun siellä ei drawia ole ja kaveri voitti noin 5pts. kaikki drawit sai hän ne voitot... Se on vähän huono juttu.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
The Swordmaster

Voittehan tedä silleen että sinä ja kaverisi molemmat lähettävät voitto-reportin toisianne vastaan. Näin ainaskin käsketään SoC:in sivuilla
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

The Swordmaster kirjoitti:Voittehan tedä silleen että sinä ja kaverisi molemmat lähettävät voitto-reportin toisianne vastaan. Näin ainaskin käsketään SoC:in sivuilla
Juuri päinvastoin, sukkasivuilla nimenomaan sanotaan, että mikäli molemmat ovat rekisteröityjä käyttäjiä niin vain voittajan tulee raportoida ettei tulos vääristy (sama tulos kahteen kertaan). Ikäänkuin sillä olisi jotain väliä :roll:

Saisivat tehdä samanlaiset statsit kun Albion-kampanjassa oli, eli rotukohtaiset pelien määrät ja voittoprosentit yleisesti ja muita armeijoita vastaan eriteltynä. Ne olisivat periaatteessa mielenkiintoisia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Kyllä, olen osallistunut ja rekisteröitynyt. Paha vain, että pahin lomasesonki peliporukassamme sattui juuri tuohon heinä- elokuulle, eli pelejä ei ole ehtinyt pelata paljoakaan.
The Swordmaster

jullevi kirjoitti:
The Swordmaster kirjoitti:Voittehan tedä silleen että sinä ja kaverisi molemmat lähettävät voitto-reportin toisianne vastaan. Näin ainaskin käsketään SoC:in sivuilla
Juuri päinvastoin, sukkasivuilla nimenomaan sanotaan, että mikäli molemmat ovat rekisteröityjä käyttäjiä niin vain voittajan tulee raportoida ettei tulos vääristy (sama tulos kahteen kertaan). Ikäänkuin sillä olisi jotain väliä :roll:

Saisivat tehdä samanlaiset statsit kun Albion-kampanjassa oli, eli rotukohtaiset pelien määrät ja voittoprosentit yleisesti ja muita armeijoita vastaan eriteltynä. Ne olisivat periaatteessa mielenkiintoisia.
Tarkoitin tuolla että jos pelaat drawin niin piti tehdä tuolla tavalla. Voi vähän pänniä jos kaveri saa voiton koska voitti kahden pisteen marginaalilla...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”