"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

-Con Entry- Drow Queen

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

-Con Entry- Drow Queen

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

http://www.freewebs.com/showcaseminis
--> Gallery
--> Games Workshop
--> Sieltä se oikeanpuolimmainen, eli se, mikä nyt näyttää drowille.
Harmi ettei tuolta voi linkittää suoraan :|

[MODEDIT]Kyllä tuon saa suoraakin linkitettyä. Tässä linkki:
http://www.freewebs.com/showcaseminis/Drowqueen.htm
-VC

Anyway... Tällä figulla siis osallistuin tämän vuoden ´conin maalaus kisaan. Kuvat tuli vähän myöhässä kun en päässyt koneelle ennen kui vasta nyt.
Kuvat on aika huonoi, osa liian tummia ja osa liian valosia/ epäselviä tai muuten vaan epäkelpoja, mut koittakaa selvitä. Tietty jos satuitte näkemään tän vitriinissä niin saattaa vielä olla jonkin lainen muistikuva jäljellä.
Ja juuh, takaa ei ole tällä kertaa kuvaa, kamerasta loppu akku parin kuvan jälkeen ja laturi jäi helsinkiin. Eipä siellä kyl juuri nähtävää oliskaan, pari hieman keskeneräisen näköstä paikkaa ehkäpä.

Kaikenlainen palauta on sallittua ja jopa suotavaa, mut mieluiten kuitenkin haluaisin kuulla NMM:stä, värimaailmasta, tunnelmasta ja figun yleisilmeestä yleensäkkin.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Aseen terä on aivan fantastinen! Muutenkin se on kyllä loistavaa työtä.
You (yes, you!) decide.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Itse rakastuin tuohon miniin heit kun näin sen. Kuvat eivät anna tässä oikeutta sille, mutta kaipa näistäkin voi arvostella. Eli, NMM toimii loistavasti. Värivalinnati ovat myöskin kivat, paitsi se vasemman puoleisen rinnan kangas on ehkä liian kirkas (en muista oliko se noin kirkas livenä) ja vie huomion itseensä, mutta ehkäpä se sopii tunnelmaan. Base on nätti kans, mutta nuo "ruohonkorsi"-tikut ovat vähän avuttoman näköisiä, liian paksuja ehkäpä. Hearttenderin (vai mikä sen nimi olikaan) varsi on liika paksu kans. Muuten oikein ihana miniatyyrikonffi, mii laikkii. :)
Work out, in case future happens.
Twinkle

Viesti Kirjoittaja Twinkle »

Upea teos. Toi ase oli aika tyyli :)

Oot lukenu liikaa forgotten realms ;) ?
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Twinkle kirjoitti:Oot lukenu liikaa forgotten realms ;) ?
Sanoo mies jolla on avatarinaan toinen Drizztin sapeleista BG2:sta :P

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Ghen'tos kirjoitti:Itse rakastuin tuohon miniin heit kun näin sen. Kuvat eivät anna tässä oikeutta sille, mutta kaipa näistäkin voi arvostella. Eli, NMM toimii loistavasti. Värivalinnati ovat myöskin kivat, paitsi se vasemman puoleisen rinnan kangas on ehkä liian kirkas (en muista oliko se noin kirkas livenä) ja vie huomion itseensä, mutta ehkäpä se sopii tunnelmaan. Base on nätti kans, mutta nuo "ruohonkorsi"-tikut ovat vähän avuttoman näköisiä, liian paksuja ehkäpä. Hearttenderin (vai mikä sen nimi olikaan) varsi on liika paksu kans. Muuten oikein ihana miniatyyrikonffi, mii laikkii. :)
Kiva kuulla :)
Juu kuvissa toi vasemman rinnan kangas tosiaan on tosi kirkkaampi tohon hameeseen verrattuna, livenä eroa ei juurikaan huomaa. Pieni kirkkaus johtunee varmaan siitä et maalasin noi kankaat eri päivinä, ja jouduin sekotteleen maalit uudestaan. Oikeestaan toi ero on niin pieni livenä, et huomasin sen vasta äsken itekkin :).
Kuvassa näkyvä väri ero saattaa muuten johtua myös siitä, et mulla oli kuvatessa käytössä vaan 1 lamppu, joten valo tuli aika lailla ylhäältä päin ja näin ollen toi ylempänä oleva keltanen saatto vääristyä hieman kirkkaammaks ku toi alempi.

Noi ruohonkorret oli vähän tollanen ihme veto, kun base näytti muuten niin autiolle, niin nipsautin pari karvaa iskän vessa harjasta (toivottavasti se ei kaipaa niitä takas). Saattavat tosiaan olla liian paksuja. Muutenkaan en oo kovin tyytyväinen tohon baseen, siitä tuli niin kovin lättänä.
Ja mitä tulee tohon aseen varren paksuuteen, niin oot kyl ihan oikeessa. Se alkuperänen varsi koki rakennus vaiheessa niin pahaa tuhoa et jouduin sit viime metreillä vaihtamaan sen mun "figu hautausmaalta" pengottuun sauvan palaseen. Livenä noi mittasuhteet ei niin pahasti pistänyt silmään, joten pääs varmaan livahtamaan puolihuolimattomuuttani ja laiskuuttani.

Oon tainnut muuten kuulla noita forgotten realms vihjailuja aikaisemminki :)
Juuh, pitäs varmaan alkaa maalaamaan muutakin ku näitä droweja... Ehkä... No sit ens Conin jälkeen viimestään.

Kiitoksia vaan kaikille palautteesta.

Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Mä kattelin tätä hitusen vitriinistä ohimennen ja musta figun värivalinnat ei toimi. Conissa ajattelin "turhan kaksvärinen", mikä mua vaivaa yhäkin.

Eli siis sun kannattas joko lisätä kontrastia värien välillä, tai vaihtaa toi keltanen pois. Nyt huomioni kiinittyi lähinnä kontrastiin keltanen vs muut värit. Kaikki muut värit ikäänkuin sulautuvat samaksi massaksi, koska niissä ei ole läheskään yhtä paljon kontrastia keskenään kuin keltasta vastana. Keltasen määrän olessa lisäks noin suurta, ei musta sen ois tarvinnu olla noin poikkeava väri muista, kyl ne kohdat ois erottanu muutenkin figusta (toisin kuin pienet yksityiskohdat, jotka voivat erottua figusta hitusen voimakkaamminkin ja nousta esille focus-pointeiksi, vai mikä liekään termi).

Hyvä esimerkki tästä on, että katseeni hakeutuu heti lannevaatteeseen tai keltaseen rintaliiviin, sen sijaan silmiä tai tota pääkalloa pitää hetken hakea... ei hyvä minusta.

Tekniikallisesti ihan jees, mut värivalinnassa minusta melko fataali erhe, mikä keskittää huomion figussa vääriin kohtiin. Se keltasen lämpimyys on muutenkin ristiriidassa muuten figussa olevan varsin kylmän tunnelman kanssa. :(
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

[OT]
M. Salava kirjoitti:
Hyvä esimerkki tästä on, että katseeni hakeutuu heti lannevaatteeseen tai keltaseen rintaliiviin, sen sijaan silmiä tai tota pääkalloa pitää hetken hakea... ei hyvä minusta
Oletko varma että kyse on väreistä ;). [OT]

Minä pidin, terä oli loistava ja higlightit kohdallaan. Ainoa mikä jäi häiritsemään oli nuo housut, miksi ne on pilkukkaat.
With Cannon, You Can.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

M. Salava kirjoitti:Mä kattelin tätä hitusen vitriinistä ohimennen ja musta figun värivalinnat ei toimi. Conissa ajattelin "turhan kaksvärinen", mikä mua vaivaa yhäkin.

Eli siis sun kannattas joko lisätä kontrastia värien välillä, tai vaihtaa toi keltanen pois. Nyt huomioni kiinittyi lähinnä kontrastiin keltanen vs muut värit. Kaikki muut värit ikäänkuin sulautuvat samaksi massaksi, koska niissä ei ole läheskään yhtä paljon kontrastia keskenään kuin keltasta vastana. Keltasen määrän olessa lisäks noin suurta, ei musta sen ois tarvinnu olla noin poikkeava väri muista, kyl ne kohdat ois erottanu muutenkin figusta (toisin kuin pienet yksityiskohdat, jotka voivat erottua figusta hitusen voimakkaamminkin ja nousta esille focus-pointeiksi, vai mikä liekään termi).

Hyvä esimerkki tästä on, että katseeni hakeutuu heti lannevaatteeseen tai keltaseen rintaliiviin, sen sijaan silmiä tai tota pääkalloa pitää hetken hakea... ei hyvä minusta.

Tekniikallisesti ihan jees, mut värivalinnassa minusta melko fataali erhe, mikä keskittää huomion figussa vääriin kohtiin. Se keltasen lämpimyys on muutenkin ristiriidassa muuten figussa olevan varsin kylmän tunnelman kanssa. :(
Hmm. En itseasiassa koskaan ajatellut nostavani noita paikkoja esille, ajattelin vaan et toi keltanen väri toimis hyvin kontrastina muuten melko sinisen värimaailman omaavan figun kanssa. Täytyy kyl jatkossa harkita hieman sulavampaa väri maailmaa.
Goblin fan kirjoitti: Minä pidin, terä oli loistava ja higlightit kohdallaan. Ainoa mikä jäi häiritsemään oli nuo housut, miksi ne on pilkukkaat.
Noi housut on itseasiassa jonkinnäköistä rengas panssaria. Yllätyin, kuinka pienet reiät niissä loppujen lopuks olikaan, ja maalauksen aikana niistä osa meni aivan tukkoon joten lopputuloksesta ei tullut kovinkaan mairitteleva.

Kiitokset palautteesta!

Melee1

Viesti Kirjoittaja Melee1 »

hyvä että joku toinenki tekee droweja, olen itse lukenut kaikki fr;t moneen kertaan ja olen tekemässä drow armeijaa !,,
Magga cammara.
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Melee1 kirjoitti:hyvä että joku toinenki tekee droweja, olen itse lukenut kaikki fr;t moneen kertaan ja olen tekemässä drow armeijaa !,,
Hmm... menee topicin ulkopuolelle, mutta miten väsäät drow-armeijan? Rankkojakin konversioita, vai vaan tummat ihot?
You (yes, you!) decide.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”