Ghen'tos kirjoitti:Itse rakastuin tuohon miniin heit kun näin sen. Kuvat eivät anna tässä oikeutta sille, mutta kaipa näistäkin voi arvostella. Eli, NMM toimii loistavasti. Värivalinnati ovat myöskin kivat, paitsi se vasemman puoleisen rinnan kangas on ehkä liian kirkas (en muista oliko se noin kirkas livenä) ja vie huomion itseensä, mutta ehkäpä se sopii tunnelmaan. Base on nätti kans, mutta nuo "ruohonkorsi"-tikut ovat vähän avuttoman näköisiä, liian paksuja ehkäpä. Hearttenderin (vai mikä sen nimi olikaan) varsi on liika paksu kans. Muuten oikein ihana miniatyyrikonffi, mii laikkii.

Kiva kuulla

Juu kuvissa toi vasemman rinnan kangas tosiaan on tosi kirkkaampi tohon hameeseen verrattuna, livenä eroa ei juurikaan huomaa. Pieni kirkkaus johtunee varmaan siitä et maalasin noi kankaat eri päivinä, ja jouduin sekotteleen maalit uudestaan. Oikeestaan toi ero on niin pieni livenä, et huomasin sen vasta äsken itekkin

.
Kuvassa näkyvä väri ero saattaa muuten johtua myös siitä, et mulla oli kuvatessa käytössä vaan 1 lamppu, joten valo tuli aika lailla ylhäältä päin ja näin ollen toi ylempänä oleva keltanen saatto vääristyä hieman kirkkaammaks ku toi alempi.
Noi ruohonkorret oli vähän tollanen ihme veto, kun base näytti muuten niin autiolle, niin nipsautin pari karvaa iskän vessa harjasta (toivottavasti se ei kaipaa niitä takas). Saattavat tosiaan olla liian paksuja. Muutenkaan en oo kovin tyytyväinen tohon baseen, siitä tuli niin kovin lättänä.
Ja mitä tulee tohon aseen varren paksuuteen, niin oot kyl ihan oikeessa. Se alkuperänen varsi koki rakennus vaiheessa niin pahaa tuhoa et jouduin sit viime metreillä vaihtamaan sen mun "figu hautausmaalta" pengottuun sauvan palaseen. Livenä noi mittasuhteet ei niin pahasti pistänyt silmään, joten pääs varmaan livahtamaan puolihuolimattomuuttani ja laiskuuttani.
Oon tainnut muuten kuulla noita forgotten realms vihjailuja aikaisemminki

Juuh, pitäs varmaan alkaa maalaamaan muutakin ku näitä droweja... Ehkä... No sit ens Conin jälkeen viimestään.
Kiitoksia vaan kaikille palautteesta.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.