Örkki tussaus
Örkki tussaus
Tälläisen örkin olen piirtänyt tussilla, aivan perinteisesti eli metallikärkisellä kynällä, mikä ihme sen nimi oikein onkaan?
Kuva on alunperin A3 koossa
Örkki
Olen innostunut tussauksesta ja örkkejä on kiva piirtää, tosin tuosta tuli korvavammainen... Piirsin toisen joka oli hienompi kuin tämä, mutta siitä tuli tylsä, joten jätin sen kesken, ensi viikolla piirrän uuden, hienon...
Kommenttia saa antaa, vai onko kuvat jo kuolleet sukupuuttoon?
Kuva on alunperin A3 koossa
Örkki
Olen innostunut tussauksesta ja örkkejä on kiva piirtää, tosin tuosta tuli korvavammainen... Piirsin toisen joka oli hienompi kuin tämä, mutta siitä tuli tylsä, joten jätin sen kesken, ensi viikolla piirrän uuden, hienon...
Kommenttia saa antaa, vai onko kuvat jo kuolleet sukupuuttoon?
I'm back.
Ihan hieno örmy. Varjostukset onnistuneet hyvin. Asento oli vähän luin jollain wanhalla kaaoswarriorilla, eli hieman liian notredamaenkellonsoittajamainen
. Ase näytti myös vähän kummalta. Mutta kaiken kaikkiaan ihan hieno raapustus.
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
Ihan ok. Mun mielestä vain tuo tekstuuri tuottaa ongelmia: nyt kaikki osat näyttävät ikäänkuin samalta materiaalilta (kun kynänjälkesi nyt on tuollaista). Voisit tietysti koettaa piirtää vain rajat ja tehdä lopun akvarellein tjsp.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Rectunator
Tuo oli vasta toinen tussaus, tekstuuri tosiaan vaatisi parantamista, mutta mielestäni sitä olen tehnyt jo tuota seuraavassa työssä. Käsiin olen kyllä tyytyväinen, aseesta taas samaa mieltä. Olisin melkein pistänyt uuden tänne mutta kun tajusin, että pääsen kirjautumaan photobuckettiin en voinut olla laittamatta tuota tänne. Skannata kun voi vain isän töissä
Mitä viirusilmiin tulee, pidän siitä vapauden itselläni. Tosin olen tehnyt "tutkielmia" silmistä että seuraavaan tulee vähän kaikkea parempaa. Tausta muun moassa...
Mutta antakaa tulla parannusehdotuksia!
Mutta antakaa tulla parannusehdotuksia!
I'm back.
Pidin lihasten tekstuurista ja varjostuksista,
mutta naamassa mättää. Silmät (ja korvat) on piirretty oudosti symmetrisiksi, vaikka pää onkin etuviistosta kuvattu.
Örkistä katsottuna vasemman puoleisessa kyynärpäässä lihakset ovat oudosti yhdityneet.
Kyynärtaipeen kohdalle pitäisi tehdä selvempi raja lihasten väliin.
Mutta virheitä sattuu aina. Tussilla tehdessä on vain vaikea korjata virheet, toisin kuin normaaleissa lyijy töissä.
Mutta kaiken kaikkiaan se on kyllä örkkimäinen.
mutta naamassa mättää. Silmät (ja korvat) on piirretty oudosti symmetrisiksi, vaikka pää onkin etuviistosta kuvattu.
Örkistä katsottuna vasemman puoleisessa kyynärpäässä lihakset ovat oudosti yhdityneet.
Kyynärtaipeen kohdalle pitäisi tehdä selvempi raja lihasten väliin.
Mutta virheitä sattuu aina. Tussilla tehdessä on vain vaikea korjata virheet, toisin kuin normaaleissa lyijy töissä.
Mutta kaiken kaikkiaan se on kyllä örkkimäinen.
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä.
En osaa oikein selittää... Kuva itsessään oli ihan mainio, muttajokin siinä silti mätti...
Opettele piirtämään horisonttipiste, johon vertaat kaikkia asioita, eli mikä on kauempana, on myös vähän pienempää jne.. Kuten tuo ose oli aika tökerö, näytti epämuodostuneelta ja tavallaan kaksiulotteiselta.
Taustan olisi mielellään voinut olla maalattu jollain vaaleanharmaasävyisellä akvarellilla, ja akvarellit olisivat sopineet myös piirroksen kokonaisuuteen. Kannattaa kokeilla.
Kun yleisilmettä katsoo, niin itseasiassa pidin työstä melkoisesti. (enköhän sen olekin jo sanonut
)
Mutta taasen katsoessa lähempää tuota, niin parannusjuttuja löytyy vaikka millä mitalla.
Tulee mieleen ne semmoset "joskus pari vuosikymmentä sitten piirretyt fantasiahörhökuvat".
Ja mikä parasta, tuo näytti beaviksesta ja butt-headista beavikselta.
Opettele piirtämään horisonttipiste, johon vertaat kaikkia asioita, eli mikä on kauempana, on myös vähän pienempää jne.. Kuten tuo ose oli aika tökerö, näytti epämuodostuneelta ja tavallaan kaksiulotteiselta.
Taustan olisi mielellään voinut olla maalattu jollain vaaleanharmaasävyisellä akvarellilla, ja akvarellit olisivat sopineet myös piirroksen kokonaisuuteen. Kannattaa kokeilla.
Kun yleisilmettä katsoo, niin itseasiassa pidin työstä melkoisesti. (enköhän sen olekin jo sanonut
Mutta taasen katsoessa lähempää tuota, niin parannusjuttuja löytyy vaikka millä mitalla.
Tulee mieleen ne semmoset "joskus pari vuosikymmentä sitten piirretyt fantasiahörhökuvat".
Ja mikä parasta, tuo näytti beaviksesta ja butt-headista beavikselta.
Muuten ihan upea mutta pää on jotenkin omituinen 
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
Ennen kaikkea nämä ovat (olen tehnyt useampia, tarkasti 3 joista yhden aloitin juuri) lähinnä sen takia että tussaus on kivaa!! Tiedän kyllä kaikki perspektiivi jutut mutta en jaksanut alkaa nysväämään. Sen takia valitsin örkit kun ei ole niin hirveän tarkkaa miten pitkä joku käsi on. Lisäksi tälläinen tyyli sopii mulle toisin kuin lyijykynä tai kuulakärkikynät. Tämä siis oli toinen ja jo tätä seuraava oli paljon parempi. Nyt se mitä teen tulee olemaan vielä sitäkin parempi!
I'm back.
Tykkäsin tyylistä. Itsekin olen joskus ajatellut tuota tyyliä kokeilla, mutta olen pinttynyt vanhaan.
Muutenkaa en omista tussausvälineitä.
Ainoa mikä mätti olivat nuo silmät. Niissä oli jotai todella kummallista, mikä ei oikein iskenyt. Muuten todella nättiä jälkeä.
Muutenkaa en omista tussausvälineitä.
Ainoa mikä mätti olivat nuo silmät. Niissä oli jotai todella kummallista, mikä ei oikein iskenyt. Muuten todella nättiä jälkeä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä