"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minä hölmö!?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
flinkkuman

Minä hölmö!?

Viesti Kirjoittaja flinkkuman »

Eli olen ollut kieltämättä aika hölmö kun eilen selailin armeijalistoja sekä armeijat ja yksiköt osastoa huomasin linkin dogs of war sääntöihin mutta nyt en enään muista missä se oli ja kuka sen kirjoitti ja Haullakin taisin laittaa vääriä haku vaihtoehtoja.

Joten voisiko ystävällisesti tämän linkin pistäjä tai joku muu laittaa sen linkin tänne. Olisin erittäin kiitollinen jos joku sen pistäisi ;)
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Totanoinniin, et aatellut hakea niitä itse GW:n sivuilta? Sieltä ne nimittäin löytyy.

-E
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

flinkkuman

Viesti Kirjoittaja flinkkuman »

Kiitos Grey ja koitin jo itse hakea mutta en löytänyt (ehkä en osaa etsiä kunnolla) :P
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

tai sitten kirjaudut oletuksella jenkkisivustoille josta ainakaan minä en löydä enää edes mainintaa DoW:eista...
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
HeavyMetal

Viesti Kirjoittaja HeavyMetal »

bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

Ja ihan henkilökohtaisena mielipiteenä ja OT sysäyksenä, GW:n sivuja epäselvempää mainos-sivustoa en tunne, mikäli sivustolta on tarkoitus etsiä tietoa. Näin ollen en pidä johdonmukaisena pitää ihmistä sokeana, mikäli ei tiettyä artikkelia kyseisitlä sivuilta ole löytänyt.
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Voisin huomauttaa ännännen kerran, että GW:n sivuilta löytyvät DoW/RoR -tiedostot ovat vuosia sitten vanhentuneita. Tuoreimmat ja virallisimmat säännöt ovat 2004-kronikassa. Joku muu listatkoon listojen erot, jos huvittaa.
it is apparent the intent has been revealed
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Mikäli nyt yhtään oikein muistan niin puhtaille DoW-armeijoille erot ovat minimissään - käytännössä olemattomia. Lähinnä eroja oli muistaakseni liittoutumissäännöissä.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Päivitetty "kuka-saa-liittyä-keneen" -ristiintaulukko löytyy muuten tuoreimmasta Black Gobosta:

http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htm

Eli Dogs of Warille ja Regiment's of Renownille omat taulukot. Nuo eivät liene niin virallisia että niitä voisi tuollaisenaan käyttää, mutta ehkä sillä ei ole väliä. Turnauksissa kun DoW/RoR-liittolaiset tapaa olla kiellettyjä ja muuten on vähintään hyvän hengen (tm) mukaista keskustella DoWin käytöstä etukäteen vastustajan kanssa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”