WIP Tzeentch demonivaunu
WIP Tzeentch demonivaunu
Pitkän aikaa ollut hiljaista minulta. Tässä kuitenkin jotain piristettä synkkiin syysiltoihin: 'Fangin uusi demonikärry. Valmiina ei ole vasta kuin itse vaunu, siitä puuttuu vielä alusta ja ajajat (vetojuhdat laitettu, jotta näyttäisi valmiimmalta). Lisäksi tuohon tulee vielä ketjut, jotka yhdistävät juhdat noihin piikkeihin tuossa vaunun edessä. Haluaisin kommenttia idean toimivuudesta ja myös siitä, kummanko väriset Flamerit sopisivat paremmin tuon kärryn kyytiin (löytyvät samalta sivustolta).
Kuvat
Kuvat
-
Hodarimies
Siis, kun ideana oli käyttää kaikissa armeijan Flamereissa noita kahta väriteemaa (yksi yksikkö yhdellä värillä), jottei tule liian pahaa sillisalaattia koko armeijasta (vaikka ei tuosta mitään muuta kyllä tule...).raastin kirjoitti:Tuo on kyllä komea. Saman värisiä Flamereita vaan mukaan, eli käytä niissä erilaisia oransseja, sinisiä ja vihreitä.
Ihan kivan oloinen virityshän tuo, näyttää vain hieman heiveröltä - toivottavasti kestää pelikäyttöä. Bonuksena flamerit mahtuvat ainakin varmasti kyytiin, omassa tz-chariotissani on ja tulee olemaan tämän kanssa ongelmia.
Nuista flamereistä IMO vasemmanpuoleinen sopii paremmin. Oikeanpuoleinen sopisi ehkä muuten paremmin, mutta vihreä"jalkainen" flameri kärryn vihreän pyörteen kohdalla saattaisi näyttää pöljältä. Jälkimmäiset passaisivat paremmin ilman tuota vihreää pyörrettä kärryssä.
Nuista flamereistä IMO vasemmanpuoleinen sopii paremmin. Oikeanpuoleinen sopisi ehkä muuten paremmin, mutta vihreä"jalkainen" flameri kärryn vihreän pyörteen kohdalla saattaisi näyttää pöljältä. Jälkimmäiset passaisivat paremmin ilman tuota vihreää pyörrettä kärryssä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Joo, enköhän minä laita tuon kyytiin noita sinipäisiä Flamereita. Toisia tulee sitten toiseen kärryyn. Eiköhän tuo kestä käyttöä, ainakin se on kestänyt kahden Flamerin painon ihan hyvin. Ja kun se näyttää heiveröiseltä, se näyttää vaarattomammalta, jolloin siihen ei kiinnitetä niin paljoa huomiota. Lisäksi tällöin sen vieläpä uskoo tekevät S4 impacteja.
- figunarkki
yesssss... olenkin odotellut että rune julkaisee ton charrun, viimeksi kun pelattiin oli asiasta vähän puhetta
hienoa työtä. Keski niihin flamereihin jotain vinkeetä, tyyliin toinen on putoamassa kärrystä... Sopisi hyvin värimaailmaan.
EDIT: sori menee vähän chattaamiseksi, mutta mitä niille "anti pokemon" bannereille tapahtui joita viime pelissä joukkoni kantoi?
EDIT: sori menee vähän chattaamiseksi, mutta mitä niille "anti pokemon" bannereille tapahtui joita viime pelissä joukkoni kantoi?
Viimeksi muokannut figunarkki, Ti 09.11.2004 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- GobbladasSquig
Todella muikean näköinen vaunu. Armeijahan näyttää edistyvän melkoista vauhtia. 
Hmm... Jokin kuitenkin vaivaa tuossa vaunussa... Ketjut ehdottomasti siihen joo, Flamerit myös. Olen samaa mieltä vasen toimii paremmin.
Ehkä tuo näyttää vähän liian, hmm, levyltä. Siis jotain ekstraa tuohon itse vaunuun. Jotkut reunat eivä varmaankaan tule kysymykseen. Entäs sellaiset aidat, siis kaksi keppiä ja niiden päälle yksi keppi poikittain. Tai ehkä ei...
Kun tuntuu että ne Flamerit näyttäisivät jotenkin orvoilta siellä ilman mitään reunoja. Johan ne tippuu sieltä pois ja ilmanvastuskin on kova. Ymmärsiköhän joku?
Hmm... Jokin kuitenkin vaivaa tuossa vaunussa... Ketjut ehdottomasti siihen joo, Flamerit myös. Olen samaa mieltä vasen toimii paremmin.
Ehkä tuo näyttää vähän liian, hmm, levyltä. Siis jotain ekstraa tuohon itse vaunuun. Jotkut reunat eivä varmaankaan tule kysymykseen. Entäs sellaiset aidat, siis kaksi keppiä ja niiden päälle yksi keppi poikittain. Tai ehkä ei...
Kun tuntuu että ne Flamerit näyttäisivät jotenkin orvoilta siellä ilman mitään reunoja. Johan ne tippuu sieltä pois ja ilmanvastuskin on kova. Ymmärsiköhän joku?
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/