Plaguebearerille siivet
Plaguebearerille siivet
Eli teen furyni plaguebearerista, ja niillehän tarvitsee siivet. Mitkään sulkasiivet eivät käy, koska nehän eivät ole tarpeeksi 'rutokkaita'. Paras vaihtoehto olisi jotkut melko pienet lepakkomaiset siivet, mutta mistä? Ja halpoja tarvii olla, koska en ala maksaa miljoonia joistain yksinkertaisista konverttauksista...
Ehdottaisin (yllätys yllätys) furyn siipiä, mutta niidenkin hinta näyttäisi nousseen puntaan/kpl sitten viime katsoman. Muita mahdollisia olisivat esim tyranid gargoylen siivet tai vanhojen harpyjen siivet. GW:n sivut ovat rikki atm, joten hintoja on vaikeampi tarkistaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tai sitten voit tehdä itse tämäntyyliset läpinäkyvät hyönteissiivet esimerkisi GW:n blisterien muovista.
-
Goblinisti
- Viesti:
Todella tyylikkäät siivet nuo.Finet kirjoitti:Tai sitten voit tehdä itse tämäntyyliset läpinäkyvät hyönteissiivet esimerkisi GW:n blisterien muovista.
-
Hodarimies
-
Hodarimies
- figunarkki
Loistava idea, taidampa ottaa omat furyni ja konvata kaikille tuommoiset siivet.Finet kirjoitti:Tai sitten voit tehdä itse tämäntyyliset läpinäkyvät hyönteissiivet esimerkisi GW:n blisterien muovista.