Tuor
Tuor
Tämäkin kuva on Silmarillion-sääntökirjaprojektiin...
Eli tässä siis Tuor, sen jälkeen kun on hakenut haarniskansa Vinyamarista.
Idea on tavallaan esitellä Tuor sellaisena kuin tämä omasta mielestäni on.
http://tinypic.com/view.html?pic=wr503
Pienennetty (50%) versio kuvasta...
http://tinypic.com/view.html?pic=x4xhy
Eli tässä siis Tuor, sen jälkeen kun on hakenut haarniskansa Vinyamarista.
Idea on tavallaan esitellä Tuor sellaisena kuin tämä omasta mielestäni on.
http://tinypic.com/view.html?pic=wr503
Pienennetty (50%) versio kuvasta...
http://tinypic.com/view.html?pic=x4xhy
Viimeksi muokannut Putte, To 16.12.2004 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jänkäkoira
-
Demension
Hienoa työtä, pysyy kynä kädessä.
Viitan yläosa on kunnioitettavaa työtä kaikkine laskoksineen, mutta alaosa oli jotenkin "eloton". Tämä on näitä mielipiteitäni, varmaan auttaisi jos näkisi kuvan pienempänä, että hahmo näkyisi kokonaan eikä joutuisi scrollaamaan koko ajan ylös alas.
Voisit hieman tummentaa piirtojälkeä sekä varjoja. Vain hieman.
Sait kunnioitukseni. Kiitos hienosta työstä.
-Mae
Viitan yläosa on kunnioitettavaa työtä kaikkine laskoksineen, mutta alaosa oli jotenkin "eloton". Tämä on näitä mielipiteitäni, varmaan auttaisi jos näkisi kuvan pienempänä, että hahmo näkyisi kokonaan eikä joutuisi scrollaamaan koko ajan ylös alas.
Voisit hieman tummentaa piirtojälkeä sekä varjoja. Vain hieman.
Sait kunnioitukseni. Kiitos hienosta työstä.
-Mae
-
kääppämies
Kaunista työtä, pitää myöntää, vaikka olen itse aina kuvitellut Tuorin erilaisen näköiseksi... Lähettäisitkö tänne lisää töitä Silmarillionista, niinkuin esim. Morgothin, Turinin, Maeglinin ja Fëanorin..?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Jälleen kerran ei voi kuin harmitella omaa olematonta piirustustaitoa. Osaisipa sitä piirtää tuollaista, mutta ei. Pari kohtaa kuitenkin pistää silmääni.
Onko suun alapuolella olevat aukot parrattomat kohdat? Pistävät silmään, vaikkakin ovat luonnolliset parrassa. En tiedä olisiko parempi jättää kokonaan pois vaiko suurentaa, jotta ne käyvät paremmin selväksi katsojalle, mitkä ovat kyseessä.
Toinen kohta, mikä hieman häiritsee on kilven joutsenen pää. Minulle tulee Aku Ankka siitä mieleen, eikä joutsen tms. Ehkä toisen silmän pois jättäminen, että pää olisi enemmän sivuprofiili muuttaisi tämän tilanteen, en tiedä?
Onko suun alapuolella olevat aukot parrattomat kohdat? Pistävät silmään, vaikkakin ovat luonnolliset parrassa. En tiedä olisiko parempi jättää kokonaan pois vaiko suurentaa, jotta ne käyvät paremmin selväksi katsojalle, mitkä ovat kyseessä.
Toinen kohta, mikä hieman häiritsee on kilven joutsenen pää. Minulle tulee Aku Ankka siitä mieleen, eikä joutsen tms. Ehkä toisen silmän pois jättäminen, että pää olisi enemmän sivuprofiili muuttaisi tämän tilanteen, en tiedä?
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Kiitosta hyvästä palautteesta!
Jep, tämä on tuohon 1st and 2nd ageen. Ilta tässä meni.
Tähän pitäisi tosiaan palata pehmämpien kynien kanssa, tämä on nyt tehty vain yhdellä kynällä.
Silmarillionista koetan koko ajan saada lisää tehtyä, tänään sain aikaiseksi kuvan Glorfinelistä ja balrogista. Turinista ja Fëanorista olen tehnyt palon sketchiä, ja koetan näistä saada hyvän kuvan tehtyä. Kuvia laitan sitä mukaa kun saan skannattua (itsellä ei vielä ole skanneria, joten joudun käymään kirjastossa).
Parrattomiakohtia pitäisi olla..
Koetan niitä parannella, kunhan on aikaa. Joutsenella ei ole toista silmää, se on kyhmy, eli se on sivuprofiili.. Mutta tosiaan, nyt kun katson, se näyttää hirveästi silmältä
..
Laitan tästä pienemmän kuvan, tosiaan hankala katsoa, mutta tänään en ehdi... Huomenissa siis.
Jep, tämä on tuohon 1st and 2nd ageen. Ilta tässä meni.
Tähän pitäisi tosiaan palata pehmämpien kynien kanssa, tämä on nyt tehty vain yhdellä kynällä.
Silmarillionista koetan koko ajan saada lisää tehtyä, tänään sain aikaiseksi kuvan Glorfinelistä ja balrogista. Turinista ja Fëanorista olen tehnyt palon sketchiä, ja koetan näistä saada hyvän kuvan tehtyä. Kuvia laitan sitä mukaa kun saan skannattua (itsellä ei vielä ole skanneria, joten joudun käymään kirjastossa).
Parrattomiakohtia pitäisi olla..
Laitan tästä pienemmän kuvan, tosiaan hankala katsoa, mutta tänään en ehdi... Huomenissa siis.
Woah!
Iski kun junaradan sähkölinjoilla hyppiminen, mutta tuo parta voisi olla hiukan tuuheampi kaytta pidempi. Ja tuon miekanterän ei varmaankaan olisi tarkoitus olla kiero? Sillä ainakin minusta näyttää, että kahva on hiukan oluspäin kallellaan ja terä taas todella paljon sisäänpäin.
Ja meikän mielestä ne jalka terät eivät ole liianpienet kun ottaa huomioon sen, että sillä on panssarit jaloissakin.
Nyt on pakko kysyä kun ei simarillionia ole käsillä (jäi porukoiden luokse pikkuveljen luettavaksi), niin on pakko kysyä olikos tuo tuor ihminen vai haltia. Jos ensimmäinen (nain muistelisin) niin hartiat ovat hiukan kaposat ja jos taas toinen niin parta?
Yrska
Iski kun junaradan sähkölinjoilla hyppiminen, mutta tuo parta voisi olla hiukan tuuheampi kaytta pidempi. Ja tuon miekanterän ei varmaankaan olisi tarkoitus olla kiero? Sillä ainakin minusta näyttää, että kahva on hiukan oluspäin kallellaan ja terä taas todella paljon sisäänpäin.
Ja meikän mielestä ne jalka terät eivät ole liianpienet kun ottaa huomioon sen, että sillä on panssarit jaloissakin.
Nyt on pakko kysyä kun ei simarillionia ole käsillä (jäi porukoiden luokse pikkuveljen luettavaksi), niin on pakko kysyä olikos tuo tuor ihminen vai haltia. Jos ensimmäinen (nain muistelisin) niin hartiat ovat hiukan kaposat ja jos taas toinen niin parta?
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
-
Ar-Senator
Hyvää työtä, mutta pari kohtaa pisti silmään. Miekkakäden hartia näyttää pienemmältä kuin kilpikäden, ja parta ei erotu tarpeeksi ihosta, sitä voisi mahdollisesti vähän tummentaa. Jalat tosiaan ovat hiukan liian kapeat näyttääkseen realistisilta, ja kilpi on hiukan oudossa asennossa käteen nähden. Nyt ne kiinnikkeet olisivat liian ylhäällä. Mutta ei siinä mitään, detaljit ovat paikoittain älyttömän tarkkoja ja asento on mukavan dynaaminen.
Jatka samaan (tai parempaan) malliin!
Jatka samaan (tai parempaan) malliin!
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Luin tossa just vähän aikaa sitten Silmarillionin koulutehtävänä täytyy vain sanoa, että olet saanut tohon sellasen "Tolkien fiiliksen" koska se on mahtipontinen kuten Tuor olikin hakiessaan haarniskan vinyamarista ja lähtiessään gondoliiniin päin. Mutta sitten itse piirrustuksesta, jälki on hienoa ja yksityiskohtia on paljon, mutta tausta on jotenkin... sekava koska taustaa vasten itse Tuor näyttää titaanilta. Ei siinä muuta vikaa ole haluaisin nähdä millaiseksi kuvittelet Turgonin tai itse Melkorin.