Tomb kings of arabia....infoa tarvitaan!

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
The Deceiver

Tomb kings of arabia....infoa tarvitaan!

Viesti Kirjoittaja The Deceiver »

Aion aloittaa pian näiden hilpeiden luurankokavereiden keräilyn ja tarvitsen neuvoja

mm:

-Vahvuudet
-heikkoudet
-taisetlutyyleistä mitä olette niillä kokeillut tai kokenut
-hyviä heron aseistus tapoja
-onko mitään erikoisuutta ampumisen suhteen?
-entä onko mitään järkeä kerätä näitä?
Metsuri

Viesti Kirjoittaja Metsuri »

Vahvuudet: Tomb king/ tomb prince, tomb scorpion, ushabti.
Heikkoudet: useimmilla T3, ei saa marssia, murenee kun hierophant tapetaan tai häviää kombatissa.
Taistelutyyli:???Olen hävinnyt... montakin kertaa
Hero chariottiin great wepalla tai flail of skullsilla, tai miten tykkäät, kokeile.
Ampumiseen ei tule miinuksia mistään mutta ei tule plussiakaan ja osuu aina vitosella.
On hyvinkin, minusta siistejä figuja ja niilläkin on mahdollisuus jopa voittaa( yeah right...)
Njoo...
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Noh, Magia on ainakin minusta pirullista jos sitä osaa käyttää. (ei se ole vaikesaa...)
Tomb king spear of antarhakilla ja armour of the agella sekä golden eyellä chariotissa ei kuole. (ainakaan kovin helposti)

Hierophantille ehdottomasti cloak of the dunes jolloin se pysyy elossa.

Ampuminenkin on aika vahvaa täysillä papeilla ja kahdella katapultilla.

Taistelutyyli: Ässiä hihassa (magia ;)), tasaisen varmaa kävelyä eteen all cavalry armeijalla, tai sitten seisotaan kunnes vihu on vieressä shootalla.
Rishadan
Viesti:

Re: Tomb kings of arabia....infoa tarvitaan!

Viesti Kirjoittaja Rishadan »

-Vahvuudet: Taiat onnistuu aina, Fear!, ei miinuksia tai plussia ampumiseen,undead, saa massoittain chariotteja, SSC, tomb scorpion.

-heikkoudet: Hierophantin kuolessa armeija alkaa murentua, undead, hidas armeija jos taiat eivät pääse läpi

-taistelutyyleistä mitä olette niillä kokeillut tai kokenut: Itse olen pelannut niin, että paljon chariotteja ja ainakin 1 ~36 keihäslurkin yksikkö. Yleensä voitto vaatii taikojen, liikkumisen ja chargen yhteispeliä

-hyviä heron aseistus tapoja: hierophantille ne pakolliset cloak of the the dunes ja collar of shapes, tietysti brooch of the great desertteja (dispel scroll) joita saa myös muut herot kun kerran encanted itemejä ovat.

-onko mitään erikoisuutta ampumisen suhteen? ei miinusta tai plussaa ampumiseen, priestien avulla todella tehokasta

-entä onko mitään järkeä kerätä näitä? on jos tykkää egypti teemasta sekä nopeasta joskus järkyttäviä määriä vuorossa taikovasta armeijasta.
"Vade retro, alter ego!"
d-hunter
Viesti:

Viesti Kirjoittaja d-hunter »

Kun nyt pelaan kaverini (hemmon :D) kanssa, niin miten on tombien spell resistancen laita. Tarkoitan nyt lähinnä Dispell noppia. Itse rullaan liskoilla.
Lizardmen <3
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

d-hunter_ kirjoitti:Kun nyt pelaan kaverini (hemmon :D) kanssa, niin miten on tombien spell resistancen laita. Tarkoitan nyt lähinnä Dispell noppia. Itse rullaan liskoilla.
Lissujen magia kyllä jyrää sen puolustuksen, eikä niiltä löydy mitään ihmeellistä sillä saralla. Eipä pitäisi olla ongelmaa...
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:
d-hunter_ kirjoitti:Kun nyt pelaan kaverini (hemmon :D) kanssa, niin miten on tombien spell resistancen laita. Tarkoitan nyt lähinnä Dispell noppia. Itse rullaan liskoilla.
Lissujen magia kyllä jyrää sen puolustuksen, eikä niiltä löydy mitään ihmeellistä sillä saralla. Eipä pitäisi olla ongelmaa...
Tämä siis vain jos sinulla 2nd generation slanni. Slannin voittaa kuitenkin vanha peikko nimeltään outnumber-fear. Kannattaa siis tumppuja vastaan vartioida slannia tlazcotleilla tai totem of propchesyllä.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”