lotr helfien viitat
lotr helfien viitat
Olisin hankkimassa lotr helffejä mutten oikein saa kuvaa mistään mimmosia niiden pitäs olla sääntökirjassa on kuva mutta se on aika kaukaa joten onko ne hopeisia vai vihreitä vai sinisiä siis games workshopin mukaan olkaa hyvä ja kertokaa miten ite teette ja kokeneet ja jos jollakin on kuva siitä mimmonen on loppu tulos?
Itse olen maalannut viitan enchanted(?) bluella ja high lightit enchanted ja skull white 50-50. Armourin sitten shining goldilla ja drybrushaus burnished goldilla. Aseiden terät mithril silverillä ja jousien päät shiningillä.
Puu osat kuten aseiden varret ja jouset ja nuolien varret bestial brownilla, nuolien kärjet drybrushaus bleached bonella. Ja taas kerran saa sanoa ette ei ole mitään oikeaa tapaa maalata, maalaa miten haluat. Lopputulos oli ainakin omasta mielestäni hyvä.
Puu osat kuten aseiden varret ja jouset ja nuolien varret bestial brownilla, nuolien kärjet drybrushaus bleached bonella. Ja taas kerran saa sanoa ette ei ole mitään oikeaa tapaa maalata, maalaa miten haluat. Lopputulos oli ainakin omasta mielestäni hyvä.
älä silti maalaa aivan marccan ohjeiden mukaisesti kun väri teema on kuitenkin hänen itse keksimänsä ja plagiointiahan ei tueta!
aika helposti voit itsekin kehittää jonkun omaperäisen väriteeman, helffeille sopivat vaaleat ja puhtaat sävyt joskus terästettynä jollain tummalla, esmes tummalla punaisella. Tuntuu armeijakin omalta kun se on omannäköinen ja maalattu jollain itse keksimällä väriteemalla.
Ja muista: vain pari voimakasta väriä per armeija tai siitä tulee helposti suttuisen ja epäyhtenäisen näköinen. Kannattaa kokeilla väriteemoja parilla ylimääräisellä fikulla.
-
Oberon
Jeps. Missään ei ole sanottu minkäväriset viitat pitäisi olla, itselläni on vihreät, ennen oli hopeiset, olen nähnyt sinisiäkin. Ihan oman maun mukaan kannattaa valita värin, ja esimerkiksi kaput erottaa helposti jos ei halua leikellä, kun maalaa niiden viitat vaikka punaisella kun muilla on esim hopeiset viitat.